Strona 1 z 29

Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 13:09
autor: Miruko
Na moim koncie plusa są aktywne 3 pakiety: nocny pakiet danych 50 GB, nielimitowany pakiet danych www i pakiet podstawowy 30 GB. Po godzinie 1.00 używałam internetu, ale zamiast pakietu nocnego zmniejszył się pakiet podstawowy. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i tam okazało się, że nie mam aktywowanego pakietu nocnego mimo że na moim koncie widnieje nocny pakiet danych do wykorzystania. Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie o tym, że będę miała dostępny pakiet nocny, a teraz okazało się, że muszę go wykupywać. W tej chwili już nie wiem czy informacja na moim koncie o nocnym pakiecie jest błędna i nie mogę z niego korzystać, czy podano mi złe informacje przy podpisywaniu umowy.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 13:20
autor: Krzysiek_Plus
Miruko, stan usługi możesz sprawdzić w zakładce "usługi". Zielona kropka oznacza, że usługa jest aktywna.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 13:28
autor: Miruko
Sprawdziłam nie mam takiej usługi do wyboru. Są tylko Pakietowa transmisja danych (GPRS), Plus - Email BlackBerry, Przesyłanie danych i Videorozmowa. W usługach pozostałych też nie ma takiej opcji do wyboru.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 14:01
autor: Krzysiek_Plus
Miruko, a jaką masz taryfę?

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 14:07
autor: Miruko
Pakiet taryfowy Internet 15GB 2xLTE (LTE1D) umowa podpisana 16.06.2014

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 14:31
autor: Krzysiek_Plus
Miruko, rozumiem, że przy kontakcie z BOK nie aktywowałaś usługi?

Usługa nocny limit jest bezpłatna tylko w przypadku przedłużenia umowy lub przy zakupie przez sklep internetowy. Standardowa opłata 2,90zł.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 14:38
autor: Miruko
Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie, że mam ten pakiet aktywny. Na waszej stronie napisane jest, że usługa jest bezpłatna w przypadku przedłużenia lub podpisania nowej umowy w promocji z modemem, tak jak zrobiłam to ja. Na moim koncie plusa w zakładce aktywne pakiety jest widoczny pakiet nocny 50 GB do wykorzystania. Od początku nikt mnie nie informował o tym, że będę musiała aktywować ten pakiet, bo miałam go mieć od początku, a teraz się dowiaduje, że jednak muszę coś dokupić.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 15:33
autor: ziom94
Krzysiek_Plus pisze:Miruko, rozumiem, że przy kontakcie z BOK nie aktywowałaś usługi?

Usługa nocny limit jest bezpłatna tylko w przypadku przedłużenia umowy lub przy zakupie przez sklep internetowy. Standardowa opłata 2,90zł.
Czyli jak ja przechodziłem z pakietu 8 GB za 49,90 na Power LTE 20 GB to pakiet nocny mogę aktywować za darmo?

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 17:56
autor: Krzysiek_Plus
Miruko pisze:Przy podpisywaniu umowy poinformowano mnie, że mam ten pakiet aktywny. Na waszej stronie napisane jest, że usługa jest bezpłatna w przypadku przedłużenia lub podpisania nowej umowy w promocji z modemem, tak jak zrobiłam to ja.
Czyli to było przedłożenie umowy czy nowa aktywacja?
Miruko pisze:Od początku nikt mnie nie informował o tym, że będę musiała aktywować ten pakiet, bo miałam go mieć od początku, a teraz się dowiaduje, że jednak muszę coś dokupić.
Usługa nie jest częścią umowy, dlatego tez należny ją oddzielnie aktywować.

Prześlij numer przez formularz.

ziom94, jeśli to było przedłużenie umowy to tak usługa jest bezpłatna, ale w przypadku Power LTE działa tylko w 2G/3G.

Re: Nocny pakiet danych

: 21 lip 2014, o 19:01
autor: Miruko
To była nowa umowa w promocji Smartdom. Przy jej podpisywaniu poinformowano mnie, że w godzinach nocnych będę miała pakiet 50 GB, nie wspominano o dodatkowej aktywacji, co by się zgadzało z tabelą aktywnych pakietów (link podaję poniżej).
http://zapodaj.net/69d3c47382020.bmp.html

Re: Nocny pakiet danych

: 22 lip 2014, o 10:49
autor: Krzysiek_Plus
Miruko, w przypadku nowych aktywacji usługa jest płatna (wyjątek umowa zakupiona w sklepie internetowym) i należy ją oddzielnie aktywować (nie jest częścią umowy).

Niestety obecne usługa nocny pakiet jest wyświetlana na wszystkich numerach niezależnie czy jest aktywna/nieaktywna. Wykorzystanie pakietu będzie aktualizowane tylko w przypadku aktywnej usługi.

Błąd w najbliższym czasie zostanie skorygowany.

Re: Nocny pakiet danych

: 23 lip 2014, o 12:29
autor: darek.pisz
A jak to wygląda w przypadku nowej aktywacji usługi przy umowie zawieranej przez telefon?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: Nocny pakiet danych

: 23 lip 2014, o 12:34
autor: Krzysiek_Plus
darek.pisz, przy nowej aktywacji jest opłata 2,90zł, wyjątkiem są tylko umowy realizowane przez sklep internetowy.

Re: Nocny pakiet danych

: 23 lip 2014, o 13:06
autor: darek.pisz
Umowa Power LTE 20GB była podpisana wczoraj (22 lipca).
Jak będę mógł uruchomić pakiet nocny? Czy to będzie dodatkowo aż 100 GB?
Po ilu dniach od podpisania umowy (kurier) następuje aktywację karty sim?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: Nocny pakiet danych

: 23 lip 2014, o 13:15
autor: Krzysiek_Plus
darek.pisz, aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nasz Dział Aktywacji podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

Aktywacja:
- bezpłatny SMS na nr 2612 o treści „AKT LN"
- Plus Online
- kontakt z BOK lub punkt sprzedaży.