puciek82 pisze:Możliwe bo on też pisał do różnych portali. Ja stwierdziłem że to reakcja na mojego maila ponieważ są jakby całe zdania napisane identycznie jak w mojej wiadomości do nich. Ważne że sie mówi o tym. Ludzie bzdury tam w komentarzach wypisują bo porównują do swoich ofert w telefonach , jeden pisze że przeciętna osoba nie jest w stanie przekroczyć 20GB
Ja napiszę tylko dlaczego chciałem przejść na Power LTE. Z powodu "rzekomych" prędkości. Niestety... Nikt mnie nie poinformował, że osiągnięcie prędkości ponad 30Mb/s przy ODU-IDU jest niemożliwe. Hard cap na 30Mb/s i ani więcej.
Jakbym o tym wiedział, to w życiu bym na ten gniot się nie pisał.
Zostałbym przy swoim "starym" necie na którym pod koniec października sprawdziłem zużycie netu (czego normalnie nawet nie robiłem) i wynosiło ono... 652.11GB (ale przyznaję, że to rekord, bo normalnie to ok 150-300GB max). Prawie 20-30x więcej niż limit w rzekomo "nielimitowanym internecie."
A czy ktoś z Was może zamieścić jakieś wnioski z rozmów z UKE i UOKiK? Bo jedyne co tutaj jest to tylko przysięgi, że wszyscy wyślą takie pisma... A czy jakiś konkretny odzew jest?
puszek pisze:A czy ktoś z Was może zamieścić jakieś wnioski z rozmów z UKE i UOKiK? Bo jedyne co tutaj jest to tylko przysięgi, że wszyscy wyślą takie pisma... A czy jakiś konkretny odzew jest?
Ja obiecuje ze bede informowal co UKE w moim przypadku robi. Jestem umówiony w delegaturze tylko facet powiedzial zebym poczekal az Plus wysle wszystkie odpowiedzi na reklamacje jakie skladalem
Z tego też wzgledu musze czekac do 14 grudnia a potem do UKE, chyba ze w ostatniej wyslanej reklamacji Plus przyzna sie ze nie wypelnia mojej umowy wedlug regulaminu jaki podpisalismy i rozwiaze umowe.
puszek pisze:A czy ktoś z Was może zamieścić jakieś wnioski z rozmów z UKE i UOKiK? Bo jedyne co tutaj jest to tylko przysięgi, że wszyscy wyślą takie pisma... A czy jakiś konkretny odzew jest?
UOKiK mi napisał że prowadzą postępowanie sprawdzające od 8 sierpnia (jeszcze przed moim zgłoszeniem) - nie byłem więc pierwszy. I porady do kogo się można zgłaszać (rzecznik konsumetów), bo oni z definicji nie zajmują się indywidualnymi przypadkami, ale to wiedziałem. No i to postępowanie pewnie potrwa jeszcze parę miesięcy.
puszek pisze:A czy ktoś z Was może zamieścić jakieś wnioski z rozmów z UKE i UOKiK? Bo jedyne co tutaj jest to tylko przysięgi, że wszyscy wyślą takie pisma... A czy jakiś konkretny odzew jest?
UOKiK mi napisał że prowadzą postępowanie sprawdzające od 8 sierpnia (jeszcze przed moim zgłoszeniem) - nie byłem więc pierwszy.
Mam podobną odpowiedź na dzień dzisiejszy. - Sprawa w toku, a pierwsze moje zgłoszenie dotyczyło uruchomienia usługi po 10 dniu, w którym jako klient indywidualny możemy zrezygnować.
Częściowa odpowiedź:
"Natomiast zmuszanie operatora do wyrażania takiej zgody a nie jej dobrowolne wyrażenie przez konsumenta może naruszać zbiorowe interesy konsumentów i wtedy takie postępowanie można zgłosić do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów."
Takie postępowanie oczywiście zgłosiłem i nie tylko to...
Stare ludowe porzekadło - Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy - oby.
tklac pisze:
Ciężko w tym wątku uprawiać coś innego ;) Tzn Plus/CP nie ułatwia nam zadania. Raczej robią co mogą, żeby sobie w kolana strzelać ;)
Hmmm - ja bym jednak stwierdził, że Plus pomaga - niech sobie strzelają nawet serią w kolano/stopę. W tym wątku i nie tylko można znaleźć sporo przykładów "nieodpowiednich praktyk" do wykorzystania przed odpowiednimi urzędami, w końcu sądem. Po prostu - trzeba zachować spokój i kontrować jak wytrawny bokser, z nadzieją że te odpowiednie urzędy zareagują i Plus z CP dopłacą do "nielimitowanego LTE"...
U mnie tym okresie rozliczeniowym zmniejszyli o 5GB nakładanie pierwszego limitu fup 10Mbps. Wcześniej było po przekroczeniu 15GB ponad pakiet podstawowy 25GB. W tym miesiącu nałożyli 10Mbps po przekroczeniu o 10GB czyli przy 35GB całkowitego transferu.
A potem płaczecie ze Wam watki kasują jak nie na temat piszecie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDIT:
Tak z milicji. I mam wielkie ambicje byc tu moderatorem. O niczym innym nie marze.
Polecacie fioletowych - OK. To teraz zerknij na ich forum i zobacz ile postów sie zaczyna pojawiać ze tam tez sieć zapchana. Nie trzeba limitow i fupow.
Nie bronię plusa - sam wtopiłem w power lte. Ale w tym temacie robi sie burdel. Chcesz dyskutować o konkurencyjnych ofertach - załóż odpowiedni wątek. W tym skupmy sie jak walczyć z nimi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, o 09:30 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączenie postów
Mam pytanie, czy w celach komunikacji pisemnej majacej na celu ustalenie oficjalnego stanowiska sieci Plus w aspekcie stosowania zasady FUP dla regulaminów czerwcowych lepszą drogą bedzie komunikacja meilowa czy papierowa ( listy polecone z PO ) ?
Jest to dla mnie ważne ponieważ chcę mieć niezbite dowody które wykorzystam później do wypowiedzenia umowy
A ja mam takie pytanie. Mam umowę z końca lipca, tzw. klasa Maksymalna. Wiem, że jakoś we wrześniu zmienili klasy i max. to 30Mb/s, ale czy to dotyczy także wcześniejszych umów? Dzisiaj wykorzystałem pakiet podstawowy i wynik: