Sprawę przekazałam dalej.mentalius pisze:[#210177]
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
mentalius,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Prosiłbym o przekazanie do DUK zagadnienia [#218229]
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
marens, przekazałem prośbę o przyspieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Panie Michale,Michał_Plus pisze:bennki, niestety, pomimo kilkukrotnych prób, nasz przedstawiciel nie mógł się do Ciebie dodzwonić. Za każdym razem zgłasza się poczta głosowa. Poprosiłem o przyspieszenie, jednak z uwagi na preferansową przez Ciebie formę kontaktu, nie mogę podać konkretnej daty realizacji. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij, jako odpowiedz na ostatni mail, numer kontaktowy pod których zechcesz porozmawiać, lub udaj się do jednego z naszych punktów stacjonarnych.
Byśmy mieli pełen obraz podejścia firmy Plus do klientów dodam kilka słów w temacie.
W zeszłym tygodniu pomimo wyraźnego sprzeciwu dla telefonicznej formy przedstawiania oferty zadzwonił ktoś z działu utrzymania klienta. Nie chcąc przeciągać wydawałoby się prostej sprawy przedłużenia umowy zdecydowałem się porozmawiać z konsultantem. Jednak okazało się, że nie może mi on przedstawić oferty zgodnej z mojej potrzebami, ale taką możliwość będzie miał już w poniedziałek, umówiliśmy się, że w zadzwoni w poniedziałek (13.08.2018). Lecz jak to zwykle w firmie Plus bywa coś nie wyszło i dziś już mamy czwartek a konsultant do teraz nie zadzwonił. Oczywiście oferty w formie mailowej również do dziś nie otrzymałem wiec wbrew temu, co stara się tu udowodnić, Plus nie traktuje klientów poważnie i jest zmartwienie klientów a nie Plusa.
Pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
bennki, ustalę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2018, o 10:47 przez artbe, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
artbe, podaj numer zgłoszenia jaki otrzymałeś w wiadomości zwrotnej. Postaram się sprawdzić co się stało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przepraszam nie w tym dziale napisałem. Nie otrzymałem wiadomości zwrotnej, wysłałem jeszcze raz, zobaczymy :)
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
artbe, gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc to pisz śmiało
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26
Re: Przedłużenie umowy
We wrześniu kończy się umowa na internet. Przejrzałem oferty i mam już jedną na oku ale jeszcze z chęcią wysłucham oferty Plusa z atrakcyjnym rabatem na abonament i nowoczesnym routerem. Wiem, że jest sezon urlopowy ale może znajdzie się jakiś bardziej doświadczony konsultant, który nie będzie proponował darmowej wymiany karty sim na "zmodernizowaną" a konkretnie przekona do niekorzystania z relaxu w innej sieci.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
darek.pisz, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W tych nowych ofertach na internet LTE o mniejszych limitach dalej jest FUP?
Konsultant mi proponował gorszy pakiet niż mam ale według niego nie przycinacie już prędkości po przekroczeniu limitu.
A w regulaminie jest taki zapis:
maksymalna prędkość pobierania danych ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent oraz uzależniona jest od: specyfikacji technicznej modemu lub routera,
zasięgu sieci operatora, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
Konsultant mi proponował gorszy pakiet niż mam ale według niego nie przycinacie już prędkości po przekroczeniu limitu.
A w regulaminie jest taki zapis:
maksymalna prędkość pobierania danych ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent oraz uzależniona jest od: specyfikacji technicznej modemu lub routera,
zasięgu sieci operatora, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26
Re: Przedłużenie umowy
Umowa przedłużona. Dziękuję.
Re: Przedłużenie umowy
Mija kolejny tydzień a informacji jak nie było, tak nie ma.Michał_Plus pisze:bennki, ustalę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Trzeba przyznać, że firma Polkomtel i ludzie, którzy dla niej pracują są konsekwentni w działaniu.
Przekaz w całej tej sytuacji jest tylko jeden ......
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
Cahir09, w nowych ofertach nadal obowiązuje FUP.
darek.pisz, super
bennki, przekazałem sprawę do Działu Utrzymania Klienta.
darek.pisz, super
bennki, przekazałem sprawę do Działu Utrzymania Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ