Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
finger
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lut 2019, o 22:11

Przedłużenie umowy na internet

Post autor: finger »

Chciałem wyrazić swoje niezadowolenie z faktu, że chcąc przejść na internet domowy muszę jako stały klient dopłacić do abonamentu. Szkoda. Myślałem, że Plus zmienił coś w swoim podejściu do stałego klienta. Kiedyś odszedłem z tej sieci i chyba będę zmuszony powtórzyć to kolejny raz. Jakaś masakra, mam smart dom i zmieniając cokolwiek tracę zniżki. Tracę powoli cierpliwość.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2019, o 09:26 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

finger, bardzo nam przykro z powodu Twojego niezadowolenia. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek6104 »

Witam. Konczy mi sie dzisiaj umowa z Internetem . A zadnego telefonu od zgloszenia (a wyslalem wiadomosc email z numerem do skontaktowania ) nie otrzymalem . Teraz nie wiem co mam zrobic.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

misiek6104, posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek6104 »

nr zgl: #481717

Tylko ze najlepiej jak by sie Panstwo po 17 odezwalo
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

misiek6104, przekazaliśmy dzisiaj prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek6104 »

Dziekuje . Ciekawe czy dzisiaj Panstwo zadzwonicie czy jak umowa sie skonczy tzn jutro
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

misiek6104, przekazałem prośbę, aby kontakt nastąpił jeszcze raz dzisiaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek6104 »

Minelo 5 dni od zakonczenia umowy (20.02.2019 taka date dostalem wiadomosci emaial od Panstwa) i do dnia dziesiejszego 0 kontaktu z waszej strony
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

misiek6104, nasz konsultant kilka razy próbował się z Tobą skontaktować, ale bez skutku. Czy możesz podać inny numer kontaktowy?

Nasz e-mail: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek6104 »

Tylko ze w tym problem ze umowa jest na Tate. Jak by Panstwo mogli zadzwonic o 17

A jak by sie dalo to niech mi Pan poda numer do jakiegos specjalisty ktory mi opowie o nowych warunkach i bym zadzwonil jak tata w domu bedzie
Ostatnio zmieniony 25 lut 2019, o 18:34 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

misiek6104, kontakt znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/kontakt

Numer: 601102601.
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: nery »

Witam proszę o przyśpieszenie mojej sprawy związanej z umową w bok numer sprawy 655402
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

nery, odpowiedź zostanie udzielona w najkrótszym możliwym terminie ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michal54
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2017, o 23:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michal54 »

Dzień dobry,
W styczniu skończyła mi się umowa i przedłużyłem. Miałem wcześniej aktywowany pakiet nocny za który pobierało opłatę. Kłopot w tym, że pobiera ją teraz co miesiąc, a dla przedłużających umowę powinno być za 0zł.
Jak mogę rozwiązać ten kłopot?
ODPOWIEDZ