Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

danielak1989, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pel1906
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 18:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pel1906 »

Witam , również prosiłbym o kontakt DUK w sprawie internetu. Jeśli to możliwe to proszę o w miarę możliwości szybki kontakt ponieważ umowa kończy się jutro lub pojutrze a została już wypowiedziana.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

pel1906, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DaRiuSz »

Jutro kończy się moja umowa, wypowiedzenie złożone, nawet pies z kulawą nogą nie zadzwonił.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

DaRiuSz, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bajzel
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 gru 2018, o 10:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bajzel »

Witam
Proszę o kontakt z DUK. Umowa kończy mi się w tym miesiącu. Oferty przedłużeniowe na stronie PLUSA są mało zadawalające.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

bajzel, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

Witam. W zeszlym tygodniu, w poniedziałek razem z mężem przedłużyliśmy umowę na Internet. Mąż miał otrzymać pakiet 40 GB, dodatkowy na cały czas trwania umowy pakiet 300 GB, Pakiet Nocny, i nielimitowany Internet LTE. Wczoraj warunki weszły w życie. Okazuje się, że zamiast pakietu 300 GB uruchomiono 500 MB (?! - śmiech na sali, aktywny do marca 2019), a po pakiecie nocnym ani śladu. Nie ma również możliwości włączenia na internetowym Plus Online, ani tym bardziej w aplikacji (kolejny śmiech na sali, co z tą aplikacją). Reklamacja napisana, ale jak to bywa, Plus na 30 dni na rozpatrzenie, a do 14 dni można zrezygnować z umowy.... Nie dostaliśmy żadnego nr sprawy.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

PWojciechowska, pakiet 500 mb to bezpłatny pakiet uruchamiany po przedłużeniu umowy (na 2 cykle rozliczeniowe). Pakiet nocny uruchamiany jest zgodnie z Regulaminem promocji, który precyzuje warunki jego aktywacji.

Czy chodzi o ten pakiet nocny? http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny

Obsługa forum nie ma wglądu do konta, dlatego możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, aby od razu zweryfikować swoje usługi lub samodzielnie sprawdzić warunki w Regulaminie promocji lub zaczekać na odpowiedź na reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

Daniel_Plus pisze:PWojciechowska, pakiet 500 mb to bezpłatny pakiet uruchamiany po przedłużeniu umowy (na 2 cykle rozliczeniowe). Pakiet nocny uruchamiany jest zgodnie z Regulaminem promocji, który precyzuje warunki jego aktywacji.

Czy chodzi o ten pakiet nocny? http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny

Obsługa forum nie ma wglądu do konta, dlatego możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, aby od razu zweryfikować swoje usługi lub samodzielnie sprawdzić warunki w Regulaminie promocji lub zaczekać na odpowiedź na reklamację.
Tak, chodzi o ten pakiet. Nauczona swoim doświadczeniem, bo też mam Internet i przedłużałam umowę pół roku temu, poprosiłam konsultanta o dopilnowanie jego włączenia. Niestety jak widać bez skutku. A czy można poprosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

PWojciechowska, do przyśpieszenia reklamacji potrzebuję jej numer. Podaj proszę.

Jeśli zatem sprawa dotyczy pakietu z tej strony: http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny to proponuję, abyś aktywowała go samodzielnie zgodnie z instrukcją na stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

Daniel_Plus pisze:PWojciechowska, do przyśpieszenia reklamacji potrzebuję jej numer. Podaj proszę.

Jeśli zatem sprawa dotyczy pakietu z tej strony: http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny to proponuję, abyś aktywowała go samodzielnie zgodnie z instrukcją na stronie.
Witam. Ok. Pakiet aktywuje, a numeru reklamacji nie otrzymaliśmy. Była składana przez Plus Online, przez stronę internetową. Dopiero po paru godzinach przyszło potwierdzenie na maila, ale bez numeru sprawy.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

Witam. Ponownie. Sprawa załatwiona pomyślnie. Pakiet 300 GB na cały okres umowy został przyznany. Wczoraj i dziś kontaktowała się konsultantka z działu reklamacji. A pakiet nocny sama uruchomiłam. Dziękuję bardzo za uwagę. Pozdrawiam serdecznie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

PWojciechowska, dziękuję bardzo za informację i cieszę się, że ostatecznie udało się pomyślnie załatwić sprawę ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panee
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 18 sie 2014, o 12:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: panee »

Witam
Proszę o kontakt z DUK. Umowa kończy mi się w przyszłym miesiącu miesiącu.
ODPOWIEDZ