Plus Forum • Zobacz wątek - Przedłużenie umowy

Teraz jest 21 sie 2018, o 12:32

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

slobodan

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 6 sty 2016, o 11:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 mar 2018, o 11:13

12 sierpnia kończy mi się umowa, czy mogę poznać warunki jakie ma mi do zaoferowania Plus?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 mar 2018, o 12:00

slobodan, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rybka1209

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 kwi 2018, o 00:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Po rozwiazaniu umowy, dzwonili z oferta na 30 dni....

Post9 kwi 2018, o 00:14

Witam, w dniu 2 kwietnia tato poszedł do salonu plusa złożyć wypowiedzenie umowy, której 2 letni okres upływa 2 maja. Złożył wypowiedzenie i umowa ma się zakończyć jakoś 16 maja. ( miesiąc od kolejnego okresu rozliczeniowego ) dziś tato mi mówi, ze dzwonili do niego z plusa, ze w salonie zrobili błąd bo nie zaproponowali oferty za 30 zł ( wcześniej placilismy 59 zł ) jednak umowa została rozwiązana nie że względu na cenę tylko ciągle zrywanie połączenia. No i zaproponowali tacie że wyślą do domu kartę na internet LTE na 30 dni do przetestowania za darmo. Po czym po chwili się przyznał że zapłacimy za to 30 zł. Czy przypadkiem ktoś nie chce telefonicznie naciągnąć na podpisanie umowy? Przyślą internet, tato podpisze umowę a po 30 dniach jak nie zrezygnuje to umowa zostanie? Ja to tak widzę. Tato twierdzi że to tylko internet za 30 zł na 30 dni, ale jakoś mi się wierzyć nie chce. Proszę o odpowiedź
Ostatnio edytowano 9 kwi 2018, o 09:30 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do innego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post9 kwi 2018, o 09:32

rybka1209, niestety na forum nie mam możliwości zweryfikowania informacji i udzielenia odpowiedzi. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szeregus

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 18 mar 2014, o 13:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post12 kwi 2018, o 12:14

Witam, wysyłałem już swoje dane przez formularze tutaj dostępne i cisza. Ktoś coś fajnego zaproponuje.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 kwi 2018, o 12:34

szeregus, przekazałem prośbę o kontakt konsultanta w sprawie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rafalzz

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 kwi 2018, o 10:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post24 kwi 2018, o 11:21

Dzień dobry, za kilka dni kończy mi się okres wypowiedzenia. Obecnie mam abonament za 24,99 zł za 40 gb. Do tego umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
DUK w zbliżonej cenie oferuje mi tylko wyłącznie umowę na 45 GB za 30 zł na 15 miesięcy (z czego ostatnie trzy miesiące cena wzrasta do 40 zł). W tym jest też 100 GB do wykorzystania przez cały okres umowy. Oferta bardzo średnia. Czy naprawdę nie możecie zaoferować czegoś lepszego (większego podstawowego limitu danych) dla klienta z 11 letnim stażem w Plus Internet :) ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post24 kwi 2018, o 11:40

rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rafalzz

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 kwi 2018, o 10:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post24 kwi 2018, o 11:54

Michał_Plus napisał(a):rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.

Wysłane :)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 kwi 2018, o 09:03

rafalzz, niestety, ale wiadomość do nas nie dotarła. Czy mógłbyś wysłać ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Nocny pakiet danych

Post26 kwi 2018, o 15:44

Dzień Dobry
mam pytanie bo od 2 dni kurier nie może dostarczyć mi nowej umowy przychodzą smsy, że kurier nikogo nie został a w domu zawsze ktoś jest pełnoletni - na jaki adres zostało wysłane zamówienie 201804225124209 ? Oczywiście chciałbym otrzymać tą wiadomość prywatnie.
Być może poszła na korespondencyjny zamiast wysyłki, który tez podałem.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 26 kwi 2018, o 16:13 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post26 kwi 2018, o 16:15

386dx, skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AngelDust

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 sty 2015, o 14:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

Post17 maja 2018, o 16:15

Witam,

Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.

Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?
Ostatnio edytowano 17 maja 2018, o 16:29 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

Post17 maja 2018, o 16:27

AngelDust, prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AngelDust

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 sty 2015, o 14:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post18 maja 2018, o 11:25

Witam,

Formularz własnie poszedł.

Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości