Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sie 2018, o 10:58
Plus LTE - przedłużenie umowy
Witam. 2 lata temu zawarłem umowę na 24 miesiące. Było to z tego co pamiętam Ja Plus Internet LTE 50 - bez urządzenia. Okres minął i niestety nie dostałem żadnej oferty. Wchodząc na stronę plus i wybierając przedłużenie umowy nie widzę żadnej różnicy w warunkach miedzy nowym numerem, ani przedłużającym. Te same ceny, te same opcje.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 11:16 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
patrykszalanski, prześlij proszę numer, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt w celu przedstawienie oferty.
EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
W cenniku "Plus Internet LTE ze sprzętem na 24/36/48 rat za 0 zł na start – 6 abonamentów gratis” dostępnym pod adresem:
https://www.plus.pl/documents/16/131303 ... t_6abo.pdf
widnieje nowy laptop HP Omen 15-dc0005nw (według strony producenta z procesorem i5-8300H, 8 GB pamięci DDR4-2666, GeForce® GTX 1050 Ti (4 GB dedykowanej pamięci GDDR5))
Czy ten najnowszy HP Omen 15-dc0005nw (nie mylić z dostępnym wcześniej HP Omen 15-ce008nw) jest również dostępny dla przedłużających umowę internetową ?
W cenniku "Plus Internet LTE ze sprzętem na 24/36/48 rat za 0 zł na start – 6 abonamentów gratis” dostępnym pod adresem:
https://www.plus.pl/documents/16/131303 ... t_6abo.pdf
widnieje nowy laptop HP Omen 15-dc0005nw (według strony producenta z procesorem i5-8300H, 8 GB pamięci DDR4-2666, GeForce® GTX 1050 Ti (4 GB dedykowanej pamięci GDDR5))
Czy ten najnowszy HP Omen 15-dc0005nw (nie mylić z dostępnym wcześniej HP Omen 15-ce008nw) jest również dostępny dla przedłużających umowę internetową ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr, nie mamy takich informacji. Oferty dostępne są po indywidualnym zalogowaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
trochę słabo, pod 2601 konsultant prosi mnie o telefon pod 2699 do działu utrzymania klienta a tam automat odsyła mnie do konsultanta pod 2601, pytanie czy są jakieś oferty na przedłużenie czy uciekać do NJU czy Play?
Re: Przedłużenie umowy
wielkimi krokami zbliża się wyczekiwany koniec umowy na internet,chciałem złożyć wypowiedzenie z zachowanie okresu minimalnego ,no i nie ma takiej możliwości tylko miesiąc przed końcem umowy,u innych operatorow to nawet poł roku wcześniej robię takie wypowiedzenia żeby nie zapomnieć, Panie Michale czy to prawda ,a możne wymysł pracowników w salonie ???
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
jovi123, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.
djblok, wypowiedzenie umowy możesz złożyć w każdym czasie trwania umowy z zaznaczeniem, że chcesz ją zakończyć po upływie czasu oznaczonego.
djblok, wypowiedzenie umowy możesz złożyć w każdym czasie trwania umowy z zaznaczeniem, że chcesz ją zakończyć po upływie czasu oznaczonego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Wczoraj udałem się do punktu Plusa w celu przedłużenia umowy na internet. Pakiet jaki teraz posiadam to 60GB, za 29,99zł. Pani w punkcie Plusa zaproponowała taki sam pakiet czyli 60GB za 60zł bez urządzenia.
Czy mógłbym zostawić kontakt do siebie w celu rozmowy z bardziej kompetentną osobą?
Ze swojej strony nie chciałbym rezygnować z usługi, internet działa bez zarzutu i jestem bardzo zadowolony z jakości. Jednak jak przychodzi okres przedłużania umowy, co dwa lata jest ten sam problem.
Wczoraj udałem się do punktu Plusa w celu przedłużenia umowy na internet. Pakiet jaki teraz posiadam to 60GB, za 29,99zł. Pani w punkcie Plusa zaproponowała taki sam pakiet czyli 60GB za 60zł bez urządzenia.
Czy mógłbym zostawić kontakt do siebie w celu rozmowy z bardziej kompetentną osobą?
Ze swojej strony nie chciałbym rezygnować z usługi, internet działa bez zarzutu i jestem bardzo zadowolony z jakości. Jednak jak przychodzi okres przedłużania umowy, co dwa lata jest ten sam problem.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Michasas, oczywiście. Prześlij numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika.
EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
jakie oferty ci przedstawiono? ponieważ ja dostałem słabe nawet z działu utrzymania klienta , podobno 40GB za 27zł to minimum obecnie a obecna oferta jaką posiadam czyli 90GB za 39,- jest już graniczna , pozostaję tym samym na umowie na czas nie określony i czekam na coś ciekawegoMichasas pisze:Witam.
Wczoraj udałem się do punktu Plusa w celu przedłużenia umowy na internet. Pakiet jaki teraz posiadam to 60GB, za 29,99zł. Pani w punkcie Plusa zaproponowała taki sam pakiet czyli 60GB za 60zł bez urządzenia.
Czy mógłbym zostawić kontakt do siebie w celu rozmowy z bardziej kompetentną osobą?
Ze swojej strony nie chciałbym rezygnować z usługi, internet działa bez zarzutu i jestem bardzo zadowolony z jakości. Jednak jak przychodzi okres przedłużania umowy, co dwa lata jest ten sam problem.
Re: Nowa Poczta Głosowa
Witam.24,08,2018r.przedłużałem umowę na internet domowy z LTE na LTE Plus z nowym sprzętem Router Huawei B525 .
Mamy już 17,09,2018 i nadal nie otrzymałem nowego rutera, wydzwaniam do BOK , zapytaniem co z tym sprzętem chyba z 6razy każdy konsultant kieruje sprawę do działu logistyki, zapewniając Mnie ze lada dzień dostane przesyłkę i nadal nić.4,09,2018,ponowna rozmowa z Bok prosząc o rozmowę z Kierownikiem zmiany, Pan Mnie wysłuchał przełączył do działu reklamacji,Pani mnie wysłuchała coś tam napisała, i nadal nic. Od 9,09,2018.rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy z nowym abonamentem z, którego fizycznie nie mogę korzystać ponieważ nie mam sprzętu,który obsługuję LTE PLUS , i za co i jaki abonament mam płacić .
Mamy już 17,09,2018 i nadal nie otrzymałem nowego rutera, wydzwaniam do BOK , zapytaniem co z tym sprzętem chyba z 6razy każdy konsultant kieruje sprawę do działu logistyki, zapewniając Mnie ze lada dzień dostane przesyłkę i nadal nić.4,09,2018,ponowna rozmowa z Bok prosząc o rozmowę z Kierownikiem zmiany, Pan Mnie wysłuchał przełączył do działu reklamacji,Pani mnie wysłuchała coś tam napisała, i nadal nic. Od 9,09,2018.rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy z nowym abonamentem z, którego fizycznie nie mogę korzystać ponieważ nie mam sprzętu,który obsługuję LTE PLUS , i za co i jaki abonament mam płacić .
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, o 15:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, podaj numer zgłoszenia. Postaram się czegoś dowiedzieć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nr. reklamacji 17156062
ja to mam normalnie pecha z tą siecią
ja to mam normalnie pecha z tą siecią
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, jak tylko się czegoś dowiem niezwłocznie napiszę.
Edycja: odpowiedz została udzielona mailowo.
Edycja: odpowiedz została udzielona mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Michał_Plus mam pytanie. Mam pakiet 100 GB za przedłużenie umowy w plus internet. W tym miesiącu wykorzystałem pakiet podstawowy i powinien teraz schodzić mi pakiet dodatkowy o którym wcześniej wspominałem i ten pakiet nie jest ruszany. Możesz odpisać o co z tym chodzi