Teraz jest 25 wrz 2018, o 20:00

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

Post15 kwi 2018, o 20:06

Witam, mi też internet strasznie ostatnimi czasy zwalnia od rana do wieczora, download to jakieś śmieszne 1,5Mb/s zaś upload to niepotrzebne 20Mb/s Obrazek czasem to nawet filmu spokojnie nie mozna obejrzeć, straszne to jest.. próbowałem 800mhz, 1800mhz i 2500mhz z czego na 2500 wgl nie znajduje sieci, jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
Ostatnio edytowano 16 kwi 2018, o 09:04 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1400
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 09:06

koksik999, z jakiego urządzenia korzystasz? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR) i lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Czy masz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 13:56

Daniel_Plus napisał(a):koksik999, z jakiego urządzenia korzystasz? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR) i lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Czy masz antenę zewnętrzną?


IDU-200 i ODU-200. Parametry:

Kod: Zaznacz cały
Status połączenia   Połączony
Stan USIM   Gotowy
IMEI   869983021063638
IMSI   260121001303889
RSRP   -102 dBm
RSRQ   -17 dB
RSSI   -78 dBm
SINR   4 dB
Informacja o lokalizacji   151
Pasmo   3 (1800 MHz)
'

Miejscowość: Czarków, ulica Doświadczalna 17. (kod pocztowy 43-211)

Jedynie mam modem dołączony do internetu od Cyfrowego Polsatu i powiem tak, kiedyś to dało się to używać, teraz jedynie w nocy jest zadowalający transfer danych.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1881
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 430 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 14:17

koksik999, w jaka stronę masz skierowaną antenę? Stacja o którą się pytasz jest dość daleko od Ciebie. Skieruj antenę na BT24577.
koksik999 napisał(a):jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
W kwietniu nastąpi modernizacja sieci o LTE900 - BT24577, BT24062, BT20571.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 14:27

Michał_Plus napisał(a):koksik999, w jaka stronę masz skierowaną antenę? Stacja o którą się pytasz jest dość daleko od Ciebie. Skieruj antenę na BT24577.
koksik999 napisał(a):jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
W kwietniu nastąpi modernizacja sieci o LTE900 - BT24577, BT24062, BT20571.


Z tego co wiem to jest skierowana na bts24062 czyli w stronę właśnie tamtego wcześniejszego tyle że wczoraj patrząc na mapę nie widziałem tego :) spróbuje coś pomysleć i będę widział, szkoda tylko że Pan który to montował nic nie pomierzył tylko zostawił to tak jak ja sam sobie to ustawiłem :P
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1881
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 430 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 14:40

koksik999, skieruj na BT24577 jest najbliżej. Ale jeśli parametry będą niewystarczające, testowałbym pozostałe ustawienia. Obecna stacja, z którą się łączysz, jest mocno obciążona, szczególnie w godzinach szczytu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post16 kwi 2018, o 18:28

Michał_Plus napisał(a):koksik999, skieruj na BT24577 jest najbliżej. Ale jeśli parametry będą niewystarczające, testowałbym pozostałe ustawienia. Obecna stacja, z którą się łączysz, jest mocno obciążona, szczególnie w godzinach szczytu.


Dzięki wam! trochę pokombinowałem i z 1,3MB/s zrobiło się 6,9MB/s więc jest różnica ;)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1881
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 430 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post17 kwi 2018, o 09:02

koksik999, dla pewności sprawdziłbym wszystkie ustawienia np. BT22144.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post17 kwi 2018, o 13:35

Michał_Plus napisał(a):koksik999, dla pewności sprawdziłbym wszystkie ustawienia np. BT22144.


mam skierowany modem tak że powinien łapać sygnał z tego i z tego bts'a ale nie wiem czy to się jakoś kumuluje ;d
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1881
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 430 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post17 kwi 2018, o 13:39

koksik999, nie. DL nie będzie się kumulowało z tego samego pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

FAMIX

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2 maja 2018, o 15:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUS
  • Model telefonu: ZTE

Problem z Routerem Huawei B315

Post2 maja 2018, o 15:53

Witam.
Mam router Huawei B315
Mam od jakiegoś czasu problem z internetem.
Niby wszystko jest dobrze ale nie dokonca jak powinno być.

Powiem tak na początku. W panelu Routera na stronie głównej przyglądam się statystykom pobierania i wysyłania i zauważyłem różnicę wielką.
Na stronie Routera taka statystyka:
Szybkość pobierania / wysłania: 57.84 Kb/s / 3.8 Mb/s
a w przeglądarce mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 12,7 Kb/s / 388 Mb/s
Dałem statystykę jak wysyłam jakiś plik na internet

A teraz podaje statystyki jak pobieram z internetu
W panellu routera jest tak
Szybkość pobierania / wysłania: 11.72 Mb/s / 165.63 Kb/s
A gdy pobieram widzac w przegladarce
to mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 927 kb/s / 165.63 Kb/s

Odrazu mówie że testowałem na wszystkich przeglądarkach i zawsze tak samo nawet na IE i nie ma nigdzie tak jak w panelu u routera jest.
I pytanie gdzie ta prędkość jest.

Jedynym dobrym atutem przez chwile jest że jak wstane o godzinie np 6:00 rano to wszystko jest jak nalezy ze bardzo szybko wysyla i pobiera ale to trwa do godziny 8:00 i koniec i wszystko wraca do momentu osłabienia że internet słabo zaczyna pobierac i wysyłać.

Więc pytanie czemu tak się dzieje?

Dodam jeszcze że chciałem wejść i zalogować sie do routera i jest problem że standardowe login i haslo bylo admin i teraz nie moge wejsc bo zapomnialem hasla i loginu do routera a reset nie chce zrobic bo pewnie po resecie bedzie trzeba wpisac dane do internetu a gdzieś te papiery zapodziałem i znaleść nie mogę ich.

Jak sobie z tym problemem poradzić?
Ostatnio edytowano 2 maja 2018, o 16:44 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 3 razy
Powód: połączenie postów i przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1400
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post2 maja 2018, o 16:45

FAMIX, zamieść proszę tutaj wynik testu prędkości wykonany na stronie http://www.speedtest.pl (link lub screen) oraz zrzut ekranu z panelu Admina, w którym widać prędkość łącza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online

mikiasa

Szalony PlusManiak

  • Posty: 802
  • Dołączył(a): 14 lip 2014, o 16:16
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 71 razy
    Otrzymał podziękowań: 71 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PowerLte
  • Model telefonu: B593s-22

Re: Problem z Routerem Huawei B315

Post4 maja 2018, o 10:02

FAMIX napisał(a):...
Więc pytanie czemu tak się dzieje?
....

Jak sobie z tym problemem poradzić?


Ad1 Pozostali użytkownicy nadajnika wstają po 8.00
Ad2 Wstawać przed 5 rano.
Offline
Avatar użytkownika

FAMIX

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2 maja 2018, o 15:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUS
  • Model telefonu: ZTE

Re: Problem z prędkością LTE

Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1400
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 maja 2018, o 12:31

FAMIX, dziękuję. Prędkości, które wskazujesz są różne, ponieważ są inaczej mierzone. Speedtest mierzy prędkość chwilową zgodnie z własnym, autorskim algorytmem. Przeglądarka internetowa podaje uśrednione wartości, które wynikają z transferu z danym serwerem strony, czyli bierze pod uwagę wielkość pliku i prędkość połączenia z domeną. Z kolei aplikacja routera również uśrednia wartości i wynikają one najczęściej z całego ruchu internetowego oraz ogólnego zużycia danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości