Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
panee, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
witam mam pewne pytanie wczoraj zakończyła mi się umowa na internet wypowiedzenie złożyłem już dawno ze nie mam zamiaru przechodzić na czas nieokreślony dla czego dzisiaj dalej internet działa ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
nery, na forum nie mamy wglądu do kont Klientów a bez tego nie będę mógł odpowiedzieć na to pytanie. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez ten formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie. Wszystko zostanie skrupulatnie sprawdzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
List
Witam. Mam takie pytanie do Panstwa otrzymalem List .Ale zabardzo go nie rozumiemy. I mam takie pytanie.
Jak dobrze pamietam umowa konczy mi sie w styczniu lub na poczatku lutego . Czy Panstwo zadzwonia i zaproponuja nowa umowe czy zostanie mi dalej ta sama umowa co mam do dzis?
Jak dobrze pamietam umowa konczy mi sie w styczniu lub na poczatku lutego . Czy Panstwo zadzwonia i zaproponuja nowa umowe czy zostanie mi dalej ta sama umowa co mam do dzis?
Ostatnio zmieniony 17 sty 2019, o 17:41 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
misiek6104, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam wypowiedziałem umowę internetu , chciałbym dostać korzystniejszą ofertę niż tą która jest na stronie internetowej.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
mam taki problem, a mianowicie nie mogę wyłączyć ipli w serwisie online mam to wyłączone , wysyłam sms-a na nr.2601 dostaje informacje że nie poprawna treść sms-a, dziwne też jest to dla mnie że od przedłużenia umowy było wszystko oki,ale jakoś od 3 m-c znowu mam naliczaną iple choć z niej nie korzystam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, skontaktuj się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem: https://www.ipla.tv/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wiadomosc wyslana jednak od rana nikt nie zadzwonil .Daniel_Plus pisze:tomek1255, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255, przekazałem prośbę o szybszy kontakt. Przepraszamy, że musisz czekać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Do mnie od 10 dni nikt nie zadzwonił
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
jarek900, posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
jarek900, poproszę o priorytetową obsługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ