Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

panee, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: nery »

witam mam pewne pytanie wczoraj zakończyła mi się umowa na internet wypowiedzenie złożyłem już dawno ze nie mam zamiaru przechodzić na czas nieokreślony dla czego dzisiaj dalej internet działa ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

nery, na forum nie mamy wglądu do kont Klientów a bez tego nie będę mógł odpowiedzieć na to pytanie. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez ten formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie. Wszystko zostanie skrupulatnie sprawdzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

List

Post autor: misiek6104 »

Witam. Mam takie pytanie do Panstwa otrzymalem List .Ale zabardzo go nie rozumiemy. I mam takie pytanie.
Jak dobrze pamietam umowa konczy mi sie w styczniu lub na poczatku lutego . Czy Panstwo zadzwonia i zaproponuja nowa umowe czy zostanie mi dalej ta sama umowa co mam do dzis?
Ostatnio zmieniony 17 sty 2019, o 17:41 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

misiek6104, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek1255 »

Witam wypowiedziałem umowę internetu , chciałbym dostać korzystniejszą ofertę niż tą która jest na stronie internetowej.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

tomek1255, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darkdog »

mam taki problem, a mianowicie nie mogę wyłączyć ipli w serwisie online mam to wyłączone , wysyłam sms-a na nr.2601 dostaje informacje że nie poprawna treść sms-a, dziwne też jest to dla mnie że od przedłużenia umowy było wszystko oki,ale jakoś od 3 m-c znowu mam naliczaną iple choć z niej nie korzystam ;-)
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

darkdog, skontaktuj się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem: https://www.ipla.tv/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek1255 »

Daniel_Plus pisze:tomek1255, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Wiadomosc wyslana jednak od rana nikt nie zadzwonil .
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

tomek1255, przekazałem prośbę o szybszy kontakt. Przepraszamy, że musisz czekać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarek900
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 cze 2014, o 08:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jarek900 »

Do mnie od 10 dni nikt nie zadzwonił
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

jarek900, posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarek900
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 cze 2014, o 08:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jarek900 »

Numer 498976
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

jarek900, poproszę o priorytetową obsługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ