Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 271
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37
Re: Przedłużenie umowy
Luz, do Ciebie nie mam żadnych pretensji i jeszcze raz dziękuję :) Przyznaję natomiast, że jestem zdziwiony. W Plushu za trzy miesiące będę miał 100 GB za 25 zł, a już po trzech miesiącach stażu miałem 60 GB w tej cenie - będąc od początku na umowie na czas nieokreśłony. Spodziewałem się, że po podpisaniu kontraktu i tu będzie możliwe zejście z ceną gigabajta w okolice 25-30 groszy - a tu niespodzianka.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04
Re: Przedłużenie umowy
Witam, proszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04
Re: Przedłużenie umowy
Mam tak samo, również mogę napisać?waldemarka pisze:Mam identyczną sytuację. Czy procedura postępowania jest taka sama?zif pisze:Mam umowę Plus Internet, 20 GB za 9,99 zł; od kilku miesięcy umowa jest w okresie bezterminowym. Czy są dostępne jakieś ciekawe oferty kontraktowe? Nie chcę zwiększać kwoty zobowiązania, więc interesuje mnie zwiększenie pakietu danych w tej cenie, bądź zmniejszenie kwoty abonamentu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
madziusia36, oczywiście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 52
- Rejestracja: 16 sty 2014, o 12:48
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużyłem umowę na internet (45 Gb limit podstawowy + 450 Gb jednorazowy pakiet na cały kontrakt). Czy po wykorzystaniu podstawowego limitu w okresie rozliczeniowym może zadziałać FUP, gdy zaczynam korzystać z jednorazowego pakietu na cały kontrakt, czy FUP zadziała dopiero po całkowitym wykorzystaniu pakietu jednorazowego?
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużając umowę na internet mobilny można dostać "troszkę inne" oferty niż na stronie. Moje pytanie czy po przejściu umowy na czas nieokreślony wysokość abonamentu ulega zmianie (jest bez promocji cennikowa) czy nie ulega zmianie ?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Przedłużenie umowy czy przejście na kartę?
Cześć! Za nieco ponad dwa miesiące, kończy mi się umową z siecią Plus na świadczenie usług internetowych.
Nie będę ukrywał, że wszystkie znaki wskazują, że pozostanę u zielonego operatora, ponieważ jestem zadowolony z szybkości oraz stabilności internetu w moim miejscu zamieszkania.
Mam jednakże wątpliwość.
Lepiej zdecydować się na umowę w okolicach 50 zł na miesiąc czy lepiej przejść na kartę?
Oczywiście mam na myśli formułę Ja+Internet na kartę, w której za 50 zł, mogę mieć 70 GB.
Jeśli możecie, to doradźcie :)
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Nie będę ukrywał, że wszystkie znaki wskazują, że pozostanę u zielonego operatora, ponieważ jestem zadowolony z szybkości oraz stabilności internetu w moim miejscu zamieszkania.
Mam jednakże wątpliwość.
Lepiej zdecydować się na umowę w okolicach 50 zł na miesiąc czy lepiej przejść na kartę?
Oczywiście mam na myśli formułę Ja+Internet na kartę, w której za 50 zł, mogę mieć 70 GB.
Jeśli możecie, to doradźcie :)
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 27 maja 2019, o 08:14 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
waldemarka, dopiero po.
sql, jest to zależne od umowy. Kwota abonamentu powinna pozostać bez zmian, jednak mogą zakończyć się uzgodnione rabaty.
Monte_Christo, jeśli jesteś zainteresowany, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zadzwonimy z ofertą.
sql, jest to zależne od umowy. Kwota abonamentu powinna pozostać bez zmian, jednak mogą zakończyć się uzgodnione rabaty.
Monte_Christo, jeśli jesteś zainteresowany, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zadzwonimy z ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rabat na usługi i kilka innych pytań
Witam.
We wszystkich poniższych przypadkach proszę rozważać sytuację, że obecne umowy przeszły na czas nieokreślony.
Chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
1. Czy jeżeli mam umowę jako klient indywidualny na internet(abonament za 49,90 zł po uwzględnieniu zielonej faktory), to czy przysługuje mi rabat 50% na umowę telefoniczną (ale podpisaną na firmę)?
2. Czy można przenieść numer internetowy na telefoniczny w ramach sieci Plus? Dodatkowo na ten obecny numer internetowy podpisana jest umowa z klientem indywidualnym, a docelowo miałaby być na firmę. Cy jest możliwy taki zabieg?
I jeszcze uwaga co do oferty prezentowanej na stronie- ktoś chyba zapomniał czym się bit od bajtu różni. Na stronie: https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/nowy-numer prędkości po przekroczeniu limitu są podane w megabajtach (MB/s), a w regulaminie promocji w megabitach (Mb/s). Tak więc która opcja obowiązuje? Bit a bajt to ośmiokrotna różnica w tym przypadku.
We wszystkich poniższych przypadkach proszę rozważać sytuację, że obecne umowy przeszły na czas nieokreślony.
Chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
1. Czy jeżeli mam umowę jako klient indywidualny na internet(abonament za 49,90 zł po uwzględnieniu zielonej faktory), to czy przysługuje mi rabat 50% na umowę telefoniczną (ale podpisaną na firmę)?
2. Czy można przenieść numer internetowy na telefoniczny w ramach sieci Plus? Dodatkowo na ten obecny numer internetowy podpisana jest umowa z klientem indywidualnym, a docelowo miałaby być na firmę. Cy jest możliwy taki zabieg?
I jeszcze uwaga co do oferty prezentowanej na stronie- ktoś chyba zapomniał czym się bit od bajtu różni. Na stronie: https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/nowy-numer prędkości po przekroczeniu limitu są podane w megabajtach (MB/s), a w regulaminie promocji w megabitach (Mb/s). Tak więc która opcja obowiązuje? Bit a bajt to ośmiokrotna różnica w tym przypadku.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2019, o 08:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do właściwego działu.
Powód: przeniosłam do właściwego działu.
Jesteś ciekawski? Porównaj sobie liczbę nadajników LTE2600 w Warszawie dla każdego z operatorów z osobna :) Ciekawie to wygląda, co nie? :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sokół54, co do punktu pierwszego, to nie. Umowę na internet należałoby najpierw przenieść na biznesową. Odnośnie punku drugiego: tak. Jest możliwość przeniesienia numeru w taki sposób.
PS: Dziękujemy za uwagi odnośnie regulaminu.
PS: Dziękujemy za uwagi odnośnie regulaminu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Re: Przedłużenie umowy
Cześć.
Niebawem kończy mi się umowa w Państwa sieci.
Na tę chwilę jestem całkiem usatysfakcjonowany ze świadczonych usług z Państwa strony, dlatego też chciałbym przedłużyć umowę u zielonego operatora.
Moim celem jest jak najwyższa paczka danych w możliwie najniższej cenie.
Najchętniej usatysfakcjonowałoby mnie 100 GB i kwota taka, jaką aktualnie płacę w ramach abonamentu oraz za urządzenie, to jest 65 zł.
Czy są Państwo mi w stanie zaoferować jakieś atrakcyjne warunki?
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Niebawem kończy mi się umowa w Państwa sieci.
Na tę chwilę jestem całkiem usatysfakcjonowany ze świadczonych usług z Państwa strony, dlatego też chciałbym przedłużyć umowę u zielonego operatora.
Moim celem jest jak najwyższa paczka danych w możliwie najniższej cenie.
Najchętniej usatysfakcjonowałoby mnie 100 GB i kwota taka, jaką aktualnie płacę w ramach abonamentu oraz za urządzenie, to jest 65 zł.
Czy są Państwo mi w stanie zaoferować jakieś atrakcyjne warunki?
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Monte_Christo, tak jak prosiłem ostatnio, prześlij mail na specjalista_plus@plus.pl. Nasi specjaliści sprawdzą dostępne oferty i skontaktują się z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 12:03
Re: Przedłużenie umowy
Mam nadzieję że na bez-kabli wyleczymy cię z tej śmiesznej oferty i przedłużenia umowy na słabych warunkach w kosmicznej cenie.Pozdrawiam.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Re: Przedłużenie umowy
Chciałbym zostać w Plusie, ale niechże operator zaproponuje coś bombowego :)babunia1111 pisze:Mam nadzieję że na bez-kabli wyleczymy cię z tej śmiesznej oferty i przedłużenia umowy na słabych warunkach w kosmicznej cenie.Pozdrawiam.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Monte_Christo, czekamy na mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ