Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dziuby
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lis 2014, o 10:14

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: dziuby »

Wiadomość powinienem umieścić w dziale "plus abonament" bo tyczy się to umowy abonenckiej na telefon, ale mniejsza o to. Chodzi o to, że pracownik punktu plusa nawet nie spojrzał na pismo i nie chciał nawet się z nim zapoznać twierdząc że nie ma on możliwości przyjąć takiego wypowiedzenia (z końcem umowy numer przechodzi na kartę ) bo cyt."system tego nie przyjmie". Pani w salonie twierdziła że jak teraz przejdzie to przez system to numer wraz z końcem umowy zostanie wyłączony albo druga możliwość zostanie mi naliczona kara za zerwanie umowy.

Danielu, ty po przeczytaniu mojego posta od razu domyśliłeś się o co mi dokładnie chodzi a Pani w salonie mając pismo z wypowiedzniem oraz wysłuchując moich tłumaczeń dalej nie mogła (albo nie chciała) mi przyjąć wypowiedzenia. Nawet gdybym zatytułował moje wypowiedzenie tak jak zasugerowałeś : Wypowiedzenie umowy wraz z końcem promocji to ta Pani z salonu plusa dalej odmówiła by mi przyjęcia takiego pisma.

Owszem mogę wysłać pismo pocztą ale: cytat "Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych, wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej i przesłania wypowiedzenia listem do Działu Obsługi Klienta lub przekazania dokumentu za pośrednictwem punktu Plusa. chciałem to zrobić tak jak to zaznaczyłem w powyższym fragmencie.

Wiec proszę napisz mi dokładnie jak takie pismo ma wyglądać (rozwiązanie umowy wraz z końcem umowy i automatyczne przeniesienie numeru do prepaid) oraz jak rozmawiać z takim pracownikiem salonu jeśli dalej będzie się upierał i odmawiał mi przyjęcia pisma.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

dziuby
dziuby pisze:jak takie pismo ma wyglądać
W piśmie powinieneś podać:
- "tryb" rozwiązania umowy, tak jak podałem wcześniej;
- dane firmy Polkomtel, jako odbiorcy pisma;
- swoje dane;
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa;
- czytelny podpis.
dziuby pisze:jak rozmawiać z takim pracownikiem salonu jeśli dalej będzie się upierał i odmawiał mi przyjęcia pisma.
Proszę, abyś wtedy przesłał do mnie formularzem opis tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

problem w Plusie polega na tym, że nawet jak zatytułujesz dobrze wypowiedzenie, jak w treści napiszesz, że rezygnujesz z końcem umowy to jakiś tam automat Plusa i tak zrobi z tego wypowiedzenie umowy 30 dniowe i naliczy kare,

nie ma w Plusie tak jak w innych sieciach, że można wcześniej zlożyć wypowiedzenie umowy na koniec tej umowy

oraz jest problem, że Plus akceptuje tylko wypowiedzenie złożone w salonie albo wysłane pocztą, nie akceptuje skanów i zdjęć bo nawet zdjęcia wypowiedzeń z podpisem sieci akceptują, a Plus albo salon albo wyślij list i zawsze wypowiedzenie w Plusie jest traktowane jak wypowiedzenie 30 dniowe bez znaczenia co wpiszesz w treści wypowiedzenia to zawsze jest 30 dni,

czy ktokolwiek w Plusie czyta wypowiedzenia umowy ?

ktoś się mnie wcześniej czepiał skąd wiem, że inne sieci akceptują takie wypowiedzenia czy czytałem regulaminy, nie czytałem regulaminów bo wiem że sieć musi mieć dowód i ok skan, zdjęcie jest dowodem, mam usługi w innych sieciach i bardzo dobrze wiem, że akceptują skany i zdjęcia wypowiedzeń, żadna sieć poza Plusem nie ma tak zawężonej opcji składania wypowiedzenia umowy,

dziś spojrzałem na date założenia tego tematu, to koniec 2013 roku, kiedy to napisałem mamy końcówke 2016 roku, czy naprawdę przez 3 lata nikt na górze w Plusie nie mógł wprowadzić tego co w każdej innej sieci akceptują ?
Ostatnio zmieniony 8 lis 2016, o 15:40 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

ciekawy
ciekawy pisze:nie ma w Plusie tak jak w innych sieciach, że można wcześniej zlożyć wypowiedzenie umowy na koniec tej umowy
Nie potwierdzam, ponieważ jak najbardziej można to zrobić w Plusie ;-)
ciekawy pisze:nie akceptuje skanów i zdjęć
Zgadza się, gdyż wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

Daniel_Plus,

inne sieci też wymagają formy pisemnej, w tym celu sporządza się np skan wypowiedzenia albo zdjęcie i wszystko jest ok, w Plusie musi być papier fizycznie, każdej innej sieci wystarczy pdf skan identyczny jak papier zawierający wszystkie dane i podpis,

złożyłem kiedyś wypowiedzenie w Plusie w salonie na koniec umowy, było napisane w treści, że ma być z końcem umowy, Plus odpowiedział na wypowiedzenie, że wypowiedzenie 30 dniowe i kara umowna, wycofałem i złożyłem miesiąc wcześniej ku uciesze Plusa,

w innej sieci wyslałem skan wypowiedzenia umowy na koniec umowy, nie dostali papieru, tylko pdf, zaakceptowali wypowiedzenie i odpisali prawidłowo, że umowa się skończy wtedy kiedy ma się skończyć i nic nie było o karze i ta sieć nie zmieniła mojego wypowiedzenia na 30 dniowe jak Plus zmienia z automatu,

czy Plus przez 3 lata od założenia tego tematu nie mógł tego poprawić ?

powiedzmy uczciwie, pracownicy nie wiedzą jak te wypowiedzenia będą traktowane bo nie oni się tym zajmują tylko przekazują dalej tam gdzie pracownicy nie mają kontaktu z klientami poza odpowiadaniem na pisma, w związku z tym, że na etapie pracowników nic z tym nie zrobicie to czy możecie chociaż to zgłosić wyżej i podać np link do tego tematu ?

jak to przeczytają na górze to będą wiedzieli o co chodzi w przeciwieństwie do pracowników

zgłosicie to do zmiany na góre czy będziecie się bujać dalej bez sensu ?

czy ktokolwiek z pracowników Plusa zgłosił ten temat na góre 3 lata temu kiedy się pojawił na forum ?

to trzeba zgłosić bo bez zmian systemowych nic się nie zmieni i problem cały czas będzie, sam nie zniknie,

Plus pracuje nad ulepszaniem systemu, to jest bardzo dobra okazja, żeby zgłosić, że klienci chcą poprawy w składaniu wypowiedzeń
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Krzysiek_Plus »

ciekawy, dziękuję za Twoje uwagi i sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

Krzysiek_Plus,

super, a czy poza podziękowaniem coś zrobicie, żeby Plus akceptował wypowiedzenia bez cyrku jak każda inna sieć ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Krzysiek_Plus »

ciekawy, sposoby wypowiedzenia umowy w ramach naszej sieci opisaliśmy w poprzednich postach tego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

nie wierzę, ja pisałem argumenteami, a wy dalej mnie odsyłacie do wcześniejszych wypowiedzi,

potrzeba zorganizować UKE, UOKiK, telewizje, radio do tego tematu bo sieć nic w tym temacie sama nie zrobi ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Krzysiek_Plus »

ciekawy, przekażemy Twoje uwagi i sugestie dalej, ale jako obsługa forum nie mamy wpływu na to czy zostaną wprowadzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

Krzysiek_Plus,

moje uwagi chce by były przekazane w imieniu klientów Plusa, nie tylko moim,

jak sieć nic nie zrobi, a temat jest od 3 lat to może być o tym w mediach jak się traktuje klientów w Plusie
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: zif »

ciekawy pisze:potrzeba zorganizować UKE, UOKiK, telewizje, radio do tego tematu bo sieć nic w tym temacie sama nie zrobi ?
I co niby miałyby tu zrobić wymienione przez ciebie instytucje? Jest jakiś wymóg prawny przyjmowania wypowiedzeń w sposób, jaki ci się zamarzy?

Przed wakacjami rozwiązywałem umowę internetu mobilnego w Orange. Dopuszczalne formy: pismo dostarczone do punktu osobiście przez abonenta (nie przyjęto wypowiedzenia podpisanego przez abonenta i dostarczonego przez osobę z rodziny), bądź wysłanie wypowiedzenia pocztą. O skanie papieru z podpisem nie chcieli nawet słyszeć, odsyłając (skądinąd słusznie) do regulaminu.

Żeby było jasne: sam z radością przywitałbym możliwość elektronicznego składania oświadczeń woli.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2016, o 08:50 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: edycja posta w ten sposób, aby nie naruszał regulaminu: "4. Nie należy obrażać innych użytkowników forum. Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum. Wulgaryzmy, straszenie, obrażanie, wy
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Przemek_Plus »

zif, poproszę o edycję Twojego posta w ten sposób, aby był on zgodny z punktem 4 regulaminu forum:
4. Nie należy obrażać innych użytkowników forum. Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum. Wulgaryzmy, straszenie, obrażanie, wyzwiska, pod adresem innych osób, również z poza forum, będą natychmiast kasowane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

zif, piszesz o salonie, jeden salon zaakceptuje takie wypowiedzenie jak napisałeś sprawdzając czy podpis się zgadza, inny nie, to temat salonów,

ja wcześniej pisałem o czymś innym, nie czytałeś uważnie albo nie zrozumiałeś albo jedno i drugie
StaryWiaRus

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: StaryWiaRus »

Witam

Napiszę tutaj bo już krew mnie zalewa na tego operatora i ich uczciwych konsultantów włacznie z DUK licząc na odzew i pomoc tutaj ze strony specjalistów z plusa bo inaczej będzie skarga z mojej strony do UKE.

Sprawa dotyczy numeru internetu mobilnego na abo, napisałem wypowiedzenie umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu (poprostu internet jest mi zbyteczny teraz) wszystko tutaj gra dostałem potwierdzenie że operator przestaje świadczyć usługi z dniem 05.12 .2016 r. Ale teraz jest inny problem. Wasz konsultant z BOK oszukał mnie w sposób bezczelny. Zaproponował mi wcześniej oddanie tego numeru dla kogoś kto potrzebuje neta czyli cesję (mam umowe z DUK 20gb za 9,99) ale ja na nic sie nie zgadzałem dopóki umowa ta nie zostanie nkica tah samych warunkach i miało to być zapewnione jak ten konsultant mi przekazał .Miałem na to czas do miesiąca . Potem byliśmy w salonie Plusa na górnym śląsku w celu zrobienia tej cesji na kuzyna i okazało się że na takich samych zasadach nie ma prawa być co przekazał kierownik salonu w Sosnowcu. Co najgorsze ten konsultant z BOK sam sobie "odhaczył " moje wypowiedzenie umowy i zostawił tak ,że teraz w grudniu otrzymuję fakturę do zapłaty z dniem 20.12.2016 .Ja sie pytam tu jakim prawem wasi konsultanci moga uprawiać taka samowolkę? Umowa cesji nie została dokonana na takich warunkach jak ten pan z BOK mnie zapewnial i mówiłem przez kontakt tel że jeśli nie bedzie na takich samych zasadach podtzrymuję moje wypowiedzenie a tu sie okazuje że Plus każe mi płacić za kolejna fakture , to jest skandal .Szkoda tylko że nie znam tego pana z BOK osobiście . Zapewniam że zgłoszę skargę na was do UKE , ale wcześniej proszę o pomoc co teraz robić , faktury nie mam zamiaru teraz płacić bo mam pismo potwierdzające rezygnacje z usług ażadnej zgody na tak na infolinii nie było , jeśli umowa mija sie z obiecanymi warunkami .Proszę o pomoc tutaj . Dane kotaktowe dotyczące mojego numeru podam priv . Sprawa pilna .
ODPOWIEDZ