Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

sql, przekazałem mail do DUK w celu sprawdzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sql »

Podsumowując moją sprawę:
-w umowie warunki są troszkę inne niż mówił konsultant np. kwota abonamentu, długość umowy.
-dziś po Waszej interwencji zadzwonił ten sam konsultant. Potwierdził te same warunki które mówił wcześniej. Powiedział że w umowach są nieścisłości (dziwne).
-zatwierdziłem umowę online (14 dni na odstąpienie)
-tak dla świętego spokoju zrobię za chwilkę zgłoszenie i poproszę o potwierdzenie warunków e-mailowo czy są takie jak mówił konsultant. Gdyby coś się nie zgadzało to temat jest świeży (wczorajsza i dzisiejsza rozmowa). Możecie opcjonalnie odsłuchać rozmowę gdyby coś się nie zgadzało.
Ja także bardzo chciałbym zamknąć ten temat.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

sql, podaj numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sql »

#825351
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

sql, bardzo dziękuję. Zadziałamy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sql »

Jeszcze przed Twoją dzisiejszą odpowiedzią na forum otrzymałem odpowiedź że warunki są inne niż proponował konsultant (tylko tyle). Stworzyłem zgłoszenie ale w formie reklamacji z prośbą o odsłuchanie dwóch rozmów z konsultantem wraz z ustawieniem warunków jakie proponował podczas dwóch rozmów konsultant. Zgłoszenie #826778
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

sql, dziękuję za numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czapla43
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 10 gru 2014, o 01:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: czapla43 »

Witam, na adres mailowy: specjalista_plus@plus.pl wysłałem prośbę o kontakt z Działem Utrzymania Klienta, gdyż chciałbym
przedłużyć umowę internetu Power LTE(70GB). Kontakt na numer telefonu podany w mailu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj czapla43,
czapla43 pisze:wysłałem prośbę o kontakt z Działem Utrzymania Klienta,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czapla43
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 10 gru 2014, o 01:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: czapla43 »

Ponawiam prośbę o kontakt z DUK, numer zgłoszenia: #832782 . Proszę dzwonić na numer podany w zgłoszeniu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

czapla43, poprosiłem o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czapla43
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 10 gru 2014, o 01:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: czapla43 »

Michał_Plus pisze:czapla43, poprosiłem o pilną realizację.
Dziękuję za szybką realizację. Konsultant zadzwonił i poinformował mnie, iż posiadając plan taryfowy: JA+ Internet LTE 70 GB i Ja +Internet LTE -tylko sim - 50% taniej dla stałych klientów (18m) w tej samej cenie umowy nic lepszego nie dostanę. Potwierdził również to, jeżeli umowa przejdzie na czas nieoznaczony to cena za umowę pozostanie bez zmian. Dziękuję. :)
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

czapla43, rozumiem. Pisz w razie pytań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamil_K
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2014, o 00:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kamil_K »

Dzień dobry, od kilku dni próbuję skontaktować się z 2699 w sprawie internetu mobilnego będącego w okresie wypowiedzenia. Otrzymuję obietnicę oddzwonienia i nic się nie dzieje :) Co mogę z tym zrobić?

Edit: podesłałem dane na specjalista_plus@pxxxx.pl
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Kamil_K,
- podeślij mi proszę numer kontaktowy wraz z numerem, który jest na wypowiedzeniu, na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości podaj swój nick i wstaw słowo: FORUM.
Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ