Strona 43 z 68

Re: Przedłużenie umowy

: 18 maja 2018, o 12:47
autor: Michał_Plus
AngelDust, dziękuje za informację. Odpowiedz otrzymasz jak najszybciej.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 maja 2018, o 20:34
autor: 386dx
Dzień Dobry.
Mam pytanie odnośnie zamówienia 201804225124209 - dziś mam nowy okres rozliczeniowy z nową umową i widzę 30 GB a zamawiałem 45 GB. Faktura przychodzi około 25 każdego miesiąca i zobaczę jaka będzie kwota.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 22 maja 2018, o 12:39
autor: Michał_Plus
386dx, postaram się sprawdzić i wrócę z odpowiedzią.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 maja 2018, o 13:26
autor: Michał_Plus
386dx, jak najbardziej należy to poprawić. Prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 maja 2018, o 16:54
autor: 386dx
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Nie dostałem jak na razie numeru zagadnienia.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 24 maja 2018, o 10:02
autor: Michał_Plus
386dx, ok, czekam na informację.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 maja 2018, o 17:40
autor: 386dx
Informacja zwrotna z numerem zagadnienia powinna przyjść na maila ? czy na nr karty SIM tego numeru od Internetu ? bo tu i tu nie mam nic a minęły już 24 godziny.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 10:05
autor: Michał_Plus
386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 14:11
autor: plusfon007
Witam. Został mi niecały miesiąc do końca umowy na Internet. Dzwoniłem na infolinie i pytałem o nową ofertę, zostałem przekierowany na infolinie DUK, gdzie rozmowa jest automatycznie rozłączana. Poza tym, na moim koncie jest adnotacja, że prosiłem o kontakt z DUK. To było ponad miesiąc temu, a nikt nie dzwonił. Rozumiem, że Plusowi nie zależy na utrzymaniu klienta?

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 14:20
autor: Michał_Plus
plusfon007, wszystkie prośby o kontakt są niezwłocznie realizowane. Sytuacja, jaką opisujesz, jest bardzo dziwna, ale zaręczam że nie wynika z naszej złej woli. Wyślij, proszę, numer telefonu którego dotyczy przedłużenie umowy, oraz ewentualnie numer kontaktowy na jaki mamy oddzwonić, na ten adres: spacjalista_plus@plus.pl. W temacie uwzględnij wyraz "forum". Skontaktujemy się jak najszybciej.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 14:30
autor: plusfon007
Ok wysłałem maila z numerem, którego dotyczy przedłużenie oraz z moim numerem kontaktowym na podany adres. Czekam w takim razie na kontakt z Państwa strony. Wysłałem maila ponownie na adres specjalista_plus@plus.pl, ponieważ w powyższym poście jest literówka w adresie mailowym?

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 14:50
autor: Michał_Plus
plusfon007, kontakt został zlecony. Wkrótce ktoś się z Tobą skontaktuje.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 15:31
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Folder SPAM pusty.
Spróbuje napisać jeszcze raz.

Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 15:37
autor: Michał_Plus
386dx, rozumiem. Czekam na informację.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 15:39
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?