Teraz jest 19 wrz 2018, o 04:51

Zostaw Kontakt





Zestaw ODU-IDU

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

kuba_krk

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 lis 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zestaw ODU-IDU

Post23 lis 2017, o 19:57

Z całym szacunkiem, ale to bzdury. Chyba wiem, z kim i gdzie podpisywałem umowę. Dla weryfikacji - salon Plus GSM Kraków CH Zakopianka.
Poniżej screen sprzed minuty - prędkość znów na poziomie dna.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post24 lis 2017, o 10:30

kuba_krk, wcale tego nie neguję.
kuba_krk napisał(a):Chyba wiem, z kim i gdzie podpisywałem umowę. Dla weryfikacji - salon Plus GSM Kraków CH Zakopianka.
Salon ma możliwość sprzedaży umów obu firm w ramach spółki. Nie zmienia to jednak faktu odrębności tych dwóch podmiotów gospodarczych i rozdzielności obsługi, w tym reklamacyjnej. To forum dotyczy problematyki PLUS. Proszę, w tej sprawie, skontaktuj się bezpośrednio z Cyfrowym Polsatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamilenty88

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 13:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung s8

Re: Zestaw ODU-IDU 300

Post21 lut 2018, o 13:15

gdzie sie znajduje nadajnik o lokalizacji 39535?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 13:20

kamilenty88, nie posiadamy stacji o takim numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamilenty88

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 13:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung s8

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 13:22

to w takim razie z jaka stacja sie lacze ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 13:26

kamilenty88, podaj dokładną lokalizacje i pasmo w jakim się łączysz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamilenty88

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 13:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung s8

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 13:28

moja lokalizacja Brzostówiec
Załączniki
lok.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 13:57

kamilenty88, w lokalizacji, jaką podałeś, nie ma zasięgu LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamilenty88

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 13:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung s8

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 14:02

mam do łukowa w lini prostej okolo 18 km a tam jest nadajnik 2600 i tak mam antene ustawiona tylko lokalizacja na modemie co pokazuje jest inna
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 14:10

kamilenty88, lokalizacja podawana w parametrach nie jest tożsama z nazwą BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamilenty88

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 13:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung s8

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 14:19

to w jaki sposob sprawdzic na odu-idu 300 z jakim bts-em sie lacze?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post21 lut 2018, o 14:32

kamilenty88, nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
kamilenty88(21 lut 2018, o 14:33)
Offline
Avatar użytkownika

MrGozdzik

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 mar 2018, o 16:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 2

Częste utraty sygnału oraz duże spowolnienia sygnału

Post23 mar 2018, o 16:36

Witam,
Posiadam ofertę 100 GB na miesiąc,często antena nie ma sygnału w wyniku czego zapala się na niej czerwona lampka a ja tracę internet. Ktoś wie czym może to być spowodowane? Internet potrafi działać np. godzinę a po tym czasie tracę go na jakieś 10 minut po czym znowu się włącza. W takich sytuacjach najczęściej wciskam opcje "rozwiąż problemy" a system windows pokazuje problem że "serwer DNS nie odpowiada" lub "błędny protokół IP" Następnym problemem jest obniżenie prędkości, normalnie mam 30 mb/s download i 15 mb/s upload ale potrafi zwolnić do 0.10 mb/s download i 5 mb/s upload. Dodam że antena jest niedaleko a sygnał nawet przy dobrej pogodzie bez wiatru potrafi zwolnić. Proszę o pomoc :)
Ostatnio edytowano 23 mar 2018, o 17:06 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Zestaw ODU-IDU

Post23 mar 2018, o 17:08

MrGozdzik, podaj proszę nazwę urządzenia/zestawu, z którego korzystasz. Czy zanik sygnału jest równoczesny z resetem routera lub anteny zewnętrznej? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR). Podaj również lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Zamieść proszę wynik speed testu przed, jak i po zaniku sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mraulin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 cze 2016, o 13:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+rodzina
  • Model telefonu: iphone 4

Re: Zestaw ODU-IDU

Post18 kwi 2018, o 17:45

Witam,
problem ze słabym internetem mam od zawsze więc zdążyłam się przyzwyczaić ale ostatnio nawet interia nie chce mi się załadować. Postanowiłam zresetować router i od tego czasu już w ogóle internet nie chce działać. Proszę o pomoc co zrobić w takim przypadku,czy zmienić jakieś ustawienia ,a może skontaktować się z infolinią ? na routerze wszystkie diody świecą na niebiesko.
Załączniki
Bez tytułu.png
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości