LTE bez limitu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 142
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 mar 2014, o 21:49
Re: LTE bez limitu
Jestem w grupie osób pokrzywdzonych. Miałem kilka lat temu 50 - 100 Mbps.
Promowałem Was w moim środowisku.
Teraz mam 5 - 20 Mbps.
Sprawa prosta; odcięliście mnie właśnie od NETFLIX 4K HDR i YouTube 4K HDR.
Zmiana cywilizacyjna polega na tym, że coraz więcej osób ma TV 4K i oczekuje na możliwość wykorzystania takiej jakości wideo.
Tymczasem PLUS i inni dostawcy LTE drastycznie ograniczyli szybkość transferu. Wysłaliście nas na drzewo ...
W moim przypadku skandal polega na tym, że mieszkam na odludziu i żadnych zmian od 10 lat tu nie ma. Gmina rozdała darmowy net radiowy. Na wschód wody jeziora Zegrzyńskiego, na zachód kartoflisko 25 Ha. We wsi 50 chałup. Zero firm i blokowisk. Na "moim" BTS-e zerowy przyrost konsumentów.
Czas na pytanie: jaka jest strategia PLUS-a w kategorii LTE domowy ?
Promowałem Was w moim środowisku.
Teraz mam 5 - 20 Mbps.
Sprawa prosta; odcięliście mnie właśnie od NETFLIX 4K HDR i YouTube 4K HDR.
Zmiana cywilizacyjna polega na tym, że coraz więcej osób ma TV 4K i oczekuje na możliwość wykorzystania takiej jakości wideo.
Tymczasem PLUS i inni dostawcy LTE drastycznie ograniczyli szybkość transferu. Wysłaliście nas na drzewo ...
W moim przypadku skandal polega na tym, że mieszkam na odludziu i żadnych zmian od 10 lat tu nie ma. Gmina rozdała darmowy net radiowy. Na wschód wody jeziora Zegrzyńskiego, na zachód kartoflisko 25 Ha. We wsi 50 chałup. Zero firm i blokowisk. Na "moim" BTS-e zerowy przyrost konsumentów.
Czas na pytanie: jaka jest strategia PLUS-a w kategorii LTE domowy ?
Re: LTE bez limitu
A te luksusy (NETFLIX 4K HDR...) to też masz od kilku lat? Zmiana cywilizacyjna, no bez przesady...
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2019, o 13:02
Re: LTE bez limitu
witam
Czy jest możliwość z rezygnacji z umowy na "LTE bez granic " w " " dlatego że czuję się oszukany , operator nie przedstawił mi obostrzeń ....lejków i innych cudów ... powiedział mi że jeżeli mam dostęp LTE to mam nielimitowany .....w tym momencie po niecałych dwóch tygodniach użytkowania mam prędkość 0,61Mbps oczywiście głównym sprawcą przekroczeń w pakiecie podstawowym to Netflix i YT. Umowa podpisana 05.01.2019 , inetrnet aktywowany przez sieć około 11 czy 12 stycznia .
Już wiadomo konsultant wyliczył mi karę na 1425 zł , nie mnniej jednak miałem zapis w umowie o weźna próbe/testuj i wtedy liczone jest 15 dni od dnia aktywacji karty więc chyba się wywinę ...
Czy jest możliwość z rezygnacji z umowy na "LTE bez granic " w " " dlatego że czuję się oszukany , operator nie przedstawił mi obostrzeń ....lejków i innych cudów ... powiedział mi że jeżeli mam dostęp LTE to mam nielimitowany .....w tym momencie po niecałych dwóch tygodniach użytkowania mam prędkość 0,61Mbps oczywiście głównym sprawcą przekroczeń w pakiecie podstawowym to Netflix i YT. Umowa podpisana 05.01.2019 , inetrnet aktywowany przez sieć około 11 czy 12 stycznia .
Już wiadomo konsultant wyliczył mi karę na 1425 zł , nie mnniej jednak miałem zapis w umowie o weźna próbe/testuj i wtedy liczone jest 15 dni od dnia aktywacji karty więc chyba się wywinę ...
Ostatnio zmieniony 24 sty 2019, o 14:12 przez marioooo46, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
marioooo46, jakim kanałem została zawarta umowa? Została podpisana w punkcie czy za pośrednictwem kuriera?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2019, o 13:02
Re: LTE bez limitu
kurier 05.01.2019 jednak aktywacja karty nastąpiła 10.01.2019 więc przy zapisie weź na próbe / testuj mam chyba czas do 25.01.2019....
po sprawie przyjechał kurier TNT dosłownie w pół godziny od zgłoszenia i zabrał "niby LTE bez granic " na Łubinową razem z odstąpieniem od umowy.
po sprawie przyjechał kurier TNT dosłownie w pół godziny od zgłoszenia i zabrał "niby LTE bez granic " na Łubinową razem z odstąpieniem od umowy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
marioooo46, jest to 14 dni od daty aktywacji karty, czyli możliwość odstąpienia upływała 24 stycznia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2019, o 13:02
Re: LTE bez limitu
dał bym sobie rękę obciąć że gdzieś widziałem zapis 14 dni (wliczając dzień w którym nastąpiła aktywacja 15 dni ) hm........
tak czy inaczej chyba się wyrobiłem , na pewno gdyby operatorzy informowali o tych wszystkich lejkach , 32kb/s i tak dalej ....zaoszczędziło by to wiele niepotrzebnych nerwów dla wszystkich . Ja rozumiem że umowy trzeba czytać ale wiele osób bazuje na informacji głosowej jaką otrzymali bądź informacji jaką mogą przeczytać na necie lub zobaczyć w tv a tam o obostrzeniach ani mru mru...... i nie zagłębia się w tajniki tych umów które to są zapisane często nie zrozumiale dla zwykłego Kowalskiego. Umowy są robione uniwersalne z bardzo dużą ilością informacji i tak naprawdę nie wiadomo co do czego i dlaczego... Plus powinien się zastanowić nad wykluczeniem Netflixa i innych tego typu platform z poboru danych pakietowych. Co innego jak ktoś na potęgę ciągnie filmy i inne np torrentami , a co innego jak ktoś najzwyczajniej w świecie ogląda filmy.
Generalnie byłem bardzo pozytywnie zaskoczonym tym LTE , prędkości oscylowały w granicach 120-150 Mbps po wi-fi żyć nie umierać ....ale niestety po przekroczeniu pakietu podstawowego skonczyło się na 0,5Mbps i klops otwarcie zwykłej strony www
było sporym wyzwaniem ....dlatego praktycznie eliminuje to wszystkich użytkowników co oglądają filmy na platformach takich jak Netflix ( film oglądany w 4k z tego co wiem potrafi zeżreć 7GB na godzinę wiec przy pakiecie 45GB mamy ok 4-5 filmów na miesiąc)
tak czy inaczej chyba się wyrobiłem , na pewno gdyby operatorzy informowali o tych wszystkich lejkach , 32kb/s i tak dalej ....zaoszczędziło by to wiele niepotrzebnych nerwów dla wszystkich . Ja rozumiem że umowy trzeba czytać ale wiele osób bazuje na informacji głosowej jaką otrzymali bądź informacji jaką mogą przeczytać na necie lub zobaczyć w tv a tam o obostrzeniach ani mru mru...... i nie zagłębia się w tajniki tych umów które to są zapisane często nie zrozumiale dla zwykłego Kowalskiego. Umowy są robione uniwersalne z bardzo dużą ilością informacji i tak naprawdę nie wiadomo co do czego i dlaczego... Plus powinien się zastanowić nad wykluczeniem Netflixa i innych tego typu platform z poboru danych pakietowych. Co innego jak ktoś na potęgę ciągnie filmy i inne np torrentami , a co innego jak ktoś najzwyczajniej w świecie ogląda filmy.
Generalnie byłem bardzo pozytywnie zaskoczonym tym LTE , prędkości oscylowały w granicach 120-150 Mbps po wi-fi żyć nie umierać ....ale niestety po przekroczeniu pakietu podstawowego skonczyło się na 0,5Mbps i klops otwarcie zwykłej strony www
było sporym wyzwaniem ....dlatego praktycznie eliminuje to wszystkich użytkowników co oglądają filmy na platformach takich jak Netflix ( film oglądany w 4k z tego co wiem potrafi zeżreć 7GB na godzinę wiec przy pakiecie 45GB mamy ok 4-5 filmów na miesiąc)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
marioooo46, zgadza się. 14 dni. Licząc od 11 (pierwszy dzień po aktywacji) wychodzi 24 stycznia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ukryty lejek czyli jak działa FUP w ofercie LTE bez limitu.
Witam.
Chciałbym opisać działanie internetu LTE "bez limitu".
Temat już pewnie wielokrotnie wałkowany ale ja już mam dość takiemu postępowaniu!
Na wstępie dodam że jestem klientem plusa "od zawsze" a sam internet mam już ponad 4 lata więc jest to już moja 3 umowa.
Moja taryfa to PLUS Internet 45 w którym mam pakiet 40GB i internet w LTE "bez limitu".
Jak to działa???
Schemat jest następujący:
- do 40GB(czyli pierwszy tydzień) jest wszystko ok z pełną prędkością,
- w przedziale 40-80GB(drugi tydzień) dostaję pierwszy lejek na 20mbit/s, co ważne to jest na stałe i dokładnie tyle a nie zgodnie z zasadami FUP wtedy gdy sieć jest przeciążona,
- po około 80-100GB(trzeci tydzień) dostaję drugi lejek na 5mbit/s, podobnie jak wyżej na stałe niezależnie od pory dnia,
- po około 120GB(zazwyczaj ostatni tydzień okresu rozliczeniowego) dostaję ostatni lejek 0,5mbit/s czyli internet praktycznie nie działa i tak już do końca okresu rozliczeniowego!
To się powtarza miesiąc w miesiąc i jest regułą a nie wtedy gdy sieć jest przeciążona w celu sprawiedliwego podziału pasma!
Dodam że nie nadużywam internetu, normalne przeglądanie stron, odbieranie poczty, youtube i netflix. Miesięcznie zużywałbym około 200GB gdyby nie lejek.
Podsumowują uważam że oferta LTE bez limitu to OSZUSTWO w którym ukryty jest lejek, który działa regularnie niezależnie od warunków. Nie dajcie się nabierać na to!
Jeżeli to się nie zmieni, będzie to moja ostatnia umowa na internet w Plusie.
Naiwnie jeszcze liczę że może jakiś konsultant się tym zainteresuje i zrobi coś w tej sprawie.
Chciałbym opisać działanie internetu LTE "bez limitu".
Temat już pewnie wielokrotnie wałkowany ale ja już mam dość takiemu postępowaniu!
Na wstępie dodam że jestem klientem plusa "od zawsze" a sam internet mam już ponad 4 lata więc jest to już moja 3 umowa.
Moja taryfa to PLUS Internet 45 w którym mam pakiet 40GB i internet w LTE "bez limitu".
Jak to działa???
Schemat jest następujący:
- do 40GB(czyli pierwszy tydzień) jest wszystko ok z pełną prędkością,
- w przedziale 40-80GB(drugi tydzień) dostaję pierwszy lejek na 20mbit/s, co ważne to jest na stałe i dokładnie tyle a nie zgodnie z zasadami FUP wtedy gdy sieć jest przeciążona,
- po około 80-100GB(trzeci tydzień) dostaję drugi lejek na 5mbit/s, podobnie jak wyżej na stałe niezależnie od pory dnia,
- po około 120GB(zazwyczaj ostatni tydzień okresu rozliczeniowego) dostaję ostatni lejek 0,5mbit/s czyli internet praktycznie nie działa i tak już do końca okresu rozliczeniowego!
To się powtarza miesiąc w miesiąc i jest regułą a nie wtedy gdy sieć jest przeciążona w celu sprawiedliwego podziału pasma!
Dodam że nie nadużywam internetu, normalne przeglądanie stron, odbieranie poczty, youtube i netflix. Miesięcznie zużywałbym około 200GB gdyby nie lejek.
Podsumowują uważam że oferta LTE bez limitu to OSZUSTWO w którym ukryty jest lejek, który działa regularnie niezależnie od warunków. Nie dajcie się nabierać na to!
Jeżeli to się nie zmieni, będzie to moja ostatnia umowa na internet w Plusie.
Naiwnie jeszcze liczę że może jakiś konsultant się tym zainteresuje i zrobi coś w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, o 11:10 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Re: Ukryty lejek czyli jak działa FUP w ofercie LTE bez limi
Żaden konsultant nie ma tu nic do powiedzenia - to jest polityka firmy, żeby się im całkiem łącza nie zatkały ;)
A może być jeszcze gorzej: https://www.telepolis.pl/artykuly/dysku ... -normy-pem
A może być jeszcze gorzej: https://www.telepolis.pl/artykuly/dysku ... -normy-pem
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, o 11:11 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
lukaszko, temat FUP był już wielokrotnie omawiany. Odpowiedzi na przedstawione kwestie były już udzielane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Ja rozumiem o co chodzi i zdaję sobie sprawę z ograniczenia sieci.
Chodzi o to że maja ofertę "bez limitu" a tak naprawdę tam są praktycznie na sztywno ustawione lejki.
FUP ma działać sprawiedliwie w zależności od obciążenia sieci i na czas obciążenia sieci, a nie jak moje doświadczenie pokazuje według sztywnego schematu!
Niech zmienią ofertę i napiszą wprost że lejek włączy mi się o określonej prędkości to chociaż będę wiedzieć którą ofertę wybrać.
post14 mar 2019, o 10:21
Michał_Plus napisał(a):
lukaszko, temat FUP był już wielokrotnie omawiany. Odpowiedzi na przedstawione kwestie były już udzielane.
W takim razie proszę mi zacytować dlaczego lejek jest na sztywno ustawiony przy określonym zużyciu danych?
Proszę mi powiedzieć przy jakim zużyciu włączy mi się lejek w najwyższej ofercie z pakietem 90GB?
Chodzi o to że maja ofertę "bez limitu" a tak naprawdę tam są praktycznie na sztywno ustawione lejki.
FUP ma działać sprawiedliwie w zależności od obciążenia sieci i na czas obciążenia sieci, a nie jak moje doświadczenie pokazuje według sztywnego schematu!
Niech zmienią ofertę i napiszą wprost że lejek włączy mi się o określonej prędkości to chociaż będę wiedzieć którą ofertę wybrać.
post14 mar 2019, o 10:21
Michał_Plus napisał(a):
lukaszko, temat FUP był już wielokrotnie omawiany. Odpowiedzi na przedstawione kwestie były już udzielane.
W takim razie proszę mi zacytować dlaczego lejek jest na sztywno ustawiony przy określonym zużyciu danych?
Proszę mi powiedzieć przy jakim zużyciu włączy mi się lejek w najwyższej ofercie z pakietem 90GB?
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, o 11:54 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
lukaszko, na podobne pytania również padały już odpowiedzi. Proszę, ponownie, o prześledzenie tematu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Naprawdę mam przeczytać 10183 posty?
Obawiam się że nie starczy mi internetu bo włączy mi się lejek.
Proszę o wskazanie postu w którym było to wyjaśnione.
Wszystkie posty które znalazłem po wpisaniu FUP nie informują wprost kiedy jest wprowadzony lejek tylko zwodzą że może być a nie musi(a z postów wynika że musi;)).
Ogólnie tłumaczenia mgliste ale wskazujące że PLUS NIE MA oferty bez limitu, za to ma swoich klientów w d.....
Obawiam się że nie starczy mi internetu bo włączy mi się lejek.
Proszę o wskazanie postu w którym było to wyjaśnione.
Wszystkie posty które znalazłem po wpisaniu FUP nie informują wprost kiedy jest wprowadzony lejek tylko zwodzą że może być a nie musi(a z postów wynika że musi;)).
Ogólnie tłumaczenia mgliste ale wskazujące że PLUS NIE MA oferty bez limitu, za to ma swoich klientów w d.....
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE bez limitu
lukaszko, nie ma informacji, wprost, o dokładnej chwili włączenia FUP, bo nie jest ona określona. Aktywacja następuje automatycznie, zależnie od wielu zmiennych, głównie od obciążenia sieci w danym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ