Teraz jest 27 cze 2019, o 11:08

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

PlusManiak

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post12 cze 2019, o 11:18

Oj nie wiem jaki DL/UL mialem bo nie sprawdzalem na biezaco. Moze to 45gb bylo . Bo umowa nie ma nawet 14 dni jeszcze . Moj brat ma ten sam internet i u niego to samo sie dzieje a on bardzo malo co siedzi przy komputerze. Nie wiem juz sam . Sprawdzalem te pasam i na kazdym to samo jest
Offline
Avatar użytkownika

babunia1111

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 cze 2019, o 11:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Problem z prędkością LTE

Post12 cze 2019, o 11:30

A kto ma wiedzieć jaka umowa limity itd? Zanim się przedłuzy umowę o która tak prosiłeś to czyta jej regulamin.Od lat macie silne parcie na Plusa tam u siebie w rodzinie i świata poza nim nie widzicie ale chociaż czytajcie Regulaminy ofert które podpisujecie. Plus to nie jest operator rozdający GB na prawo i lewo a FUP ma służyć operatorowi a nie klientom. Masz inną kartę Plusa? Jeśli tak to sprawdź na niej. A wyników testów jakoś nie przedstawiłeś. Aby korzystać z mobilnego trzeba mieć trochę wiedzy na ten temat i na bieżąco testować wszystkich operatorów u siebie. W Błaszkach z tym nie ma problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Pietr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 29 kwi 2014, o 15:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + Rodzina, LTE
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6

Ciągły FUP

Post20 cze 2019, o 13:39

Witam.
Jestem klientem Plusa od ponad 2.5 roku. Nie miałem żadnych problemów z internetem ale gdzieś od dobrych 10 miesięcy z automatu leci lejek po przekroczeniu pakietu podstawowego. Raz dzwoniłem do BOK. Pan po drugiej stronie jak tylko usłyszał słowo lejek to odparł tak ma być i kropka. Może nadajnik przeciążony. Jeszcze zapytał jaka prędkość na tym lejku. 20Mbps. Stwierdził, że to prędkość bardzo dobra i dlaczego ja się tym przejmuję. NA tym zakończyliśmy bo nie widziałem sensu z nim rozmawiać. I teraz do rzeczy. Jak wspomniałem zaraz jak się skończy pakiet leci lejek 20Mbps który często zamienia mi się po paru dniach w 5Mbps. Często zdarza się tak, że na kilka dni przed odnowieniem mam już lejek 1Mbps... Wina przeciążonego nadajnika? Wątpię. W południe i po południu bez problemu osiągam transfery ponad 40/50Mbps (w nocy nawet ponad 70) i upload na poziomie 45Mbps. Jest to mała wieś. Nadajnik zmodernizowany o LTE 1800 początkiem tego roku. Wcześniej korzystałem z innego nadajnika oddalonego o dobre 8KM. Wtedy pobieranie było na podobnym poziomie ale upload niski. Tu i tu występowały lejki przy takim samym zużyciu danych. W ciągu miesiąca może przetworzę 100GB danych. Z tym, że te ostatnie GB tak jak pisałem to już z lejkiem 5 lub 1Mbps. Czy mógłby ktoś zobaczyć o co chodzi? Dać jakąś wskazówkę? Zbliża się okres wakacyjny i planuję wykupić dostęp do serwisu streamingowego wideo. Wtedy to boję się, że całkiem mnie od internetu odłączą z lejkiem 32kbps... :-D
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 21 cze 2019, o 10:08 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5210
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 90 razy
    Otrzymał podziękowań: 603 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post21 cze 2019, o 10:16

Witaj Pietr,
- jeśli prędkość zostaje stopniowo zmniejszana po wykorzystaniu pakietu podstawowego, a następnie przywrócona wraz z nowym okresem rozliczeniowym, to FUP, o którym mowa w regulaminie:
"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z Usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do prędkości maksymalnej 32 kb/s."

Prędkość transmisji danych można przywrócić, wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pietr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 29 kwi 2014, o 15:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + Rodzina, LTE
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6

Re: Problem z prędkością LTE

Post21 cze 2019, o 13:46

Eh... Czyli standardowa gadka. Na szczęście inna firma ma ciągnąć światłowody na koniec mojej umowy.
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: drozdzu, kalah2001 i 28 gości