Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 27
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57
Re: Przedłużenie umowy
Witam, na stronie plusa nie mogę sprawdzić jak długo jeszcze mam umowę na Internet LTE - nie wiem czy już umowa się nie kończy a nikt z plusa nie kontaktował się w sprawie przedłużenia umowy. Czy tutaj mogę uzyskać jakieś info ? Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
adrmar89.89, niestety na forum nie mamy takiej możliwości. Podeślij, proszę, numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj koniecznie słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, umowa (bez telefonu) kończy mi się 06.07.2019r, przeczytałem ostatnio że można już 8 miesięcy wcześniej przedłużyć umowę. Chciałbym zatem prosić o kontakt DUK w tej sprawie, nadmienię że jest to pierwsza usługa w SMARTDOM.
Dziękuje.
Dziękuje.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
adamos79 podeślij, proszę, numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj koniecznie słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy internet
Witam . Mam dwa pytanka.
1. Po podpisaniu umowy w salonie na kolejne 26 +2 miesiące zaległe , doczytałem się w niej , ze w rubryce wysokości kary umownej wynosi 1615,38. Teraz pytanie. za co ta kara z ciekawości jest ,jeśli nie brałem żadnego sprzętu a jedynie poszedłem na ręke i zgłosiłem się sam by ponowić umowę na ciut może lepszych parametrach bo z 40 na 60 GB .
2. Co się dzieje z LTE na Grażyńskiego w Mikołowie bo ostatnio zauważyłem mocny spadek prędkości pobierania. ledwo 4 no może 5 Mb hmmmm???? Czy to już koniec możliwości tego BTSu i trzeba będzie się rozglądać za kablowym (światłowodowym) rozwiązaniem bo zaczyna blokować strony przy otwieraniu ich.
dziękuje ,pozdrawiam
Mirek
1. Po podpisaniu umowy w salonie na kolejne 26 +2 miesiące zaległe , doczytałem się w niej , ze w rubryce wysokości kary umownej wynosi 1615,38. Teraz pytanie. za co ta kara z ciekawości jest ,jeśli nie brałem żadnego sprzętu a jedynie poszedłem na ręke i zgłosiłem się sam by ponowić umowę na ciut może lepszych parametrach bo z 40 na 60 GB .
2. Co się dzieje z LTE na Grażyńskiego w Mikołowie bo ostatnio zauważyłem mocny spadek prędkości pobierania. ledwo 4 no może 5 Mb hmmmm???? Czy to już koniec możliwości tego BTSu i trzeba będzie się rozglądać za kablowym (światłowodowym) rozwiązaniem bo zaczyna blokować strony przy otwieraniu ich.
dziękuje ,pozdrawiam
Mirek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2018, o 09:21 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
mirko75, kara umowna dotyczy zniżek jakie otrzymujesz, np. na abonament i usługi. Wchodzi w życie w przypdku przedterminowego zerwania umowy.
Odpowiedz w innym wątku.mirko75 pisze:Co się dzieje z LTE na Grażyńskiego w Mikołowie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
ok. Dziękuje za odp. Z tymi zniżkami to jedynie chyba 10 zł za efakt. Bardziej bym to podciągał pod ekologie niż rzeczywisty bonus ;)
no chyba ,że się myle
pozdrawiam
no chyba ,że się myle
pozdrawiam
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
mirko75, w razie dodatkowych pytań zapraszam ponownie na forum
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ok , zrozumiałem. Dziękuje za szybką odp
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
Re: Przedłużenie umowy
Znak: OKR/MarB/5316779/29.10.18Michał_Plus pisze:darkdog, z informacje jakie otrzymałem wynika, że wszystko powinno być już poprawnie.
Mając na uwadze powyższe w dnu 9.10.2018 r. została przywrócona taryfa Ja+ Internet LTE 100GB. Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Ja + Internet LTE - tylko SIM - więcej gigabajtów dla Stałych Klientów” dla posiadanego planu cenowego, limit wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym wynosi 100 GB. Ponadto potwierdzam, że dla Pani numeru 605....12 jest aktywny „Pakiet nocny”.
Ale w Plus online w pakietach nadal jest zupełnie co innego Pakiet 500 MB
Pakiet podstawowy
Dla telefonu
605 ......
62,50 GB
a gdzie pakiet nocny 200 gb.
masakra
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Przedłużenie umowy
Miałam podobnie. Niby pakiet nocny był, a tak naprawdę go nie było po przedłużeniu umowy. Zorientowałam się chyba po miesiącu. Dzwoniłam do BOK, niby wszystko ok, ale i tak musiałam później ten pakiet sama włączyć.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, spróbuj ponownie włączyć pakiet. Jeśli to nie pomoże koniecznie wyślij reklamację. Najszybciej będzie skorzystać z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
no niby włączyłem pakiet nocny ale dlaczego mam ochronę internetu na 3-mc to ja nie wiemMichał_Plus pisze:darkdog, spróbuj ponownie włączyć pakiet. Jeśli to nie pomoże koniecznie wyślij reklamację. Najszybciej będzie skorzystać z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta, ponieważ na forum niestety tego nie zweryfikujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 23:25
Re: Przedłużenie umowy
Witam proszę o kontakt z biurem utrzymania klienta. Chciałem umowę przedłużyć. A w stacjonarnym salonie nie przekonali mnie :/