Teraz jest 19 wrz 2018, o 01:55

Zostaw Kontakt





LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

nery

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 30 cze 2017, o 15:36
  • Podziękował : 18 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Internet "LTE"

Post24 gru 2017, o 17:47

pewnie fup dostałeś to norma w plusie
Offline
Avatar użytkownika

patryk0402

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 11 maja 2017, o 22:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: SmartDom1
  • Model telefonu: SamsungS3

Re: LTE bez limitu

Post25 gru 2017, o 15:02

Święta z cudownbym LTE bez limitu.
http://beta.speedtest.net/pl/result/6909087454

Wg danych z routera pobrane niecałe 100GB, wskaźnik restartowany przed nowym cyklem rozliczeniowym.
Czas pozbyć się tego syfu ... Infrollinia twierdzi że wykorzystałem swoją podstawę.
Na pytanie dlaczego nie pobiera mi z pakietu nocnego ? (ostatnio duża aktualizacja win10) - bo pewnie Pan mało pobrał i panu nie pokazuje zużycia ...

Za ten post autor patryk0402 otrzymał podziękowanie od
nery(28 gru 2017, o 21:20)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: LTE bez limitu

Post27 gru 2017, o 15:09

Pitrek, patryk0402,
- czy opisywane przez Was sytuacje występują stale? Czy o może o innych porach dnia jest lepiej? Możecie podać swoje lokalizacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post27 gru 2017, o 17:39

Zamówiłem w Plus online rachunek szczegółowy 23.12. Do dziś go nie ma więc zadzwoniłem na infolinię, ponieważ zgłoszenie sprzed świąt zostało... zamknięte. I tutaj, jak dowiedziałem się w czasie połączenia z BOK, rachunku szczegółowego nie da się wygenerować ponieważ nie były wykonane żadne połączenia (!), konsultant nie ma możliwości podania ilości GB zużytych w poprzednich okresach rozliczeniowych i jedyne co to proponuje rachunki szczegółowe w wersji papierowej za 6 zł/sztuka, które zapewne będą puste bo nie zostało wykonane żadne połączenie (!!!) lub sprawdzenie zużycia na routerze (tu pokazuje tylko ostatnią sesję).
Ewa_Plus - jak zatem mam dowiedzieć się ile zużyłem danych w poprzednich okresach? Dlaczego na FV może być rozpisany pakiet roamingowy, a zużycie w kraju już nie jest? To jakaś tajemnica? Nie jest Waszym obowiązkiem udostępnić takie informacje? Toż to zwykła wolna amerykanka...
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 12:23

torre24,
-połączenia (sesje) internetowe są widoczne jedynie w Wykazie Bieżącego Użycia. Rachunek Szczegółowy (billing) ich nie prezentuje. I tak jest zarówno w numerach głosowych, jak i internetowych.
Możesz jednak uzyskać taki billing drogą reklamacyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 12:29

Reklamację złożyłem wczoraj. Chciałbym wiedzieć ile zużywam danych ponieważ regularne stają się przycięcia prędkości długo przed końcem okresu rozliczeniowego.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 12:41

torre24 napisał(a):Reklamację złożyłem wczoraj.

- czy masz numer tego zgłoszenia? Mogłabym przyśpieszyć. Ewentualnie podeślij mi nr telefonu/kona Klienta przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 12:45

15809975
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 12:52

torre24,
- dziękuję. Już poprosiłam Departament Reklamacji, aby jak najszybciej zajęli się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 18:20

Dziękuję Ewa_Plus za przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dostałem już odpowiedź, którą pozwalam sobie przytoczyć w całości:

"Szanowna Pani

W odpowiedzi na zgłoszenie z 27.12.2017 r., dotyczące rachunku szczegółowego informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną kwestią.

Wyjaśniam, że Polkomtel nie świadczy usługi udostępniania rachunku szczegółowego dla usługi internetowej w okresach rozliczeniowych, w których nie zostały zrealizowane inne usługi niż połączenia pakietowej transmisji danych. W takim przypadku będzie Pani otrzymywała jedynie fakturę bez szczegółowego rozliczenia usług.

Nadmieniam, że za pośrednictwem Plus Online ma Pani dostęp do bieżącego użycia w każdym okresie rozliczeniowym.

Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia przyjmie Pani ze zrozumieniem.

Z poważaniem

xxxxxx xxxxxxx
Doradca Klienta"

A zatem cały ten Wasz kram o du.ę rozbić. Wynika z tego, że FUP możecie mi założyć po wykorzystaniu 45 GB (bo tyle mam w pakiecie), a ja mogę skoczyć Plusowi na daszek nie wiedząc nawet czy wykorzystałem 46 GB czy np. 859 GB. LTE bez limitu to bzdura i ściema pierwszej kategorii!!!
Wysyłam właśnie testowego sms-a, zobaczymy czy coś na billingu pojawi się w przyszłym miesiącu.

Za ten post autor torre24 otrzymał podziękowanie od
nery(28 gru 2017, o 21:19)
Offline
Avatar użytkownika

nery

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 30 cze 2017, o 15:36
  • Podziękował : 18 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 21:19

miał być LTE BEZ LIMITU a to co wy oferujecie nie można nawet nazwać internetem .
Offline
Avatar użytkownika

jarek7714

Szalony PlusManiak

  • Posty: 393
  • Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:28
  • Podziękował : 37 razy
    Otrzymał podziękowań: 12 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: iPlus79
  • Model telefonu: E398

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 22:24

Internet za "bezcen" a oczekiwania... A u mnie jak zwykle działa-po wykorzystaniu pakietu podstawowego zwalnia do 20/7 Mbps. Czekać końca umowy i szukać lepszej oferty jak nie pasuje.
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 22:38

jarek7714 nie byłoby dla mnie problemu, że zwalnia do 20 Mbit/s jeśli Plus umieściłby w regulaminie zapis np: "Po wykorzystaniu pakietu podstawowego usługa LTE bez limitu będzie działać z prędkością 20 Mbit/s". A tak to raz chodzi, raz nie, nie wiadomo czego i kiedy się spodziewać, nie wiem czy dzieci jeszcze mogą na YouTube popatrzeć czy zaraz net zwolni do prędkości nieakceptowalnej.
Poza tym mam ten internet już ze trzy lata i dopiero teraz zaczynają się takie sztuki. Do jesieni żadnych problemów z nim nie było. I w związku z tym chciałem dowiedzieć się jakie miałem użycie w poprzednich miesiącach ale jak się okazuje ta informacja jest tajna.
I jeśli możesz wytłumacz dlaczego internet Plusa jest za "bezcen", a inne już nie.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5394
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 361 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 22:40

@torre24
Taka sama prędkość o każdej porze dnia?
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE bez limitu

Post28 gru 2017, o 22:47

Tak. Ja nie narzekam na prędkość 20 Mbit/s tylko na całkowity brak regulacji i informacji w temacie kiedy prędkość jest ograniczana. Bo jak doczytałem na forum nast. progiem jest 7 Mbit/s (u mnie raz już był chyba FUP z takim ograniczeniem, net działał 3-4 Mbit/s). I teraz nie wiem czy się ograniczać czy jeszcze mi trochę wolno.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości


cron