Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sql, przekazałem mail do DUK w celu sprawdzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Podsumowując moją sprawę:
-w umowie warunki są troszkę inne niż mówił konsultant np. kwota abonamentu, długość umowy.
-dziś po Waszej interwencji zadzwonił ten sam konsultant. Potwierdził te same warunki które mówił wcześniej. Powiedział że w umowach są nieścisłości (dziwne).
-zatwierdziłem umowę online (14 dni na odstąpienie)
-tak dla świętego spokoju zrobię za chwilkę zgłoszenie i poproszę o potwierdzenie warunków e-mailowo czy są takie jak mówił konsultant. Gdyby coś się nie zgadzało to temat jest świeży (wczorajsza i dzisiejsza rozmowa). Możecie opcjonalnie odsłuchać rozmowę gdyby coś się nie zgadzało.
Ja także bardzo chciałbym zamknąć ten temat.
-w umowie warunki są troszkę inne niż mówił konsultant np. kwota abonamentu, długość umowy.
-dziś po Waszej interwencji zadzwonił ten sam konsultant. Potwierdził te same warunki które mówił wcześniej. Powiedział że w umowach są nieścisłości (dziwne).
-zatwierdziłem umowę online (14 dni na odstąpienie)
-tak dla świętego spokoju zrobię za chwilkę zgłoszenie i poproszę o potwierdzenie warunków e-mailowo czy są takie jak mówił konsultant. Gdyby coś się nie zgadzało to temat jest świeży (wczorajsza i dzisiejsza rozmowa). Możecie opcjonalnie odsłuchać rozmowę gdyby coś się nie zgadzało.
Ja także bardzo chciałbym zamknąć ten temat.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sql, podaj numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
#825351
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sql, bardzo dziękuję. Zadziałamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jeszcze przed Twoją dzisiejszą odpowiedzią na forum otrzymałem odpowiedź że warunki są inne niż proponował konsultant (tylko tyle). Stworzyłem zgłoszenie ale w formie reklamacji z prośbą o odsłuchanie dwóch rozmów z konsultantem wraz z ustawieniem warunków jakie proponował podczas dwóch rozmów konsultant. Zgłoszenie #826778
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sql, dziękuję za numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, na adres mailowy: specjalista_plus@plus.pl wysłałem prośbę o kontakt z Działem Utrzymania Klienta, gdyż chciałbym
przedłużyć umowę internetu Power LTE(70GB). Kontakt na numer telefonu podany w mailu.
przedłużyć umowę internetu Power LTE(70GB). Kontakt na numer telefonu podany w mailu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj czapla43,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.czapla43 pisze:wysłałem prośbę o kontakt z Działem Utrzymania Klienta,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ponawiam prośbę o kontakt z DUK, numer zgłoszenia: #832782 . Proszę dzwonić na numer podany w zgłoszeniu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
czapla43, poprosiłem o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za szybką realizację. Konsultant zadzwonił i poinformował mnie, iż posiadając plan taryfowy: JA+ Internet LTE 70 GB i Ja +Internet LTE -tylko sim - 50% taniej dla stałych klientów (18m) w tej samej cenie umowy nic lepszego nie dostanę. Potwierdził również to, jeżeli umowa przejdzie na czas nieoznaczony to cena za umowę pozostanie bez zmian. Dziękuję. :)Michał_Plus pisze:czapla43, poprosiłem o pilną realizację.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5472
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
czapla43, rozumiem. Pisz w razie pytań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, od kilku dni próbuję skontaktować się z 2699 w sprawie internetu mobilnego będącego w okresie wypowiedzenia. Otrzymuję obietnicę oddzwonienia i nic się nie dzieje :) Co mogę z tym zrobić?
Edit: podesłałem dane na specjalista_plus@pxxxx.pl
Edit: podesłałem dane na specjalista_plus@pxxxx.pl
Re: Przedłużenie umowy
Kamil_K,
- podeślij mi proszę numer kontaktowy wraz z numerem, który jest na wypowiedzeniu, na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości podaj swój nick i wstaw słowo: FORUM.
Zlecę kontakt naszego konsultanta.
- podeślij mi proszę numer kontaktowy wraz z numerem, który jest na wypowiedzeniu, na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości podaj swój nick i wstaw słowo: FORUM.
Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ