Strona 44 z 68

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 15:49
autor: Michał_Plus
386dx, sprawdzę jaki jest problem i wrócę z odpowiedzią

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 15:55
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Dotarła wiadomość
Nr zagadnienia [#86046]
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 16:00
autor: Michał_Plus
386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 16:01
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Dziękuję
Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 16:17
autor: plusfon007
Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?

Re: Przedłużenie umowy

: 25 maja 2018, o 17:08
autor: Ewa_Plus
plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.

Re: Przedłużenie umowy

: 29 maja 2018, o 20:47
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Witam czy już może coś wiadomo w Nr zagadnienia [#86046] ? Ile macie dni na rozpatrzenie ?
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 30 maja 2018, o 10:49
autor: Michał_Plus
386dx, jest w trakcie realizacji. Maksymalny czas na rozpatrzenie to 30 dni. jednak na pewno zostanie to wykonane szybciej. :-)

Re: Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

: 5 cze 2018, o 08:51
autor: bartoleq
AngelDust pisze:Witam,

Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.

Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?
Dzień dobry, czy można wiedzieć jaka jest odpowiedź na to pytanie?
Jestem w podobnej sytuacji. W wakacje kończy mi się umowa Ja + Internet LTE 2.0 - 50 % taniej dla Stałych Klientów". Mam 110GB na 26 miesięcy. Dodatkowo miałem router za 3zł. Umowa zawarta 29-06-2016 r.
Z umowy jestem zadowolony, niestety nie wiem ile będzie trzeba płacić po końcu okresu.

W aneksie znalazłem tylko zdanie: "Po upływie czasu oznaczonego Umowy, Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony" i w regulaminie promocji: "Po zakończeniu czasu oznaczonego umowy polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych na zasadach określonych w cenniku".

Jesli cena sie nie zmienia to jestem gotowy pozostac z tą umową na dłużej, niestety gdyby miała cena wzrosnąc to muszę ją wypowiedzieć i poszukać czegoś z podobną ceną do tej jaką w tej chwili posiadam.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 cze 2018, o 10:26
autor: Michał_Plus
bartoleq, cennik jest gwarantowany prze okres podstawowy umowy. Potem mogą nastąpić zmiany. Najszybciej odpowiedz, jakie będą ostateczne warunki, uzyskasz przesyłając przez ten formularz opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 cze 2018, o 10:48
autor: bartoleq
ok. poszło zapytanie poprzez formularz.
Mam nadzieje że odpowiedź będzie zgodna z moimi oczekiwaniami :-)

Re: Przedłużenie umowy

: 11 cze 2018, o 00:19
autor: bramowicz1
Witam. Postanowiłem sprawdzić czy coś się zmieniło w ofertach Plusa dla stałych klientów z Abonamentem Internetowym.
Po weryfikacji numeru system pozwala mi już przedłużyć umowę.

Interesuje mnie abonament: 70 zł, pakiet danych 100 GB, plus Bonusowy pakiet internetowy 550 GB.

Po regulaminie wnioskuję, że jest to promocja dla stałych klientów i dostępna jest od 14.02.2018 r.

Regulamin z Wersja z dnia 25.05.2018 r. :

https://www.plus.pl/documents/16/ec3eb0 ... 3726c1356f

W abonamencie jest kilka usług, które można wyłączyć. Jest też usługa LTE bez końca dzięki, której po zużyciu pakietów nadal można korzystać z nielimitowanego Internetu LTE, oczywiście operator zastrzega sobie obniżenie prędkości po przekroczeniu pakietu danych, żeby nie było zbyt pięknie.
Nie mniej jednak jest to atrakcyjna oferta zważywszy na to, że pakiet łączny wynosiłby 650 GB. O ile dobrze rozumiem bo w jednym z punktów regulaminu napisano, że jest to pakiet jednorazowy.
Mój obecny pakiet to 90 GB + 200 GB transferu nocnego.

Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie?

Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?

Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?

Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.
Z przedłużeniem umowy chwilowo się wstrzymam. Z góry dzięki za odpowiedź.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 cze 2018, o 17:26
autor: Daniel_Plus
bramowicz1
bramowicz1 pisze:Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie
Dostępny jest Pakiet Nocny Bis: http://www.plus.pl/documents/16/1257339 ... ny_bis.pdf
bramowicz1 pisze:Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?
Oferty różnią się w kanałach sprzedaży. Ofertę w punkcie możesz uzyskać bezpośrednio w salonie stacjonarnym.
bramowicz1 pisze:Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?
Będziesz miał zniżkę 10 zł na drugą posiadaną usługę.
bramowicz1 pisze:Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.
Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, a w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 cze 2018, o 18:02
autor: dariuszmatysik
Żartujesz sobie z użytkowników, na ten adres posłałem już kilka zapytań, nikt nie raczył odpowiedziec.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 cze 2018, o 10:59
autor: Daniel_Plus
dariuszmatysik, podaj proszę numer sprawy. Przekażę do zweryfikowania.