Strona 41 z 68

Stały klient ma gorzej.

: 18 sty 2018, o 16:31
autor: pim4
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego przedłużając umowę umowę w plus internet ma się gorsze warunki oferty niż nowy numer:
Nowa umowa na 24 miesiące a przedłużenie na 26 miesięcy. ????
Cena sprzętu też różna, dla nowej umowy: modem-router ZTE MF971V bądź Huawei E5785Lh kosztuje na 24 raty 12zł miesięcznie,
Obrazek
a dla przedłużenia umowy raty na 24 miesiące 15zł.
Obrazek
Gdzie tu dbanie o stałego klienta.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie uymowy.

: 18 sty 2018, o 16:50
autor: Michał_Plus
pim4, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2018, o 13:13
autor: TheFarmer
W środę otrzymałem aneks do umowy wraz z nowym sprzętem. Kiedy wchodzą w życie nowe warunki?
Konsultant zapewniał mnie, że dotychczasowe 2 opłaty (tyle mi zostało do końca starej umowy) Będą anulowane i dopiero zapłacę w najbliższym okresie rozliczeniowym nową niższą kwotę za internet, ale już na drugi dzień przyszła mi faktura ze starą kwotą. Mam to zignorować i czekać na wejście w życie aneksu czy zostałem oszukany?

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2018, o 14:40
autor: Michał_Plus
TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2018, o 22:08
autor: annplis
Witam,
w dn. 24.01.2018, kończy się umowa na Plus Internet 110 GB proszę o kontakt ze strony DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 20 sty 2018, o 00:32
autor: krzyss79
link do wątku
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=12391
pawel980 pisze:Witam,
........kończy mi się umowa na internet. Wiem, że trzeba miesiąc wcześniej zdecydować czy rezygnuję z dalszej umowy bo inaczej automatycznie umowa sama się przedłuża na czas nieokreślony.
czy coś takiego miało miejsce?. nie...... hmm, dalej jesteś klientem.
więc DUK działa poprawnie.
zadzwoń do BUK. i tam próbuj.
lub zostaw wiadomość tu link

Re: Przedłużenie umowy

: 22 sty 2018, o 11:34
autor: Ewa_Plus
Witaj annplis,
- prośba o kontakt przekazana. Nasz konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lut 2018, o 09:52
autor: marson87
Witajcie

W kwietniu kończy mi się umowa na net mobilny z plusa. Na tą chwilę płacę 17 zł za 15 GB limitu przy czym muszę teraz wziąć sprzęt bo zdechł mi router i chciałbym coś z LTE Advanced. Standardowa infolinia proponuje mi 30 zł za 30 GB netu + 20 zł za jakiegoś huaweia z LTE-A i 10 zł rabatu za smartdom (polsat), da się coś zjechać z ceny czy to już minimum? W szczególności w kwestii sprzętu? Bo nie ukrywam, że w ogóle zastanawiam się czy nie wypowiedzieć umowy i albo podpisać nowej (wtedy jest 2 miesiące za 0 zł) albo w ogóle wypowiedszieć i podpisać umowę u konkurencji, wychodzi taniej za więcej.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lut 2018, o 11:09
autor: Michał_Plus
marson87, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Sprawdzimy co możesz uzyskać i zadzwonimy z ofertą.

Re: Przedłużenie umowy

: 26 lut 2018, o 09:29
autor: mathias65
Moja umowa na internet też powoli zbliża się do końca, a żadnych propozycji nie ma :)
Mam wrażenie już od dłuższego czasu, że Polkomtelowi przestało zależeć na stałych klientach.

Re: Przedłużenie umowy

: 26 lut 2018, o 11:14
autor: Michał_Plus
mathias65, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)

Re: Przedłużenie umowy

: 1 mar 2018, o 13:20
autor: TheFarmer
Michał_Plus pisze:TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
Tak jak przewidywałem. Nie ma żadnej korekty. Kolejny miesiąc i opłata, a Pan na infolinii obiecywał co innego.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 mar 2018, o 13:31
autor: Michał_Plus
TheFarmer na forum nie mamy wglądu do Twojego konta ani rozliczeń. Zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 mar 2018, o 22:43
autor: Boloasasyn
Witam.

Miałem napisać umowa36 na 2601 po 62 dniach. Oczywiście, nie udało się, bo w odpowiedzi dostaje "nie na moją taryfę". Co mam zrobić by poszło?

Re: Przedłużenie umowy

: 26 mar 2018, o 13:38
autor: Daniel_Plus
Boloasasyn, w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt