LTE bez limitu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 sty 2021, o 20:02
Dramatycznie słaby internet z routera
Witam.
Mam dramatycznie słaby Internet z routera ZTE MF 971RL (120GB miesięcznie za 50 zł/mies - pakiet przekroczony o 60GB).
Telefon ma kartę z plusa i ma szybkość taką:
Tak mam dzisiaj od 16:00. Nic w ustawieniach nie zmieniałem, nie przestawiałem routera. Internet mam od 3 dni. Wcześniej też tak się działo, ale na ogół z routera było ok 30 Mb/s,
Czyli problem nie jest z zasięgiem (nadajnik jest ok 3 km bez przeszkód terenowych). Czy tego routera trzeba jakoś skonfigurować ? Moja lokalizacja to 74-111 Lubanowo, nadajnik jest w 74-110 Banie.
Mam dramatycznie słaby Internet z routera ZTE MF 971RL (120GB miesięcznie za 50 zł/mies - pakiet przekroczony o 60GB).
Telefon ma kartę z plusa i ma szybkość taką:
Tak mam dzisiaj od 16:00. Nic w ustawieniach nie zmieniałem, nie przestawiałem routera. Internet mam od 3 dni. Wcześniej też tak się działo, ale na ogół z routera było ok 30 Mb/s,
Czyli problem nie jest z zasięgiem (nadajnik jest ok 3 km bez przeszkód terenowych). Czy tego routera trzeba jakoś skonfigurować ? Moja lokalizacja to 74-111 Lubanowo, nadajnik jest w 74-110 Banie.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 16:08 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Re: Dramatycznie słaby internet z routera
sprawdź tą samą kartę w telefonie, wygląda na lejek operatora
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 16:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Dramatycznie słaby internet z routera
Wygląda na zmniejszenie prędkości w ramach FUP, wróci do normy po rozpoczęciu się nowego okresu rozliczeniowego.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 16:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
Dareku, jeśli pakiet jest wyczerpany to zapewne aktywował się FUP. Ogranicza on prędkość DL i UL. Prędkość zostanie przywrócona wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 01:42
"LTE bez końca" z "końcem"
Witam
Od połowy roku posiadam internet domowy Plus Internet 90. Problemów nie było dopóki nie zużyłem ponad 200GB
W umowie jest napisane, że posiadam pakiet 90+10GB oraz wspominka o usłudze "LTE bez końca". Wedle umowy nie powinna mi zostać ograniczona prędkość do możliwości BTSa, lecz z moich obserwacji wynika, że po zużyciu pakietu podstawowego prędkość zwalnia do 20Mbps DL i UL. Da się przeżyć i to jest jak najbardziej zrozumiałe. Jednak schody zaczynają się po zużyciu 200GB. Lejek daje teraz tylko 5Mbps, choć nie zawsze.
W poprzednich miesiącach zużywałem około 320GB i prędkość była dalej na poziomie 5Mbps. Co się stało, że w tym miesiącu 8 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego zużyłem 230GB a prędkość spadła do 0.5Mbps? Niezależnie od BTSa, pasma LTE .W umowie nie ma żadnej takiej wspominki, że do iluś GB będzie w miarę "normalna" prędkość. Wrzucam speedtest z tego samego terminala z numeru do internetu domowego (testowane na wszystkich dostępnych pasmach LTE) oraz z numeru prywatnego (testowane na 1800+2600) z pakietem 12GB. BT22143 (choć prędkość niezależnie od stacji taka sama to myślę, że może jakoś się przydać).
domowy po zużyciu pakietu podstawowego
numer prywatny
Proszę o wyjaśnienie sytuacji
Od połowy roku posiadam internet domowy Plus Internet 90. Problemów nie było dopóki nie zużyłem ponad 200GB
W umowie jest napisane, że posiadam pakiet 90+10GB oraz wspominka o usłudze "LTE bez końca". Wedle umowy nie powinna mi zostać ograniczona prędkość do możliwości BTSa, lecz z moich obserwacji wynika, że po zużyciu pakietu podstawowego prędkość zwalnia do 20Mbps DL i UL. Da się przeżyć i to jest jak najbardziej zrozumiałe. Jednak schody zaczynają się po zużyciu 200GB. Lejek daje teraz tylko 5Mbps, choć nie zawsze.
W poprzednich miesiącach zużywałem około 320GB i prędkość była dalej na poziomie 5Mbps. Co się stało, że w tym miesiącu 8 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego zużyłem 230GB a prędkość spadła do 0.5Mbps? Niezależnie od BTSa, pasma LTE .W umowie nie ma żadnej takiej wspominki, że do iluś GB będzie w miarę "normalna" prędkość. Wrzucam speedtest z tego samego terminala z numeru do internetu domowego (testowane na wszystkich dostępnych pasmach LTE) oraz z numeru prywatnego (testowane na 1800+2600) z pakietem 12GB. BT22143 (choć prędkość niezależnie od stacji taka sama to myślę, że może jakoś się przydać).
domowy po zużyciu pakietu podstawowego
numer prywatny
Proszę o wyjaśnienie sytuacji
Ostatnio zmieniony 20 maja 2021, o 11:02 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do oficjalnego działu sieci Plus
Powód: Przeniesiono do oficjalnego działu sieci Plus
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lip 2021, o 01:14
Re: LTE bez limitu
Ojej.. Pisałem tu w 2014 roku, gdy Plus wprowadzał lte. Jak to dawno było :) na szczęście dorobiłem się Światłowodu i 1 Gbps sobie lata po domu :)
Jak się to skończyło, Plus dostał kare za wprowadzanie w błąd?
Swoją drogą zawsze mnie np tacy konsultanci zastanawiają. Kłamali w zywe oczy, oszukując ludzi, często biednych, że wsi itd
Za taką kasę jak płacą na tych słuchawkach tak się ku... To już niepojęte.
Jak się to skończyło, Plus dostał kare za wprowadzanie w błąd?
Swoją drogą zawsze mnie np tacy konsultanci zastanawiają. Kłamali w zywe oczy, oszukując ludzi, często biednych, że wsi itd
Za taką kasę jak płacą na tych słuchawkach tak się ku... To już niepojęte.
Re: LTE bez limitu
Dawno nie zaglądałem w oferty internetu od Plusa i patrzę że teraz jest jasno napisane że np po 90GB prędkość spada do 1Mb/s. Pytanie czy tak jest faktycznie? Czy w rzeczywistości nadal tak jest że po tych 90GB może się w losowym momencie włączyć FUP?
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: LTE bez limitu
Nie, w tych nowych trafach nie ma już FUP'a - zobacz regulamin, nie ma nic na ten temat. 1 Mb/s to najniższe ograniczenie jakie może być (poza najniższa taryfą 40 zł gdzie jest lejek 32 kb/s)
Re: LTE bez limitu
Ale to znaczy że do tych prędkości spada już od razu po wykorzystaniu tych danych z pakietu? Czy to jest loteria?
Re: LTE bez limitu
ziom94,
- tak, od razu po wykorzystaniu pakietu podstawowego wchodzi lejek do 1 Mb/s.
- tak, od razu po wykorzystaniu pakietu podstawowego wchodzi lejek do 1 Mb/s.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
To co się stało z LTE bez limitu?Fakt działał FUP,ale to było korzystniejsze.
Re: LTE bez limitu
Witam, mam problem z prędkością Internetu, przedluzalem umowę I dziś weszła w życie, kartę wymieniłem na nową bo poprzednia zablokowała się, Ale od tego momentu Internet zmalał do 1 mb...tragedia wtf. Na poprzedniej umowie, nawet jak wyczerpał się limit to lte bez końca działało spoko do 10 mb spokojnie Internet był. Czego to możemy być wina?? Nie zmieniłem modemu, ani jego położenia tylko nowa karta i umowa. Nadajniki mam blisko, do 1 km jak nie bliżej.
Re: LTE bez limitu
I tu masz odpowiedź ,,Nowa umowa" Teraz jak już wyczerpiesz podstawowy pakiet danych to automatycznie prędkość zostaje obniżona. Nie ma już FUP-a
Re: LTE bez limitu
Witaj iknow ,
- jaki masz okres rozliczeniowy? Czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy?
- jaki masz okres rozliczeniowy? Czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Internet Bez limitu z jakieś 10 minut temu się włączył