Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adrmar89.89
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adrmar89.89 »

Witam, na stronie plusa nie mogę sprawdzić jak długo jeszcze mam umowę na Internet LTE - nie wiem czy już umowa się nie kończy a nikt z plusa nie kontaktował się w sprawie przedłużenia umowy. Czy tutaj mogę uzyskać jakieś info ? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

adrmar89.89, niestety na forum nie mamy takiej możliwości. Podeślij, proszę, numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj koniecznie słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos79
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 sie 2016, o 21:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adamos79 »

Witam, umowa (bez telefonu) kończy mi się 06.07.2019r, przeczytałem ostatnio że można już 8 miesięcy wcześniej przedłużyć umowę. Chciałbym zatem prosić o kontakt DUK w tej sprawie, nadmienię że jest to pierwsza usługa w SMARTDOM.
Dziękuje.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

adamos79 podeślij, proszę, numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj koniecznie słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
mirko75
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 maja 2014, o 21:39

Przedłużenie umowy internet

Post autor: mirko75 »

Witam . Mam dwa pytanka.
1. Po podpisaniu umowy w salonie na kolejne 26 +2 miesiące zaległe , doczytałem się w niej , ze w rubryce wysokości kary umownej wynosi 1615,38. Teraz pytanie. za co ta kara z ciekawości jest ,jeśli nie brałem żadnego sprzętu a jedynie poszedłem na ręke i zgłosiłem się sam by ponowić umowę na ciut może lepszych parametrach bo z 40 na 60 GB .
2. Co się dzieje z LTE na Grażyńskiego w Mikołowie bo ostatnio zauważyłem mocny spadek prędkości pobierania. ledwo 4 no może 5 Mb hmmmm???? Czy to już koniec możliwości tego BTSu i trzeba będzie się rozglądać za kablowym (światłowodowym) rozwiązaniem bo zaczyna blokować strony przy otwieraniu ich.
dziękuje ,pozdrawiam
Mirek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2018, o 09:21 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

mirko75, kara umowna dotyczy zniżek jakie otrzymujesz, np. na abonament i usługi. Wchodzi w życie w przypdku przedterminowego zerwania umowy.
mirko75 pisze:Co się dzieje z LTE na Grażyńskiego w Mikołowie
Odpowiedz w innym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
mirko75
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 maja 2014, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mirko75 »

ok. Dziękuje za odp. Z tymi zniżkami to jedynie chyba 10 zł za efakt. Bardziej bym to podciągał pod ekologie niż rzeczywisty bonus ;)
no chyba ,że się myle
pozdrawiam
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

mirko75, w razie dodatkowych pytań zapraszam ponownie na forum ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
mirko75
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 maja 2014, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mirko75 »

Ok , zrozumiałem. Dziękuje za szybką odp ;-)
"Jeśli nienormalne trwa wystarczająco długo, staje się normalne" ---cytat z Pratchetta
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

Michał_Plus pisze:darkdog, z informacje jakie otrzymałem wynika, że wszystko powinno być już poprawnie. :-)
Znak: OKR/MarB/5316779/29.10.18
Mając na uwadze powyższe w dnu 9.10.2018 r. została przywrócona taryfa Ja+ Internet LTE 100GB. Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Ja + Internet LTE - tylko SIM - więcej gigabajtów dla Stałych Klientów” dla posiadanego planu cenowego, limit wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym wynosi 100 GB. Ponadto potwierdzam, że dla Pani numeru 605....12 jest aktywny „Pakiet nocny”.
Ale w Plus online :-( w pakietach nadal jest zupełnie co innego :roll: Pakiet 500 MB
Pakiet podstawowy
Dla telefonu
605 ......
62,50 GB
a gdzie pakiet nocny 200 gb.
masakra :evil:
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

Miałam podobnie. Niby pakiet nocny był, a tak naprawdę go nie było po przedłużeniu umowy. Zorientowałam się chyba po miesiącu. Dzwoniłam do BOK, niby wszystko ok, ale i tak musiałam później ten pakiet sama włączyć.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

darkdog, spróbuj ponownie włączyć pakiet. Jeśli to nie pomoże koniecznie wyślij reklamację. Najszybciej będzie skorzystać z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

Michał_Plus pisze:darkdog, spróbuj ponownie włączyć pakiet. Jeśli to nie pomoże koniecznie wyślij reklamację. Najszybciej będzie skorzystać z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
no niby włączyłem pakiet nocny ;-) ale dlaczego mam ochronę internetu na 3-mc to ja nie wiem :?:
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

darkdog, skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta, ponieważ na forum niestety tego nie zweryfikujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
danielak1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 lis 2015, o 23:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: danielak1989 »

Witam proszę o kontakt z biurem utrzymania klienta. Chciałem umowę przedłużyć. A w stacjonarnym salonie nie przekonali mnie :/
ODPOWIEDZ