Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pim4
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 18:59

Stały klient ma gorzej.

Post autor: pim4 »

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego przedłużając umowę umowę w plus internet ma się gorsze warunki oferty niż nowy numer:
Nowa umowa na 24 miesiące a przedłużenie na 26 miesięcy. ????
Cena sprzętu też różna, dla nowej umowy: modem-router ZTE MF971V bądź Huawei E5785Lh kosztuje na 24 raty 12zł miesięcznie,
Obrazek
a dla przedłużenia umowy raty na 24 miesiące 15zł.
Obrazek
Gdzie tu dbanie o stałego klienta.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, o 16:47 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie uymowy.

Post autor: Michał_Plus »

pim4, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
TheFarmer
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 29 sty 2014, o 18:21
Lokalizacja: Skaryszew

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TheFarmer »

W środę otrzymałem aneks do umowy wraz z nowym sprzętem. Kiedy wchodzą w życie nowe warunki?
Konsultant zapewniał mnie, że dotychczasowe 2 opłaty (tyle mi zostało do końca starej umowy) Będą anulowane i dopiero zapłacę w najbliższym okresie rozliczeniowym nową niższą kwotę za internet, ale już na drugi dzień przyszła mi faktura ze starą kwotą. Mam to zignorować i czekać na wejście w życie aneksu czy zostałem oszukany?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
annplis
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 sie 2014, o 14:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: annplis »

Witam,
w dn. 24.01.2018, kończy się umowa na Plus Internet 110 GB proszę o kontakt ze strony DUK
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krzyss79 »

link do wątku
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=12391
pawel980 pisze:Witam,
........kończy mi się umowa na internet. Wiem, że trzeba miesiąc wcześniej zdecydować czy rezygnuję z dalszej umowy bo inaczej automatycznie umowa sama się przedłuża na czas nieokreślony.
czy coś takiego miało miejsce?. nie...... hmm, dalej jesteś klientem.
więc DUK działa poprawnie.
zadzwoń do BUK. i tam próbuj.
lub zostaw wiadomość tu link
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj annplis,
- prośba o kontakt przekazana. Nasz konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marson87
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marson87 »

Witajcie

W kwietniu kończy mi się umowa na net mobilny z plusa. Na tą chwilę płacę 17 zł za 15 GB limitu przy czym muszę teraz wziąć sprzęt bo zdechł mi router i chciałbym coś z LTE Advanced. Standardowa infolinia proponuje mi 30 zł za 30 GB netu + 20 zł za jakiegoś huaweia z LTE-A i 10 zł rabatu za smartdom (polsat), da się coś zjechać z ceny czy to już minimum? W szczególności w kwestii sprzętu? Bo nie ukrywam, że w ogóle zastanawiam się czy nie wypowiedzieć umowy i albo podpisać nowej (wtedy jest 2 miesiące za 0 zł) albo w ogóle wypowiedszieć i podpisać umowę u konkurencji, wychodzi taniej za więcej.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

marson87, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Sprawdzimy co możesz uzyskać i zadzwonimy z ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mathias65
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2014, o 13:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mathias65 »

Moja umowa na internet też powoli zbliża się do końca, a żadnych propozycji nie ma :)
Mam wrażenie już od dłuższego czasu, że Polkomtelowi przestało zależeć na stałych klientach.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

mathias65, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
TheFarmer
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 29 sty 2014, o 18:21
Lokalizacja: Skaryszew

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TheFarmer »

Michał_Plus pisze:TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
Tak jak przewidywałem. Nie ma żadnej korekty. Kolejny miesiąc i opłata, a Pan na infolinii obiecywał co innego.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

TheFarmer na forum nie mamy wglądu do Twojego konta ani rozliczeń. Zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Boloasasyn
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Boloasasyn »

Witam.

Miałem napisać umowa36 na 2601 po 62 dniach. Oczywiście, nie udało się, bo w odpowiedzi dostaje "nie na moją taryfę". Co mam zrobić by poszło?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Boloasasyn, w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ