Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: Przemek_Plus »

Bartolomedo, prześlij mi proszę (tym formularzem) numer telefonu przypisany do umowy. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panee
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 18 sie 2014, o 12:57

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: panee »

Dlaczego bezczelnie skasowano moje posty?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 20:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zablokowanie edycji posta.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: sl@w_es »

@ panee,

jeśli masz problem z odszukaniem swoich postów to zajrzyj na swój profil:

http://www.plusforum.pl/memberlist.php? ... le&u=15989 a następnie wybierz Zobacz posty użytkownika i... chowaj głowę w piasek...

Na FORUM obowiązuje Regulamin i bardzo proszę zapoznać się z nim zanim kolejny raz zarzucisz coś co nie miało miejsca, a nawet gdyby to rejestrując się na Plus Forum zaakceptowałeś wspomniany Regulamin oraz wyraziłeś zgodę m.in. na takie klauzule:
Rejestrując się na „Plus Forum” zgadzasz się na poniższe warunki (Reg. PF). Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z „Plus Forum”. (...)

Zgadzasz się, że „Plus Forum” ma prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy wątek i post.
(...)
Wracając do Regulaminu...
7. Wątki zakładamy w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w nieprawidłowych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii bez powiadamiania autora wątku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
panee
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 18 sie 2014, o 12:57

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: panee »

Przeniesienie postu do innego wątku oznacza skasowanie go z wątku w którym został dodany.

Jeśli podpiąłem się do jakieś wątku i tam dostawałem odpowiedzi od pracownika Plus, wątek toczył się normalnie, skąd mam wiedzieć, że moje posty są przenoszone? Przecież nie będę wchodził na forum i przechodził za każdym razem przez zakładkę "Zobacz posty użytkownika" i szukał gdzie tym razem wylądował mój post lub czy aby nie został skasowany.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: Przemek_Plus »

panee, posty zostały przeniesione, gdyż w trakcie dyskusji ustaliliśmy, że błąd 3254 już nie występuje, a problem dotyczy stricte prędkości LTE. Dlatego - dla zachowania porządku na forum - posty trafiły do adekwatnego wątku. I to tam możemy kontynuować temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: sl@w_es »

panee pisze:Przeniesienie postu do innego wątku oznacza skasowanie go z wątku w którym został dodany.
Bzdura. Skasowanie oznacza usunięcie posta, fizycznie nie ma go na FORUM.
panee pisze:(...) Przecież nie będę wchodził na forum i przechodził za każdym razem przez zakładkę "Zobacz posty użytkownika" i szukał gdzie tym razem wylądował mój post lub czy aby nie został skasowany.
Nikt nie zmusza Cię do niczego, ale jeśli chcesz korzystać z FORUM to musisz stosować się do obowiązujących zasad; tworzysz własne? - raczej nie przejdzie na żadnym forum.
Koniec OT na temat spraw organizacyjnych w tym wątku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mike127
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2015, o 13:39

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: mike127 »

Witam, podobnie jak dawniej u innych forumowiczów i u mnie pojawił się problem z LTE, przy połączeniu pojawia się w routerze czerwona dioda i komunikat z kodem błędu 3254. Ktoś pomoże?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: Daniel_Plus »

mike127, rozwiązanie problemu wymaga dostępu do konta, dlatego skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mike127
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2015, o 13:39

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: mike127 »

Kontaktowałem się wczoraj z pomocą techniczną na infolinii, niestety problem nie został rozwiązany.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: Daniel_Plus »

mike127, czy restartowałeś urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mike127
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2015, o 13:39

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: mike127 »

Tak
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Połączenie nieudane z kodem błędu 3254

Post autor: Daniel_Plus »

mike127, podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ