Strona 45 z 50

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 12 cze 2018, o 17:13
przez dariuszmatysik
A co tu weryfikować? Po kilku dniach taka odpowiedź "Informuję, że wszystkie propozycje związane z ofertą są indywidualne dla każdego Klienta. Konsultanci Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej nie mogą takich ofert przedstawiać.

W związku z tym, otrzymaną korespondencję przekazałam do odpowiedniego działu sieci.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na telefoniczny kontakt naszego konsultanta, który przedstawi przygotowaną ofertę." inna to "serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie 101154 .

Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ' Tydzień mija jutro. Okres rozliczeniowy za 5 dni, czekaj tatka latka. wcześniejsze propozycje z DUK to żarty ze stałego klienta. Przecież wy nic nie macie do zaproponowania co mogłoby choć trochę konkurować z ofertą różowego.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 11:57
przez Daniel_Plus
dariuszmatysik, przekazałem prośbę, aby ponownie został zrealizowany kontakt konsultanta, który będzie mógł przedstawić Tobie ofertę na przedłużenie umowy.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 13:53
przez plusfon007
plusfon007 napisał(a):Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?


Podbijam swoje pytanie, od kilku dni znowu ktoś dzwoni do mnie z tego numeru tel. chociaż dzwonieniem tego nie można nazwać, nawet nie puszczeniem sygnału, ponieważ telefon w pracy leży obok mnie, a brak sygnały dzwonka, tylko w połączeniach nieodebranych jest info. Czy tak działa DUK Plusa? Skoro nie chcą rozmawiać, to po co dzwonią?

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 16:29
przez Daniel_Plus
plusfon007
Ewa_Plus napisał(a):plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
Czy podczas ostatniej rozmowy sprawa została załatwiona? Czy mam przekazać prośbę o ponowny kontakt?

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 27 cze 2018, o 13:12
przez KornelS
Dzwoniono do mnie z numeru 422782175 I 697610397 jak odbierałem to zazwyczaj nikt się nie odzywał. Raz udało się chwilę porozmawiać ale Pan już nie oddzwonił. Z tego co wiem to są numery DUK. Próbowałem się czegoś dowiedzieć w Bok ale wg nich jest na razie tylko standardowa oferta. Moja umowa wg Bok kończy się 11 września 2018. Jak to jest bo już nie wiem.

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 27 cze 2018, o 13:40
przez Michał_Plus
KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą. :-)

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 27 cze 2018, o 13:46
przez KornelS
Po kliknięciu w link: Sorry, you visited an invalid URL.
Michał_Plus napisał(a):KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą. :-)


Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 27 cze 2018, o 14:21
przez Daniel_Plus

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 6 lip 2018, o 13:37
przez lukaszko
Witam.
Przymierzam się do przedłużenia umowy na internet LTE.
Na wstępie napiszę że mam pierwszy Smart Dom w którego skład wchodzi abonament na telefon(za 49,99 jako umowa uprawniająca), abonament na internet(za 99,99 jak drugi produkt z rabatem 50%) i telewizja cyfrowy polsat(za 59,99 jako trzeci produkt z rabatem 48zł).
Bardzo proszę o przedstawienie najtańszej możliwej oferty na Internet LTE Plus z Internet LTE bez końca i routerem Huawei B525 LTE tak abym nie stracił obecnych rabatów smart dom na internet i TV.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 6 lip 2018, o 13:39
przez 1pietrek1
Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 6 lip 2018, o 13:47
przez lukaszko
1pietrek1 napisał(a):Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.

Proszę o oficjalną informację kogoś z plusa.
Jeśli rzeczywiście strace te rabaty to zrezygnuję z usług.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 6 lip 2018, o 14:22
przez Michał_Plus
lukaszko, podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika.Wszystko sprawdzimy i oddzwonimy z propozycją.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 6 lip 2018, o 17:12
przez dariuszmatysik
A co tu sprawdzać? Przedłużenie umowy na nowych warunkach z B525 i oferta LTE Internet bez końca to zmiana warunków i przejście na warunki SmartDom 4 czyli rabat 10 z na drugą usługę, pewnie będzie to T V . Jak ci się chce to przeczytaj https://www.plus.pl/documents/16/821a98 ... ffabaa469f Może ci się uda to zrozumieć. Rada dla ciebie. Jak masz parcie na Plusa to zostaw to co masz, dobre oferty już były. Te nowe to dno i metr mułu. W Plusie w ratach B525 kosztuje 432 zł więc gdzie tu zysk? Na wolnym rynku kupisz za 300-350 zł. No i najpierw to sprawdź czy działa agregacja pasm LTE Plusa u ciebie i jakie masz prędkości bo to jedyny sens wymiany routera. A jak nie masz parcia to wypróbuj konkurencję.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 21 lip 2018, o 08:34
przez 386dx
Dzień Dobry
Rozpatrzono pozytywnie moją reklamację Nr zagadnienia [#86046] już pod koniec czerwca.
Fragment odpowiedzi :

Mając na uwadze opisaną sytuację postanowiłem anulować Aneks do Umowy o Świadczenie usług telekomunikacyjnych z 2018 r. dla numeru xxxxxxxxx . Od 21.7.2018 r. zostanie przywrócona taryfa Internet POWER LTE 20 GB.
Czyli mogę znowu spróbować przedłużyć umowę ?
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 23 lip 2018, o 12:00
przez Daniel_Plus
386dx, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.