Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
NcLR
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 mar 2019, o 23:18

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: NcLR »

Czyli sprzedawane jest coś, co od początku wiadomo, że nie będzie działo tak jak powinno? Znacie przepustowość łącza i wiecie ile umów sprzedajecie. Ludzie powinni być informowani o tym przy zakupie. Bo nie jest to chwilowe przeciążenie tylko wieczne.

Obrazek
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

NcLR, jest to internet mobilny, obciążenie stacji nie jest w tym wypadku stałym wskaźnikiem, lecz zmienia się w czasie. Istnieje również możliwość podpisanie umowy w opcji z internetem na próbę, gdzie przez kilka dni można przetestować działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: TomPL »

NcLR pisze:Czyli sprzedawane jest coś, co od początku wiadomo, że nie będzie działo tak jak powinno? Znacie przepustowość łącza i wiecie ile umów sprzedajecie. Ludzie powinni być informowani o tym przy zakupie. Bo nie jest to chwilowe przeciążenie tylko wieczne.
Sprzedający (w salonie czy przez internet) nie ma pojęcia z którego nadajnika będziesz korzystać i faktycznie jedyną metodą na sprawdzenie jakości jest wstępne testowanie. Tyle, ze i tak po jakimś czasie obciążenie danego nadajnika może wzrosnąć i klops... Z mobilnym internetem nie ma nic pewnego i dlatego w regulaminie nie gwarantują żadnej minimalnej szybkosci :mrgreen:
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Pozwolę sobie podpiąć się pod ten temat.
W niedzielę 17.03.2019 w godzinach popołudniowych drastycznie zwolnił mi internet. Nie jest to FUP bo nowy okres rozliczeniowy, zasięg jest wręcz idealny/bardzo dobry, co widać na załączniku. Dodam iż prędkość taka jest stała przez 24h na dobę.
Przechwytywanie.PNGa.PNG
Przechwytywanie.PNGss.PNG
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, podaj Twoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Świętokrzyskie, Dwikozy ul. Kolejowa 21
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, stacja pracuje prawidłowo. Czy restartowałeś urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Stacja pracuje prawidłowo, restart był jednak bez żadnego skutku. Dodam iż router to D-Link DWR 921
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, czy masz możliwość, dla pewności, sprawdzenia karty na innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Niestety nie.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Robi się ciekawie..
W niedzielę napisałem na email bok Plusa. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź że wykorzystałem pakiet danych podstawowych w 3g gdzie router ma świetny zasięg LTE a przecież LTE jest bez limitu. Zastanawia mnie to bardzo iż jest początek okresu rozliczeniowego a w poprzednich miesiącach pobierałem duże pliki i nawet FUP-a nie dostałem. A dzisiaj okazuję się że zuzyłem 40gb internetu lte który mam bez limitu. Dodam iż niemożliwe jest żeby router sam się przestawił na tryb 3g gdzie ustawione jest tryb LTE. Jednym słowem masakra :/
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, pakiet podstawowy nie jest pomniejszany tylko przez 3G. Internet w technologii LTE również z niego korzysta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiek252
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jasiek252 »

Czyli internet Lte bez limitu o którym zapewniał mnie przemiły pan w salonie to kłamstwo, w dodatku dopiero od tego miesiąca. W poprzednich okresach rozliczeniowych pobierałem pliki po 50gb jeden i NIGDY nie miałem nałożonej blokady. LTE z Plusa to kpina, umowa się skończy a ja "zmywam" się do konkurencji. Usługi głosowe są jeszcze w miarę dobre ale internet domowy stanowczo odradzam.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jasiek252, nie ma limitu na ilość ściągniętych danych pod warunkiem pozostawania w zasięgu sieci LTE. Jednak w przypadku wykorzystania całego pakietu podstawowego może zostać uruchomiony FUP, który ograniczy prędkości DL i UL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ