Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mentalius,
mentalius pisze:[#210177]
Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marens
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 1 lis 2010, o 15:16
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marens »

Prosiłbym o przekazanie do DUK zagadnienia [#218229]
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

marens, przekazałem prośbę o przyspieszenie. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bennki
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bennki »

Michał_Plus pisze:bennki, niestety, pomimo kilkukrotnych prób, nasz przedstawiciel nie mógł się do Ciebie dodzwonić. Za każdym razem zgłasza się poczta głosowa. Poprosiłem o przyspieszenie, jednak z uwagi na preferansową przez Ciebie formę kontaktu, nie mogę podać konkretnej daty realizacji. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij, jako odpowiedz na ostatni mail, numer kontaktowy pod których zechcesz porozmawiać, lub udaj się do jednego z naszych punktów stacjonarnych.
Panie Michale,
Byśmy mieli pełen obraz podejścia firmy Plus do klientów dodam kilka słów w temacie.

W zeszłym tygodniu pomimo wyraźnego sprzeciwu dla telefonicznej formy przedstawiania oferty zadzwonił ktoś z działu utrzymania klienta. Nie chcąc przeciągać wydawałoby się prostej sprawy przedłużenia umowy zdecydowałem się porozmawiać z konsultantem. Jednak okazało się, że nie może mi on przedstawić oferty zgodnej z mojej potrzebami, ale taką możliwość będzie miał już w poniedziałek, umówiliśmy się, że w zadzwoni w poniedziałek (13.08.2018). Lecz jak to zwykle w firmie Plus bywa coś nie wyszło i dziś już mamy czwartek a konsultant do teraz nie zadzwonił. Oczywiście oferty w formie mailowej również do dziś nie otrzymałem wiec wbrew temu, co stara się tu udowodnić, Plus nie traktuje klientów poważnie i jest zmartwienie klientów a nie Plusa.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

bennki, ustalę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
artbe
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2018, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artbe »

.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2018, o 10:47 przez artbe, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

artbe, podaj numer zgłoszenia jaki otrzymałeś w wiadomości zwrotnej. Postaram się sprawdzić co się stało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
artbe
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2018, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artbe »

Przepraszam nie w tym dziale napisałem. Nie otrzymałem wiadomości zwrotnej, wysłałem jeszcze raz, zobaczymy :)
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

artbe, gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc to pisz śmiało ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darek.pisz
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darek.pisz »

We wrześniu kończy się umowa na internet. Przejrzałem oferty i mam już jedną na oku ale jeszcze z chęcią wysłucham oferty Plusa z atrakcyjnym rabatem na abonament i nowoczesnym routerem. Wiem, że jest sezon urlopowy ale może znajdzie się jakiś bardziej doświadczony konsultant, który nie będzie proponował darmowej wymiany karty sim na "zmodernizowaną" a konkretnie przekona do niekorzystania z relaxu w innej sieci.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

darek.pisz, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cahir09
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 cze 2017, o 21:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Cahir09 »

W tych nowych ofertach na internet LTE o mniejszych limitach dalej jest FUP?
Konsultant mi proponował gorszy pakiet niż mam ale według niego nie przycinacie już prędkości po przekroczeniu limitu.
A w regulaminie jest taki zapis:
maksymalna prędkość pobierania danych ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent oraz uzależniona jest od: specyfikacji technicznej modemu lub routera,
zasięgu sieci operatora, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
darek.pisz
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darek.pisz »

Umowa przedłużona. Dziękuję.
bennki
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bennki »

Michał_Plus pisze:bennki, ustalę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Mija kolejny tydzień a informacji jak nie było, tak nie ma.
Trzeba przyznać, że firma Polkomtel i ludzie, którzy dla niej pracują są konsekwentni w działaniu.
Przekaz w całej tej sytuacji jest tylko jeden ......

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Cahir09, w nowych ofertach nadal obowiązuje FUP.

darek.pisz, super ;-)

bennki, przekazałem sprawę do Działu Utrzymania Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ