Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WXuser »

poszło
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

WXuser, przesłałem prośbę o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

Chciałbym przedłużyć kolejną umowę tym razem na internet i proszę o kontakt z DUK. Maila już wysłałem.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TPiotr, poproszę o numer zgłoszenia jaki otrzymałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Mój nr. zgłoszenia to: #276259

Ogólnie mam już możliwość przedłużenia umowy ze sprzętem (jest dostępny) na stronie Plusa, ale wolałbym zrobić to przez DUK, gdyż przez sklep internetowy jeszcze nigdy nie zamawiałem, a jeszcze chciałem zachować SmartDom (iPlus jest jako produkt podstawowy/pierwszy bez rabatu).
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TPiotr, prośba o kontakt została przesłana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Umowa przedłużona :)
Dziękuję za szybki i fachowy kontakt z DUK.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TPiotr, bardzo się cieszę. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
30l0
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 paź 2018, o 20:52

Internet LTE sama karta czy można przejść na inny abonament

Post autor: 30l0 »

Witam serdecznie,
chciałbym zapytać się czy mogę z abonamentu samej karty sim z internetem bez limitu w lte przejść na taryfę powiedzmy, że zachowam nr telefonu, a przy okazji dorzucicie mi nielimitowane rozmowy oraz jakiś telefon.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

30l0, najprawdopodobniej będzie to możliwe. Zależy to jednak od kilku czynników, między innymi obecnej oferty i warunków na jakie chciałbyś uzyskać. Beż wglądu do Twojego konta, na forum nie mamy takiej możliwości, nie mogę tego jednak w 100% zagwarantować. Prześlij, proszę, krótki opis sprawy wraz z numerem umowy i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Postaram się przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

darkdog pisze:
Michał_Plus pisze:darkdog, przykro mi, że nie jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią :-(
Mi też :roll: jestem z Wami ;-) od 20 lat prawie,i chyba przyszedł ten czas na pożegnanie z tą siecią :-/
Dzisiaj rozpoczął się nowy okres ,rozliczeniowy na abonament internetu, mimo przyznania mi reklamacji, o której tu pisałem , nadal mam jakiś pakiet, wirtualny ,którego nie miałem i nie mogę z niego korzystać ponieważ aneks do umowy został anulowany, jak pisze w reklamacji z powodów technicznych.W odpowiedzi w sprawie reklamacji jest napisane że zostanie przywrócona poprzednia taryfa oraz warunki poprzedniej uwowy, to wkońcu jak to jest z tą reklamacją no przecież ręce opadają :oops:
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

darkdog, sprawdzę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

Michał_Plus pisze:darkdog, sprawdzę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Znak: OKR/MSit/5280328/18.09.18
Bardzo bym prosił Dzięki
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

darkdog, umowa została przywrócona, od dnia dzisiejszego, na poprzednich warunkach. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że był kolejny kontakt z propozycją zawarcia nowej ofert, ale została odrzucona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

Michał_Plus pisze:darkdog, umowa została przywrócona, od dnia dzisiejszego, na poprzednich warunkach. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że był kolejny kontakt z propozycją zawarcia nowej ofert, ale została odrzucona.
ale w Plusie online w pakietach mam co innego 45gb i pakiet 500mb,a w poprzedniej umowie miałem 100gb bez limitu Lte i 200 gb na transfer nocny .
ODPOWIEDZ