Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
patrykszalanski
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2018, o 10:58

Plus LTE - przedłużenie umowy

Post autor: patrykszalanski »

Witam. 2 lata temu zawarłem umowę na 24 miesiące. Było to z tego co pamiętam Ja Plus Internet LTE 50 - bez urządzenia. Okres minął i niestety nie dostałem żadnej oferty. Wchodząc na stronę plus i wybierając przedłużenie umowy nie widzę żadnej różnicy w warunkach miedzy nowym numerem, ani przedłużającym. Te same ceny, te same opcje.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 11:16 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

patrykszalanski, prześlij proszę numer, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt w celu przedstawienie oferty.

EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

W cenniku "Plus Internet LTE ze sprzętem na 24/36/48 rat za 0 zł na start – 6 abonamentów gratis” dostępnym pod adresem:
https://www.plus.pl/documents/16/131303 ... t_6abo.pdf
widnieje nowy laptop HP Omen 15-dc0005nw (według strony producenta z procesorem i5-8300H, 8 GB pamięci DDR4-2666, GeForce® GTX 1050 Ti (4 GB dedykowanej pamięci GDDR5))

Czy ten najnowszy HP Omen 15-dc0005nw (nie mylić z dostępnym wcześniej HP Omen 15-ce008nw) jest również dostępny dla przedłużających umowę internetową ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TPiotr, nie mamy takich informacji. Oferty dostępne są po indywidualnym zalogowaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jovi123 »

trochę słabo, pod 2601 konsultant prosi mnie o telefon pod 2699 do działu utrzymania klienta a tam automat odsyła mnie do konsultanta pod 2601, pytanie czy są jakieś oferty na przedłużenie czy uciekać do NJU czy Play?
djblok
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 maja 2016, o 13:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: djblok »

wielkimi krokami zbliża się wyczekiwany koniec umowy na internet,chciałem złożyć wypowiedzenie z zachowanie okresu minimalnego ,no i nie ma takiej możliwości tylko miesiąc przed końcem umowy,u innych operatorow to nawet poł roku wcześniej robię takie wypowiedzenia żeby nie zapomnieć, Panie Michale czy to prawda ,a możne wymysł pracowników w salonie ???
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

jovi123, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.

djblok, wypowiedzenie umowy możesz złożyć w każdym czasie trwania umowy z zaznaczeniem, że chcesz ją zakończyć po upływie czasu oznaczonego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Michasas
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2013, o 08:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michasas »

Witam.
Wczoraj udałem się do punktu Plusa w celu przedłużenia umowy na internet. Pakiet jaki teraz posiadam to 60GB, za 29,99zł. Pani w punkcie Plusa zaproponowała taki sam pakiet czyli 60GB za 60zł bez urządzenia.
Czy mógłbym zostawić kontakt do siebie w celu rozmowy z bardziej kompetentną osobą?
Ze swojej strony nie chciałbym rezygnować z usługi, internet działa bez zarzutu i jestem bardzo zadowolony z jakości. Jednak jak przychodzi okres przedłużania umowy, co dwa lata jest ten sam problem.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

Michasas, oczywiście. Prześlij numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika.

EDYCJA: Przekazałem prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jovi123 »

Michasas pisze:Witam.
Wczoraj udałem się do punktu Plusa w celu przedłużenia umowy na internet. Pakiet jaki teraz posiadam to 60GB, za 29,99zł. Pani w punkcie Plusa zaproponowała taki sam pakiet czyli 60GB za 60zł bez urządzenia.
Czy mógłbym zostawić kontakt do siebie w celu rozmowy z bardziej kompetentną osobą?
Ze swojej strony nie chciałbym rezygnować z usługi, internet działa bez zarzutu i jestem bardzo zadowolony z jakości. Jednak jak przychodzi okres przedłużania umowy, co dwa lata jest ten sam problem.
jakie oferty ci przedstawiono? ponieważ ja dostałem słabe nawet z działu utrzymania klienta , podobno 40GB za 27zł to minimum obecnie a obecna oferta jaką posiadam czyli 90GB za 39,- jest już graniczna , pozostaję tym samym na umowie na czas nie określony i czekam na coś ciekawego
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Nowa Poczta Głosowa

Post autor: darkdog »

Witam.24,08,2018r.przedłużałem umowę na internet domowy z LTE na LTE Plus z nowym sprzętem Router Huawei B525 .
Mamy już 17,09,2018 i nadal nie otrzymałem nowego rutera, wydzwaniam do BOK , zapytaniem co z tym sprzętem chyba z 6razy każdy konsultant kieruje sprawę do działu logistyki, zapewniając Mnie ze lada dzień dostane przesyłkę i nadal nić.4,09,2018,ponowna rozmowa z Bok prosząc o rozmowę z Kierownikiem zmiany, Pan Mnie wysłuchał :roll: przełączył do działu reklamacji,Pani mnie wysłuchała coś tam napisała, i nadal nic. Od 9,09,2018.rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy z nowym abonamentem z, którego fizycznie nie mogę korzystać ponieważ nie mam sprzętu,który obsługuję LTE PLUS , i za co i jaki abonament mam płacić :roll: .
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, o 15:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

darkdog, podaj numer zgłoszenia. Postaram się czegoś dowiedzieć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

Nr. reklamacji 17156062
ja to mam normalnie pecha z tą siecią :roll:
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

darkdog, jak tylko się czegoś dowiem niezwłocznie napiszę.

Edycja: odpowiedz została udzielona mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mentalius
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 29 lip 2018, o 12:03

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mentalius »

Michał_Plus mam pytanie. Mam pakiet 100 GB za przedłużenie umowy w plus internet. W tym miesiącu wykorzystałem pakiet podstawowy i powinien teraz schodzić mi pakiet dodatkowy o którym wcześniej wspominałem i ten pakiet nie jest ruszany. Możesz odpisać o co z tym chodzi
ODPOWIEDZ