Strona 23 z 24
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 10:44
autor: zord
I jak ? Wiadomo już cos na temat tego dla czego są problemy z aplikacją na windowsie ?
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 11:03
autor: Przemek_Plus
KamilPowerLte, tak,
od niedawna pakiety są widoczne także w wersji mobilnej
zord, wysłałem Ci odpowiedź na @.
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 12:11
autor: zord
Przemek_Plus pisze:
zord, wysłałem Ci odpowiedź na @.
Niestety ale nadal nie działa.
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 13:40
autor: Przemek_Plus
zord, otrzymałem informację, że wedle naszych systemów udane logowanie z numeru, który podałeś w @, miało miejsce kilkukrotnie - w tym w dniu dzisiejszym. Jak to wygląda z Twojej strony? W dalszym ciągu ten sam komunikat? W którym dokładnie momencie się on pojawia?
Spróbuj też proszę przeinstalować na nowo aplikację oraz wyczyścić pamięć podręczną.
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 14:16
autor: zord
Aplikacja przeinstalowana na komputerze i telefonie, bez zmian nadal nie działa.
Co do tego czy zalogowałem się to może, komunikat pojawia się w chwile po zatwierdzeniu numeru i pewnie dla waszych systemów wygląda to w porządku...
W komentarzach w sklepie widać że niektórzy mają podobne problemy
https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p ... gs-reviews
Re: Plus online - nie działa
: 30 lis 2016, o 17:32
autor: Przemek_Plus
zord, przekazaliśmy sprawę do dalszej analizy. Dam znać, gdy uzyskamy już jakąś odpowiedź.
EDIT: poproszę o ponowne sprawdzenie. Czy w dniu wczorajszym udało Ci się pomyślnie zalogować do aplikacji?
Re: Plus online - nie działa
: 6 gru 2016, o 10:32
autor: zord
Nadal nie działa, a to już tydzień od zgłoszenia.
Re: Plus online - nie działa
: 6 gru 2016, o 17:20
autor: Przemek_Plus
zord, dziękuję za informację. Poprosiłem odpowiednią komórkę naszej firmy o przyspieszenie analizy tego problemu. Z swojej strony przepraszam, że tyle to trwa. Dam znać, gdy uzyskam już jakieś informacje w sprawie.
Re: Plus online - nie działa
: 14 gru 2016, o 15:30
autor: zord
Re: Plus online - nie działa
: 14 gru 2016, o 18:45
autor: Krzysiek_Plus
zord, przepraszamy, że tak długo to trwa. Niestety na obecną chwile trwają jeszcze prace nad rozwiązaniem tego problemu. Damy znać jak tylko otrzymamy jakiekolwiek informacje w tej sprawie.
Re: Plus online - nie działa
: 21 gru 2016, o 11:40
autor: zord
No i jak ktoś w końcu coś zrobi ? Przecież wystarczy tylko zaktualizować aplikacje czego plus unika już od kilku lat...
Niedługo stukną 3 miesiące odkąd zaczęły się problemy i przestała wogóle działać, jak to ma tak wyglądać to usuńcie ze sklepu i będzie jasne ze macie użytkowników windowsa gdzieś.
Re: Plus online - nie działa
: 21 gru 2016, o 12:14
autor: Przemek_Plus
zord, w dniu dzisiejszym powinna pojawić się aktualizacja aplikacji dla Windows Phone.
Re: Plus online - nie działa
: 16 kwie 2017, o 08:38
autor: krojo
Witam
Mam problem z plus online nie otrzymuję hasła sesji po wpisaniu numeru telefonu i kodu5. Numer telefonu.
Re: Plus online - nie działa
: 18 kwie 2017, o 10:32
autor: Daniel_Plus
krojo, instrukcję logowania się do mobilnej aplikacji Plus Online możesz znaleźć
tutaj. Jeśli próbujesz zalogować się za pomocą Plus Kodu 5 to upewnij się, że ten kod jest aktywny i poprawny. Informacje na temat Plus Kodu są
tutaj.
Re: Plus online - nie działa
: 18 kwie 2017, o 12:27
autor: KamilPowerLte
Wczoraj przy logowaniu do PlusOnline pojawił się komunikat pracach serwisowych a dzisiaj po zalogowaniu nie widzę kompletnie pakietów danych na numerze internetowym jak również na numerze "głosowym". Czy prace serwisowe nadal trwają czy może właśnie efektem tych prac było ukrycie informacji o wykorzystanych danych?