Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Bartolomedo, prześlij mi proszę (tym formularzem) numer telefonu przypisany do umowy. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Dlaczego bezczelnie skasowano moje posty?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 20:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zablokowanie edycji posta.
Powód: Zablokowanie edycji posta.
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
@ panee,
jeśli masz problem z odszukaniem swoich postów to zajrzyj na swój profil:
http://www.plusforum.pl/memberlist.php? ... le&u=15989 a następnie wybierz Zobacz posty użytkownika i... chowaj głowę w piasek...
Na FORUM obowiązuje Regulamin i bardzo proszę zapoznać się z nim zanim kolejny raz zarzucisz coś co nie miało miejsca, a nawet gdyby to rejestrując się na Plus Forum zaakceptowałeś wspomniany Regulamin oraz wyraziłeś zgodę m.in. na takie klauzule:
jeśli masz problem z odszukaniem swoich postów to zajrzyj na swój profil:
http://www.plusforum.pl/memberlist.php? ... le&u=15989 a następnie wybierz Zobacz posty użytkownika i... chowaj głowę w piasek...
Na FORUM obowiązuje Regulamin i bardzo proszę zapoznać się z nim zanim kolejny raz zarzucisz coś co nie miało miejsca, a nawet gdyby to rejestrując się na Plus Forum zaakceptowałeś wspomniany Regulamin oraz wyraziłeś zgodę m.in. na takie klauzule:
Wracając do Regulaminu...Rejestrując się na „Plus Forum” zgadzasz się na poniższe warunki (Reg. PF). Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z „Plus Forum”. (...)
Zgadzasz się, że „Plus Forum” ma prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy wątek i post. (...)
7. Wątki zakładamy w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w nieprawidłowych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii bez powiadamiania autora wątku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Przeniesienie postu do innego wątku oznacza skasowanie go z wątku w którym został dodany.
Jeśli podpiąłem się do jakieś wątku i tam dostawałem odpowiedzi od pracownika Plus, wątek toczył się normalnie, skąd mam wiedzieć, że moje posty są przenoszone? Przecież nie będę wchodził na forum i przechodził za każdym razem przez zakładkę "Zobacz posty użytkownika" i szukał gdzie tym razem wylądował mój post lub czy aby nie został skasowany.
Jeśli podpiąłem się do jakieś wątku i tam dostawałem odpowiedzi od pracownika Plus, wątek toczył się normalnie, skąd mam wiedzieć, że moje posty są przenoszone? Przecież nie będę wchodził na forum i przechodził za każdym razem przez zakładkę "Zobacz posty użytkownika" i szukał gdzie tym razem wylądował mój post lub czy aby nie został skasowany.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
panee, posty zostały przeniesione, gdyż w trakcie dyskusji ustaliliśmy, że błąd 3254 już nie występuje, a problem dotyczy stricte prędkości LTE. Dlatego - dla zachowania porządku na forum - posty trafiły do adekwatnego wątku. I to tam możemy kontynuować temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Bzdura. Skasowanie oznacza usunięcie posta, fizycznie nie ma go na FORUM.panee pisze:Przeniesienie postu do innego wątku oznacza skasowanie go z wątku w którym został dodany.
Nikt nie zmusza Cię do niczego, ale jeśli chcesz korzystać z FORUM to musisz stosować się do obowiązujących zasad; tworzysz własne? - raczej nie przejdzie na żadnym forum.panee pisze:(...) Przecież nie będę wchodził na forum i przechodził za każdym razem przez zakładkę "Zobacz posty użytkownika" i szukał gdzie tym razem wylądował mój post lub czy aby nie został skasowany.
Koniec OT na temat spraw organizacyjnych w tym wątku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Witam, podobnie jak dawniej u innych forumowiczów i u mnie pojawił się problem z LTE, przy połączeniu pojawia się w routerze czerwona dioda i komunikat z kodem błędu 3254. Ktoś pomoże?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
mike127, rozwiązanie problemu wymaga dostępu do konta, dlatego skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
Kontaktowałem się wczoraj z pomocą techniczną na infolinii, niestety problem nie został rozwiązany.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
mike127, czy restartowałeś urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254
mike127, podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ