Plus Forum • Zobacz wątek - Awaria BTS'a ?

Teraz jest 17 sie 2018, o 12:01

Zostaw Kontakt





Awaria BTS'a ?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

MyKasero

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 21 sty 2015, o 20:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Awaria BTS'a ?

Post30 maja 2018, o 16:00

Restart sprzętu powoduje tylko maks. 5 minutowy powrót słabego internetu (down. moze ok. 10kb/s) po czym znika znowu. Powrot do ustawien fabrycznych pokazuje mi te same parametry co przed resetem
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1678
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post30 maja 2018, o 16:16

MyKasero, podaj swoją dokładną lokalizację. Sprawdzę co się dzieje w okolicy. Czy używasz anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MyKasero

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 21 sty 2015, o 20:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Awaria BTS'a ?

Post30 maja 2018, o 16:40

Różaniec Pierwszy 89, Gmina Tarnogród
Nie używam ale nigdy nie sprawiało to problemów, internet był stabilny i śmigał 1.5MB/s po jakimś czasie troche spadly osiągi ale nadal wszystko było wystarczające. Teraz dzień w dzień mam wieczorami te braki internetu
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1678
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post30 maja 2018, o 16:51

MyKasero, w okolicy nie są prowadzone żadne prace. Nie mam również informacji o problemach z działaniem stacji. Rozłączenie (strata sygnału), prawdopodobnie, następuje z uwagi na przeciążenie BTSa w tych godzinach. Niestety, w najbliższym czasie, nie ma zaplanowanych prac modernizacyjnych w tym rejonie. Proponowałbym zakup anteny zewnętrznej i skierowanie jej na drugą stację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

piotrekla

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 4 cze 2018, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Internet mobilny LTE
  • Model telefonu: ZTE 920T

brak sygnału LTE

Post4 cze 2018, o 19:05

Witam,

Od kilku dni nie mam zasięgu LTE - uprzednio przez kilka ostatnich miesięcy było ok, problem jest od piątku. Czy cos ulegało ostatnio jakas zmiania w zasiegu (jakies awarie nadajników coś ?), gdzie można o tym poczytać? Czy to może być cos innego?

Gdy zmienię tryb w modemie z "tylko LTE" na automatyczny to mam połączenie HSPDA+ lub UMTS i jest to nie do użytku jak się skonczył limit (na LTE jest bez limitu).
Ostatnio edytowano 5 cze 2018, o 07:18 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1678
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post5 cze 2018, o 09:06

piotrekla, podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Awaria BTS'a ?

Post7 sie 2018, o 11:18

Zgłosiłem zastrzeżenia co do działania BTS. Zgłoszenie przyjęto. Po jakimś czasie dostałem SMS, że sprawa zamknięta. Co to oznacza? Nic nie stwierdzono czy może naprawiono? Bo ja ciągle na dwór wychodzę, żeby było mnie słychać podczas rozmowy, na routerze mam 2 kreski i RSSI -83 dBm. Przypomnę, że przed upgrade nadajnika o LTE 900 miałem 4 kreski i -65 dBm, a w telefonie LTE w całym domu i żadnych problemów podczas rozmów.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1678
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post7 sie 2018, o 11:55

torre24, postaram się sprawdzić i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Awaria BTS'a ?

Post7 sie 2018, o 12:01

Zgloszenie numer C00000001515916.
Online
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 481
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 93 razy
    Otrzymał podziękowań: 39 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post8 sie 2018, o 07:49

torre24 napisał(a):Zgloszenie numer C00000001515916.


Niewykluczone (jesli problem rzeczywiscie nie lezy po Twojej stronie), ze w czasie modernizacji nieznacznie zmieniono azymut na antenie (antenach) co skutkuje u Ciebie pogorszeniem sygnalu
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Awaria BTS'a ?

Post8 sie 2018, o 08:31

Mam 4 karty w Plusie. Chyba 4 urządzenia nie padły jednocześnie?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1678
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post10 sie 2018, o 14:59

torre24, według informacji jakie uzyskałem, stacja działa poprawnie. W lutym, oprócz instalacji LTE900, nie uległy zmianie inne ustawienia. Niestety na obecną chwilę nie ma możliwości zmiany ustawienia anten.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Michał_Plus i 37 gości