Strona 3 z 4

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 22 lis 2017, o 11:32
autor: Michał_Plus
hyniks, zmiana harmonogramu nastąpiła poprawnie. Nowe dane będą widoczne po odświeżeniu, które nastąpi w dniu dzisiejszym.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 30 lis 2017, o 17:30
autor: hyniks
Witam
Strasznie to skomplikowane ale na fakturze została naliczona poprawna ilość Rat. Tak więc wszystko się zgadza!

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 1 gru 2017, o 11:07
autor: Michał_Plus
hyniks, bardzo się cieszę.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 4 sty 2018, o 18:17
autor: mm86
Dzień dobry, chciałabym spłacić kredyt w plusbank w jednym przelewie - zostało mi 13 rat po 15,42. Czy muszę informować listownie o spłacie kredytu i jaki tytuł nadac w przelewie?

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 4 sty 2018, o 18:51
autor: Daniel_Plus
mm86, nie trzeba informować. W tytule można podać numer umowy, której dotyczy całkowita spłata rat.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 4 sty 2018, o 18:55
autor: mm86
czyli moge wpisac poprostu w tytule : splata calkowta kredytu i nr umowy tak ?

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 5 sty 2018, o 17:18
autor: Daniel_Plus
mm86, tak ;-)

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 27 lut 2018, o 12:21
autor: wiesiorek
Witam
W dn 15 lutego 2018r dokonałem wpłaty w kwocie 150 zł z przeznaczeniem na spłatę rat dla kamery locon , która posiadam do usługi monitoringu.
Wpłata była dokonana w punkcie plusa Kraków osiedle centrum D i tam też pracownik punktu dokonał stosownego zgłoszenia , że ta wpłata ma być na pokrycie rat za w/w sprzęt.
Posiadam stosowne potwierdzenie w/w zgłoszenia na piśmie .
W dniu dzisiejszym zostały wygenerowane faktury i z kwoty 150 zł , która została wpłacona zostało rozliczone zobowiazanie za bieżący okres rozliczeniowy.
Proszę o informacje/sprawdzenie w miarę możliwości dlaczego moja wpłata nie została rozliczona na poczet rat za kamerę.
Czy muszę pisać jeszcze specjalne pismo , w którym mam zlecić zaksięgowanie tej kwoty na spłatę rat?
jeżeli mam wysłać pismo to gdzie i na jaki adres , bo już się zaczynam w tym wszystkim gubić .
Pozdrawiam
wiesiek

Złożyłem reklamację poprzez swoje konto abonenckie , ale zero odpowiedzi , nie dostałem żadnego potwierdzenia , dopiero później zadałem pytanie i otrzymałem numer Zagadnienie:180227-000793

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 27 lut 2018, o 13:10
autor: Michał_Plus
wiesiorek, na forum nie mamy wglądu do Twojego konta ani rozliczeń. Najszybciej odpowiedz otrzymasz pisząc do nas wiadomość na Zadaj Pytanie.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 3 paź 2018, o 14:53
autor: all999
Dzień dobry!

Odświeżę temat, bo mam podobne pytanie. Mam telefon na raty 36 miesięcy. Jestem w połowie trwania umowy i chciałbym szybciej spłacić raty. Chcę spłacić zobowiązanie w dwóch ratach, teraz 10 rat i za miesiąc 10. Czy procedura jest taka sama, jak w poprzednich postach? Bardzo proszę o podpowiedź jak miałoby to wyglądać.

Dziękuję,
Michał.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 3 paź 2018, o 17:22
autor: Daniel_Plus
all999, tak, sposób działania jest ten sam, jak to opisaliśmy tutaj na forum. Zapoznaj się proszę z niniejszym wątkiem.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 9 sty 2020, o 16:05
autor: cineo
Witam
Tak się śmiesznie składa, że założyłem ten wątek. Jak widać nie bez przyczyny.

W ostatnim czasie spłaciłem w grudniu w kilku przelewach spłaciłem ostatnie 12 rat za telefon Galaxy S8 w 6 przelewach po dwie raty. Ostatni przelew zrobiony 29.12 - zaksięgowany w Polkomtel 30.12. Na pięć przelewów (10 rat) mam potwierdzenie (1172838, 1197516, 1202031, 1203226, 1207479) od Plusa z podziękowaniem i z informacją, że dyspozycja została zrealizowana a spłata rat będzie widniała na kolejnej fakturze - maile z grudnia. W jednym przypadku dotyczącym dwóch rat (1207460) PLUS odpowiedział, że ponieważ jest okres świąteczny to trochę się to przeciągnie - do tej pory nie mam odpowiedzi.
Zaznaczam, że dyspozycje złożone zgodnie z procedurą - zresztą w 5 na 6 spłat potwierdzone przez POLKOMTEL.
W międzyczasie tj. 24 grudnia przedłużyłem umowę. Nowe warunki i telefon w ratach.
Dziś po kilku dniach oczekiwania wystawiono mi w końcu fakturę totalnie z kosmosu - uwzględniono tylko, że spłaciłem dwie raty. Widnieje oczywiście nadpłata ale jest już zrabowana częściowo na spłatę nowego telefonu.

Teraz sprawa wygląda tak - przynajmniej ja ją tak widzę, że Polkomtel bezprawnie obraca moimi pieniążkami. Ja nie mogę sprzedać telefonu, którego jestem właścicielem, bo POLKOMTEL sobie nie zaksięgował tak jak trzeba. Robię z siebie idiotę, bo kupcowi pokazałem przelewy, które nie pokrywają sie ze spłaconymi ratami. Było na to prawie dwa tygodnie od momentu ostatniego przelewu do momentu wystawienia faktury. Staram się zrozumieć ale nie mogę i krew mnie zalewa.

Infolinia czyli BOK po autoryzacji i moim zgłoszeniu nie jest w stanie pomóc - złożyłem emailem reklamację 1226453 ale nie chcę czekać miesiąc - zależy mi na czasie. Proszę o pilną korektę faktury i uwzględnienie moich wpłat na wcześniejszą spłatę rat za sprzęt.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 9 sty 2020, o 16:26
autor: Ewa_Plus
Witaj cineo,
- poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 10 sty 2020, o 19:39
autor: cineo
Ewa_Plus pisze:Witaj cineo,
- poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Witaj Ewa. Dzięki.
Niestety do obecnej chwili nie odnotowałem nawet jednej, jakiejkolwiek próby kontaktu ze strony Plusa.

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

: 13 sty 2020, o 12:28
autor: cineo
cineo pisze:
Ewa_Plus pisze:Witaj cineo,
- poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Witaj Ewa. Dzięki.
Niestety do obecnej chwili nie odnotowałem nawet jednej, jakiejkolwiek próby kontaktu ze strony Plusa.
Witam,
Czy mogę się dowiedzieć jak wygląda moja sprawa - zależy mi na czasie.
pozdrawiam
Marcin