LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pikus88
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2014, o 20:07

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: pikus88 »

@up

jaki sens mają klasy, jeżeli i tak po pewnym czasie w każdej z nich dostajesz lejek, niezależnie od tego ile płacisz. Parnaoja jakaś.
puciek82
Szalony PlusManiak
Posty: 206
Rejestracja: 28 paź 2014, o 01:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: puciek82 »

pikus88 pisze:@up
jaki sens mają klasy, jeżeli i tak po pewnym czasie w każdej z nich dostajesz lejek, niezależnie od tego ile płacisz. Parnaoja jakaś.
Na tej właśnie podstawie pisałem reklamację , mam klasę maksymalna z prędkością nielimitowaną przez operatora .

Dziś Pani na infolini odczytała mi pozytywnie rozpatrzoną reklamację :-) . Bardzo ważne jest to że opisałem całą sytuację w formularzu składając wniosek o interwencję do prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Tak sie złożyło że 6go listopada otrzymali pismo ode mnie , a 10go listopada dostali pismo od delegatury UKE . Dziś 14go wysłano pismo do UKE i do mnie z informacją że umowa zakończy się 1go grudnia bez naliczania kary. W tym piśmie bardziej kierowali słowa do dyrektora UKE niż do mnie, była to jedna strona wyjaśnień z czego 80% to ich zapewnienia że oni to robią w trosce o klientów , znacie śpiewkę w celu umożliwienia itd tylko już może nie tak szablonowo bo do dyrektora trzeba tochę inaczej napisać. Słuchając Pani myślałem że jest odmowa a tu na końcu niespodzianka , sieć postanowiła przychylić sie do mojej prośby ? zobaczcie jacy to dobrzy ludzie tam pracują :-)

Tak że jeśli chcecie mieć większe szanse , wypełnijcie wniosek o interwencje prezesa UKE , dołączając do niego kopie reklamacji którą wysyłaliście do sieci i negatywną odpowiedź którą odesłała wam sieć, a następnie najlepiej jeszcze raz wyślijcie reklamacje do sieci żądając rozwiązania umowy z winy operatora więc bez uiszczania kary. Chciałbym wszystkim podziękować za rady jakie tu otrzymywałem i ogólnie za wasze posty z których też czerpałem wiedzę :-)
gazeciarz71
Starszy Plusmaniak
Posty: 198
Rejestracja: 5 lis 2014, o 14:21

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: gazeciarz71 »

pikus88 pisze:@up

jaki sens mają klasy, jeżeli i tak po pewnym czasie w każdej z nich dostajesz lejek, niezależnie od tego ile płacisz. Parnaoja jakaś.
Klasy to po prostu masło maślane, robienie z klienta owieczki prowadzonej na rzeź - z regulaminu:

"klasa Premium- o bardzo wysokich wartościach parametrów dostępu, tzn. w przypadku obciążenia stacji bazowej
efektywna prędkość przesłania danych może być wyższa niż Abonenta w klasie Podstawowej, Efektywnej, Wygodnej i Szybkiej."

Tak mi się skojarzyło to słowo "może" z "lub czasopisma", za te _lub_ zapadły prawomocne wyroki...
Awatar użytkownika
zokoj
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2014, o 16:05

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: zokoj »

puciek82 pisze:
pikus88 pisze:@up
jaki sens mają klasy, jeżeli i tak po pewnym czasie w każdej z nich dostajesz lejek, niezależnie od tego ile płacisz. Parnaoja jakaś.
Na tej właśnie podstawie pisałem reklamację , mam klasę maksymalna z prędkością nielimitowaną przez operatora .

Dziś Pani na infolini odczytała mi pozytywnie rozpatrzoną reklamację :-) . Bardzo ważne jest to że opisałem całą sytuację w formularzu składając wniosek o interwencję do prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Tak sie złożyło że 6go listopada otrzymali pismo ode mnie , a 10go listopada dostali pismo od delegatury UKE . Dziś 14go wysłano pismo do UKE i do mnie z informacją że umowa zakończy się 1go grudnia bez naliczania kary. W tym piśmie bardziej kierowali słowa do dyrektora UKE niż do mnie, była to jedna strona wyjaśnień z czego 80% to ich zapewnienia że oni to robią w trosce o klientów , znacie śpiewkę w celu umożliwienia itd tylko już może nie tak szablonowo bo do dyrektora trzeba tochę inaczej napisać. Słuchając Pani myślałem że jest odmowa a tu na końcu niespodzianka , sieć postanowiła przychylić sie do mojej prośby ? zobaczcie jacy to dobrzy ludzie tam pracują :-)

Tak że jeśli chcecie mieć większe szanse , wypełnijcie wniosek o interwencje prezesa UKE , dołączając do niego kopie reklamacji którą wysyłaliście do sieci i negatywną odpowiedź którą odesłała wam sieć, a następnie najlepiej jeszcze raz wyślijcie reklamacje do sieci żądając rozwiązania umowy z winy operatora więc bez uiszczania kary. Chciałbym wszystkim podziękować za rady jakie tu otrzymywałem i ogólnie za wasze posty z których też czerpałem wiedzę :-)
szybko Ci poszło, gratuluje :)
u mnie jeszcze kilka dni i minie regulaminowe 30 dni na odpowiedz. narazie cisza
puciek82
Szalony PlusManiak
Posty: 206
Rejestracja: 28 paź 2014, o 01:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: puciek82 »

Mati Jeszcze nie mam pisma w domu ale cos tam było o zwrocie routera i modemu w ciągu 30dni , ale jeszcze dopytam może mogłbym go jakoś zatrzymać np za niewielką opłatą bo jeśli będę chciał mieć LTE to i tak muszę mieć taki sprzęt. Nie mówiłem że wracam do kablówki :-)

kranu nie pamiętam dokładnie , dwa lub trzy tygodnie temu. Użyłem formularza na tej stronie http://www.uke.gov.pl/kontakt/ jest tam możliwość wybrania do jakiej delegatury jest kierowana sprawa , np w zachodniopomorskim wybierasz Szczecin .

Faktycznie całkiem sprawnie to poszło biorąc pod uwagę fakt że niektórzy piszą reklamacje od kilku miesięcy. Nie kontaktował się ze mną nikt z UKE. Niepokoi mnie jeden fakt, w tym pismie oni przekonują tego dyrektora UKE że robią to w słusznej sprawie, a w moim przypadku po prostu przychylili się do prośby. Ciekawe czy wogóle taki UKE będzie badał sprawe czy poprostu zamknie zgłoszenie bo załatwione i nie ma co wnikać.
bartex03
Szalony PlusManiak
Posty: 730
Rejestracja: 14 cze 2014, o 00:04

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: bartex03 »

@pucek na stronie z formularzem , można dodać pliki czy samą treść sie wysyła , a oni potem się kontaktują w przypadku uzupełnień?
puciek82
Szalony PlusManiak
Posty: 206
Rejestracja: 28 paź 2014, o 01:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: puciek82 »

bartex03 Jak wypełnisz wymagane pola i na samym dole zaznaczysz opcję ""Potwierdzam, iż wyczerpałam (em) drogę postępowania reklamacyjnego"" to pojawi się możliwość dodawania załączników. Nikt się ze mną nie kontaktował.
puciek82
Szalony PlusManiak
Posty: 206
Rejestracja: 28 paź 2014, o 01:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: puciek82 »

U mnie jest chyba napisane że nie będę płacił kary jeśli oddam sprzęt , i oddam bo jeszcze zbankrutują . Szkoda że te limity mają bo internet fajnie działa ,wydaje mi się że u mnie w mieście jest małe obciążenie nadajników zawsze można wyciągnąć 60-70Mb/s . Cieszyłem się ze wkońcu mam LTE ,a teraz cieszę sie że zrywam umowę bo do końca jeszcze miałbym 20 miesięcy na lejku :-)
Awatar użytkownika
barman_pl
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 8 paź 2014, o 01:24

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: barman_pl »

W sumie ruter był kupiony, więc nie wiem dlaczego go oddawać - to niech oddają 3zł :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Fenio
Szalony PlusManiak
Posty: 519
Rejestracja: 4 cze 2014, o 13:06

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Fenio »

Oni wiedzą że większość ludzi nie będzie się domagać routera, ucieszy się z samej możliwości rozwiązania umowy. Skoro mogą tracić mniej to wykorzystują tą szansę. A router jest kupiony, jeśli operator nie wywiązuje się z własnego regulaminu to nie dosyć że powinien zapłacić karę umowną to router zostaje u klienta, przecież kupił go za 3zł.
Awatar użytkownika
zokoj
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2014, o 16:05

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: zokoj »

Jak tak to powinni zwrócić też koszt aktywacji tej usługi jak już
bartex03
Szalony PlusManiak
Posty: 730
Rejestracja: 14 cze 2014, o 00:04

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: bartex03 »

Powiem Wam , jestem pod wrażeniem

Dzial Reklamacji leci po bandzie już całkiem. Przyklad wyslalem 2 reklamacje na FUP w LTE w czerwcowej umowie.

2 odpowiedzi są negatywne a treść reklamacji identyczna w obu przypadkach. Kopiuj wklej i to jeszcze w zupełności nie na temat.

Dzwoniłem do Delegatury UKE w moim mieście. Powiedzieli że jak dostanę wszystkie odpowiedzi na reklamacje, to zapraszają do siebie z Umową , OBOWIAZUJACYM mnie regulaminem i korespondencja z Dzialem Reklamacji.

Dalem jeszcze jedną szanse Plusowi wysylajac dzisiaj ostatnią prośbe o przestrzeganie mojego regulaminu, juz nie pisalam zadnych wniosków o rozwiazanie umowy - moze to stwierdzenie jest tak denerwujace ze robia kopiuj wklej i wszystko odrzucaja

Czekam do 14.12.2014 i ze wszystkimi reklamacjami a jest dużo ide do UKE.

jestem w 95 % pewny że UKE jak poczyta co ja pisze do Plusa a co dostaje w odpowiedzi , po zapoznaniu sie z umowa i regulaminem sprawe załatwi szybko :)

Nie mam zamiaru się poddać.
puciek82
Szalony PlusManiak
Posty: 206
Rejestracja: 28 paź 2014, o 01:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: puciek82 »

bartex03 pisze:Dalem jeszcze jedną szanse Plusowi wysylajac dzisiaj ostatnią prośbe o przestrzeganie mojego regulaminu
Szkoda tylko Twojego czasu . Nie zgodzą się na to byś miał nielimitowany transfer i prędkość, nie ma szans , szkoda czasu i pieniędzy bo abonament płacić trzeba.
gazeciarz71
Starszy Plusmaniak
Posty: 198
Rejestracja: 5 lis 2014, o 14:21

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: gazeciarz71 »

pawel1710 pisze:Jak potwierdzą, to się zapytam o zwrot tych wszystkich kosztów. Zobaczymy co odpowiedzą.
Nie pytaj - odpowiedź znasz - tylko wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty. Oczywiście ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

EDIT:
pawel1710 pisze:Wiem, że pewnie odmówią, ale ciekawy jestem co tam naskrobią, jak będą się tłumaczyć. ;-) A z tym wezwaniem przedsądowym, to też niezły pomysł.
Takie wezwanie, to pierwszy krok do odzyskania swojej kasy. Po rozwiązaniu umowy możesz dochodzić swoich praw w sądzie. Koszty niewielkie, a satysfakcja spora. Przecież takie są Twoje regulaminy - prawda? :lol:
bartex03 pisze: jestem w 95 % pewny że UKE jak poczyta co ja pisze do Plusa a co dostaje w odpowiedzi , po zapoznaniu sie z umowa i regulaminem sprawe załatwi szybko :)
Nie zapomnij o UOKiK!
http://www.forbes.pl/skok-stefczyka-dos ... 5,1,1.html
Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, o 09:24 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
kmicki
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 11 lis 2014, o 12:56

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: kmicki »

Dodaje dwa grosze od siebie, bo ktoś tu niedawno stwierdził, że problem jest marginalny, ze względu na małą ilość osób narzekających w tym temacie. ja do tej pory go tylko przeglądałem.

Umowa z sierpnia. Moja taryfa: szybka (ograniczenie 20Mb/s po przekroczeniu limitu). Nie mam nocnego limitu.
Nie prowadziłem dokładnej statystyki, ale: po przekroczeniu limitu o max. 15 GB (nie wiem dokładnie kiedy, ściągałem coś przez noc) dostałem 5Mb/s. Kolejne 20-25 GB i mam 1Mb/s. Nie wiem czy wyrobię do kolejnego ograniczenia, bo okres rozliczeniowy mi się kończy za parę dni.

Jestem trochę zbulwersowany, mimo, że wszystko jest zgodne z regulaminem. W końcu w informacjach, które można było znaleźć w mediach, materiałach reklamowych czy nawet wypowiedziach specjalistów Plusa na tym forum wynikało, że FUP ma dotyczyć ludzi ściągających setki gigabajtów danych w ciągu okresu rozliczeniowego.

O rozwiązanie umowy wnosić nie będę, bo mam potrójny smartdom i nie wyszedłbym z tym dobrze (chyba, że mógłbym też pozbyć się umowy na tv w CP i powrócić do poprzedniego abonamentu w umowie telefonicznej, a najlepiej wywalić to wszystko w pierony i skorzystać z usług konkurencji). Mimo to, bombardowanie reklamacjami będzie trwać, w końcu usługa działa niezgodnie z zapewnieniami ze wspomnianych wyżej materiałów i wypowiedzi.
ODPOWIEDZ