Teraz jest 19 wrz 2018, o 06:45

Zostaw Kontakt





Nocny pakiet danych

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Miruko

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 11:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 12:09

Na moim koncie plusa są aktywne 3 pakiety: nocny pakiet danych 50 GB, nielimitowany pakiet danych www i pakiet podstawowy 30 GB. Po godzinie 1.00 używałam internetu, ale zamiast pakietu nocnego zmniejszył się pakiet podstawowy. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i tam okazało się, że nie mam aktywowanego pakietu nocnego mimo że na moim koncie widnieje nocny pakiet danych do wykorzystania. Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie o tym, że będę miała dostępny pakiet nocny, a teraz okazało się, że muszę go wykupywać. W tej chwili już nie wiem czy informacja na moim koncie o nocnym pakiecie jest błędna i nie mogę z niego korzystać, czy podano mi złe informacje przy podpisywaniu umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 12:20

Miruko, stan usługi możesz sprawdzić w zakładce "usługi". Zielona kropka oznacza, że usługa jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miruko

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 11:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 12:28

Sprawdziłam nie mam takiej usługi do wyboru. Są tylko Pakietowa transmisja danych (GPRS), Plus - Email BlackBerry, Przesyłanie danych i Videorozmowa. W usługach pozostałych też nie ma takiej opcji do wyboru.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 13:01

Miruko, a jaką masz taryfę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miruko

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 11:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 13:07

Pakiet taryfowy Internet 15GB 2xLTE (LTE1D) umowa podpisana 16.06.2014
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 13:31

Miruko, rozumiem, że przy kontakcie z BOK nie aktywowałaś usługi?

Usługa nocny limit jest bezpłatna tylko w przypadku przedłużenia umowy lub przy zakupie przez sklep internetowy. Standardowa opłata 2,90zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miruko

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 11:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 13:38

Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie, że mam ten pakiet aktywny. Na waszej stronie napisane jest, że usługa jest bezpłatna w przypadku przedłużenia lub podpisania nowej umowy w promocji z modemem, tak jak zrobiłam to ja. Na moim koncie plusa w zakładce aktywne pakiety jest widoczny pakiet nocny 50 GB do wykorzystania. Od początku nikt mnie nie informował o tym, że będę musiała aktywować ten pakiet, bo miałam go mieć od początku, a teraz się dowiaduje, że jednak muszę coś dokupić.
Offline
Avatar użytkownika

ziom94

Szalony PlusManiak

  • Posty: 355
  • Dołączył(a): 16 cze 2014, o 12:41
  • Lokalizacja: Kwidzyn
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 7 razy
  • Moja taryfa: Power LTE 20GB

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 14:33

Krzysiek_Plus napisał(a):Miruko, rozumiem, że przy kontakcie z BOK nie aktywowałaś usługi?

Usługa nocny limit jest bezpłatna tylko w przypadku przedłużenia umowy lub przy zakupie przez sklep internetowy. Standardowa opłata 2,90zł.

Czyli jak ja przechodziłem z pakietu 8 GB za 49,90 na Power LTE 20 GB to pakiet nocny mogę aktywować za darmo?
Ostatnio edytowano 21 lip 2014, o 16:06 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Proszę nie dubluj postów/pytań
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 16:56

Miruko napisał(a):Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie, że mam ten pakiet aktywny. Na waszej stronie napisane jest, że usługa jest bezpłatna w przypadku przedłużenia lub podpisania nowej umowy w promocji z modemem, tak jak zrobiłam to ja.


Czyli to było przedłożenie umowy czy nowa aktywacja?

Miruko napisał(a):Od początku nikt mnie nie informował o tym, że będę musiała aktywować ten pakiet, bo miałam go mieć od początku, a teraz się dowiaduje, że jednak muszę coś dokupić.


Usługa nie jest częścią umowy, dlatego tez należny ją oddzielnie aktywować.

Prześlij numer przez formularz.

ziom94, jeśli to było przedłużenie umowy to tak usługa jest bezpłatna, ale w przypadku Power LTE działa tylko w 2G/3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miruko

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 11:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lip 2014, o 18:01

To była nowa umowa w promocji Smartdom. Przy jej podpisywaniu poinformowano mnie, że w godzinach nocnych będę miała pakiet 50 GB, nie wspominano o dodatkowej aktywacji, co by się zgadzało z tabelą aktywnych pakietów (link podaję poniżej).
http://zapodaj.net/69d3c47382020.bmp.html
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post22 lip 2014, o 09:49

Miruko, w przypadku nowych aktywacji usługa jest płatna (wyjątek umowa zakupiona w sklepie internetowym) i należy ją oddzielnie aktywować (nie jest częścią umowy).

Niestety obecne usługa nocny pakiet jest wyświetlana na wszystkich numerach niezależnie czy jest aktywna/nieaktywna. Wykorzystanie pakietu będzie aktualizowane tylko w przypadku aktywnej usługi.

Błąd w najbliższym czasie zostanie skorygowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
Miruko(23 lip 2014, o 14:53)
Offline
Avatar użytkownika

darek.pisz

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 31 mar 2014, o 09:26
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 19,99

Re: Nocny pakiet danych

Post23 lip 2014, o 11:29

A jak to wygląda w przypadku nowej aktywacji usługi przy umowie zawieranej przez telefon?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post23 lip 2014, o 11:34

darek.pisz, przy nowej aktywacji jest opłata 2,90zł, wyjątkiem są tylko umowy realizowane przez sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
szpila_elblag(4 lis 2014, o 22:26)
Offline
Avatar użytkownika

darek.pisz

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 31 mar 2014, o 09:26
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 19,99

Re: Nocny pakiet danych

Post23 lip 2014, o 12:06

Umowa Power LTE 20GB była podpisana wczoraj (22 lipca).
Jak będę mógł uruchomić pakiet nocny? Czy to będzie dodatkowo aż 100 GB?
Po ilu dniach od podpisania umowy (kurier) następuje aktywację karty sim?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post23 lip 2014, o 12:15

darek.pisz, aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nasz Dział Aktywacji podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

Aktywacja:
- bezpłatny SMS na nr 2612 o treści „AKT LN"
- Plus Online
- kontakt z BOK lub punkt sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości