Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lis 2018, o 22:21
Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Dzień dobry.
Wymieniłem katrę sim na tą najszybszą obsługująca LTE + , włożyłem do dedykowanego routera Huawei B525 obsługującego tą prędkość.
Zasięg jest widoczny, jednak router nie łączy się z siecią. W ustawieniach nic nie zmieniałem, widoczna jest sieć, jej zasięg, jednak po kliknięciu połącz, łączy łączy i nic.
Na routerze cały czas świeci się czerwona dioda w polu łącznosci.
Dla sprawdzenia routera włożyłem inną kartę sim innego operatora, połączył sie automatycznie.
czy w ustawieniach trzeba coś zmienić?
Jakie powinny być ustawienia dla sieci Plus aby łączyć się z internetem?
Wymieniłem katrę sim na tą najszybszą obsługująca LTE + , włożyłem do dedykowanego routera Huawei B525 obsługującego tą prędkość.
Zasięg jest widoczny, jednak router nie łączy się z siecią. W ustawieniach nic nie zmieniałem, widoczna jest sieć, jej zasięg, jednak po kliknięciu połącz, łączy łączy i nic.
Na routerze cały czas świeci się czerwona dioda w polu łącznosci.
Dla sprawdzenia routera włożyłem inną kartę sim innego operatora, połączył sie automatycznie.
czy w ustawieniach trzeba coś zmienić?
Jakie powinny być ustawienia dla sieci Plus aby łączyć się z internetem?
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Witam, spróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych router, do działania internetu jako DATA prawidłowy APN to internet, dla karty Voice jest to apn plus pozdrawiam serdecznie.
Służę pomocą
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
próbowałem, nie pomogło.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
luki75, koniecznie zgłoś to przez ten formularz. Załącz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Nasi pracownicy mający wgląd do konta, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
rozwiązałeś swój problem?
Pytam bo miałem B525, chodziło Tmobile w LTE, play w LTE i plus w 3G chyba.
Podłączyłem go w innej lokalizacji z kartą RBM/Play a teraz chcę przetestować z kartą Plusa i świeci na czerwono.
Karta zwykła od rozmów, startówka za 5 ziko, oznaczona LTE 01.
Najlepsze że włożona do tabletu huaweia śmiga z LTE bez problemów ale muszę odpalić ją w B525.
Pytam bo miałem B525, chodziło Tmobile w LTE, play w LTE i plus w 3G chyba.
Podłączyłem go w innej lokalizacji z kartą RBM/Play a teraz chcę przetestować z kartą Plusa i świeci na czerwono.
Karta zwykła od rozmów, startówka za 5 ziko, oznaczona LTE 01.
Najlepsze że włożona do tabletu huaweia śmiga z LTE bez problemów ale muszę odpalić ją w B525.
-
- PlusManiak
- Posty: 67
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 14:26
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
APN dla karty głosowej z Plusa to plus, karty internetowe Plusa mają APN internet czyli taki sam jak w Play, Orange czy T-Mobile. Taki APN masz ustawiony na B525, utwórz nowy profil dla karty głosowej plusa z APN plus i ustaw jako domyslny.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Nikita_Bennet, jaki APN jest ustawiony w Panelu Admina?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 maja 2018, o 13:21
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Dzień dobry, mam problem z B525s 23a. Od pewnego czasu router rozłącza się i nie chce ponownie się połączyć. Pomagało wyjęcie zasilacza na 15 minut (restart z aplikacji nie przynosił skutku). Coś takiego zdarzało się co 2 miesiące, obecnie coraz częściej i trzeba wyjąć zasilacz na dłużej. Zaczęło mnie to bardzo irytować ponieważ dzieciaki mają lekcje online.
Router dostałem z wymiany i jest to trzeci router w ramach mojej dwuletniej umowy (która na szczęście się skończyła). Nie wiem czy to specjalnie Plus ma w ofercie routery które nie dożywają dwóch lat, ale marny w tym interes, skoro trzeba wymieniać i generować elektrośmieci. Wolałbym zapłacić więcej i dostać dobry produkt a nie badziew, dlatego zastanawiam się poważnie nad kontynuacją umowy z Polkomtel.
Pozdrawiam
Łukasz
Router dostałem z wymiany i jest to trzeci router w ramach mojej dwuletniej umowy (która na szczęście się skończyła). Nie wiem czy to specjalnie Plus ma w ofercie routery które nie dożywają dwóch lat, ale marny w tym interes, skoro trzeba wymieniać i generować elektrośmieci. Wolałbym zapłacić więcej i dostać dobry produkt a nie badziew, dlatego zastanawiam się poważnie nad kontynuacją umowy z Polkomtel.
Pozdrawiam
Łukasz
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
basstech76, czy przywracałeś ustawienia fabryczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 maja 2018, o 13:21
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Tak, jak walczyłem z tym pierwszy raz.
W tej chwili działa. jak znów padnie to spróbuję. Nie wiem, może jest jakiś konflikt ze wzmacniaczem sygnału, który mam w drugim pokoju. Na razie go wyłączyłem, zobaczymy.
W tej chwili działa. jak znów padnie to spróbuję. Nie wiem, może jest jakiś konflikt ze wzmacniaczem sygnału, który mam w drugim pokoju. Na razie go wyłączyłem, zobaczymy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
basstech76, czy przy wystąpieniu problemu restartowałeś AP, czy tylko router?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 maja 2018, o 13:21
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
Najpierw AP. Siedzę z reguły w pokoju z AP, więc zakładałem, że to tutaj tkwił problem, potem okazało się, że to jednak Router.
Po restarcie non stop próbuje się połączyć, bez sukcesu.
Teraz tak miałem dwa dni pod rząd.
Obecnie wyłączyłem AP. Na razie działa.
AP mam z TPlinka: TL WAE850RE, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Powinno przecież działać.
Po restarcie non stop próbuje się połączyć, bez sukcesu.
Teraz tak miałem dwa dni pod rząd.
Obecnie wyłączyłem AP. Na razie działa.
AP mam z TPlinka: TL WAE850RE, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Powinno przecież działać.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nowa karta LTE+ i Router huawei B525 - brak połączenia
basstech76, z własnego doświadczenia powiem, przy takich połączeniach, mogę występować zerwania transmisji. Ponowna, automatyczna próba, połączenia może być niemożliwa z uwagi na odwołania urządzenia do błędu konfiguracji IP na drodze AP - urządzenie. Wtedy, jedynym rozwiązaniem, jest twardy reset.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ