W umowie mogą być zawarte również konkretne zasady dotyczące zmian prędkości po wyczepianiu pakietu. Są one wtedy nadrzędne w stosunku do zapisu regulaminu zawierającego punkty dotyczące FUP.marcin25 pisze:Czy są opcje lepsze opcje niż ta którą mam: np brak limitu prędkości lub ograniczenie do 50 Mb/s zamiast 20Mb/s jak je uzyskać?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
marcin25, FUP, jak pisałem FUP jest systemem automatycznym. Algorytm i progi, są polityką firmy i jako takie nie są omawiane na tym forum. FUP może, ale nie musi, być aktywowany wraz z końcem pakietu. Zależy to od wielu czynników, między innymi obciążenia sieci w danym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jak zawrzeć taką umowę, gdzie są zawarte konkretne zasady dotyczące zmian prędkości które są ponad FUP, rozumiem że nie przez internet ?Michał_Plus pisze:]W umowie mogą być zawarte również konkretne zasady dotyczące zmian prędkości po wyczepianiu pakietu. Są one wtedy nadrzędne w stosunku do zapisu regulaminu zawierającego punkty dotyczące FUP.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
marcin25, podeślij proszę numer kontaktowy, pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni do Ciebie nasz przedstawiciel i przedstawi możliwe oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Na ile miesięcy przed końcem umowy na internet będę mogła ją przedłużyć? Zostało mi 9 miesięcy umowy, mój zestaw odu idu 100 odmówił posłuszeństwa, zresztą jest już dawno po gwarancji bo mam go już 6 rok, raczej nie ma sensu jechać z nim do salonu, wolałabym poczekać na nowy zestaw tylko pytanie kiedy będę mogła pojechać i go wziąć? I w zasadzie, czy jakbym zapłaciła z góry abonament żeby móc to przyśpieszyć, to jest taka opcja w ogóle? Można tak zrobić, żeby szybciej zejść do tych miesięcy kiedy będę już mogła przedłużyć umowę i wziąć nowy zestaw?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Rossetia, zwykle umowy są dostępne już na 8 miesięcy przed końcem aktualnej promocji. Podeślij numer usługi, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika i numer kontaktowy. Sprawdzimy i odezwiemy się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałam wiadomość mailem, w razie czego podrzucam numer zgłoszenia #1790208.Michał_Plus pisze:Rossetia, zwykle umowy są dostępne już na 8 miesięcy przed końcem aktualnej promocji. Podeślij numer usługi, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika i numer kontaktowy. Sprawdzimy i odezwiemy się.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Rossetia, bardzo dziękuję za zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26
Re: Przedłużenie umowy
Umowa przedłużona bez wychodzenia z domu. Dziękuję.darek.pisz pisze:Wysyłam prośbę o kontakt.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darek.pisz, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, moja umowa przeszła na czas nieokreślony i pytanie czy można prosić o kontakt z DUK bez wysyłania wypowiedzenia? Dziękuję za odpowiedź.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
w1978w, podeślij numer usługi, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika i numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
poszłoMichał_Plus pisze:w1978w, podeślij numer usługi, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika i numer kontaktowy.
Re: Przedłużenie umowy
w1978w,
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt pracownika DUK.
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
ostatnio - w ramach przedłużenia umowy - otrzymałam w prezencie 100 GB internetu. Mam w związku z tym 2 pytania:
1. Czy ten pakiet aktywuje się automatycznie po wykorzystaniu limitu podstawowego?
2. Czy prędkość podczas korzystania z tego pakietu, jest taka sama jak podczas korzystania z pakietu podstawowego?
Przepraszam, jeśli odpowiedzi na moje pytania znalazły się już gdzieś na forum (nie dotarłam do nich).
ostatnio - w ramach przedłużenia umowy - otrzymałam w prezencie 100 GB internetu. Mam w związku z tym 2 pytania:
1. Czy ten pakiet aktywuje się automatycznie po wykorzystaniu limitu podstawowego?
2. Czy prędkość podczas korzystania z tego pakietu, jest taka sama jak podczas korzystania z pakietu podstawowego?
Przepraszam, jeśli odpowiedzi na moje pytania znalazły się już gdzieś na forum (nie dotarłam do nich).
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Kimchee, mówimy o jednorazowym pakiecie przyznanym na cały okres umowy? W takim wypadku odpowiedz naoba pytania brzmi: tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ