Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Oj nie wiem jaki DL/UL mialem bo nie sprawdzalem na biezaco. Moze to 45gb bylo . Bo umowa nie ma nawet 14 dni jeszcze . Moj brat ma ten sam internet i u niego to samo sie dzieje a on bardzo malo co siedzi przy komputerze. Nie wiem juz sam . Sprawdzalem te pasam i na kazdym to samo jest
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 12:03
Re: Problem z prędkością LTE
A kto ma wiedzieć jaka umowa limity itd? Zanim się przedłuzy umowę o która tak prosiłeś to czyta jej regulamin.Od lat macie silne parcie na Plusa tam u siebie w rodzinie i świata poza nim nie widzicie ale chociaż czytajcie Regulaminy ofert które podpisujecie. Plus to nie jest operator rozdający GB na prawo i lewo a FUP ma służyć operatorowi a nie klientom. Masz inną kartę Plusa? Jeśli tak to sprawdź na niej. A wyników testów jakoś nie przedstawiłeś. Aby korzystać z mobilnego trzeba mieć trochę wiedzy na ten temat i na bieżąco testować wszystkich operatorów u siebie. W Błaszkach z tym nie ma problemu.
Ciągły FUP
Witam.
Jestem klientem Plusa od ponad 2.5 roku. Nie miałem żadnych problemów z internetem ale gdzieś od dobrych 10 miesięcy z automatu leci lejek po przekroczeniu pakietu podstawowego. Raz dzwoniłem do BOK. Pan po drugiej stronie jak tylko usłyszał słowo lejek to odparł tak ma być i kropka. Może nadajnik przeciążony. Jeszcze zapytał jaka prędkość na tym lejku. 20Mbps. Stwierdził, że to prędkość bardzo dobra i dlaczego ja się tym przejmuję. NA tym zakończyliśmy bo nie widziałem sensu z nim rozmawiać. I teraz do rzeczy. Jak wspomniałem zaraz jak się skończy pakiet leci lejek 20Mbps który często zamienia mi się po paru dniach w 5Mbps. Często zdarza się tak, że na kilka dni przed odnowieniem mam już lejek 1Mbps... Wina przeciążonego nadajnika? Wątpię. W południe i po południu bez problemu osiągam transfery ponad 40/50Mbps (w nocy nawet ponad 70) i upload na poziomie 45Mbps. Jest to mała wieś. Nadajnik zmodernizowany o LTE 1800 początkiem tego roku. Wcześniej korzystałem z innego nadajnika oddalonego o dobre 8KM. Wtedy pobieranie było na podobnym poziomie ale upload niski. Tu i tu występowały lejki przy takim samym zużyciu danych. W ciągu miesiąca może przetworzę 100GB danych. Z tym, że te ostatnie GB tak jak pisałem to już z lejkiem 5 lub 1Mbps. Czy mógłby ktoś zobaczyć o co chodzi? Dać jakąś wskazówkę? Zbliża się okres wakacyjny i planuję wykupić dostęp do serwisu streamingowego wideo. Wtedy to boję się, że całkiem mnie od internetu odłączą z lejkiem 32kbps...
Pozdrawiam.
Jestem klientem Plusa od ponad 2.5 roku. Nie miałem żadnych problemów z internetem ale gdzieś od dobrych 10 miesięcy z automatu leci lejek po przekroczeniu pakietu podstawowego. Raz dzwoniłem do BOK. Pan po drugiej stronie jak tylko usłyszał słowo lejek to odparł tak ma być i kropka. Może nadajnik przeciążony. Jeszcze zapytał jaka prędkość na tym lejku. 20Mbps. Stwierdził, że to prędkość bardzo dobra i dlaczego ja się tym przejmuję. NA tym zakończyliśmy bo nie widziałem sensu z nim rozmawiać. I teraz do rzeczy. Jak wspomniałem zaraz jak się skończy pakiet leci lejek 20Mbps który często zamienia mi się po paru dniach w 5Mbps. Często zdarza się tak, że na kilka dni przed odnowieniem mam już lejek 1Mbps... Wina przeciążonego nadajnika? Wątpię. W południe i po południu bez problemu osiągam transfery ponad 40/50Mbps (w nocy nawet ponad 70) i upload na poziomie 45Mbps. Jest to mała wieś. Nadajnik zmodernizowany o LTE 1800 początkiem tego roku. Wcześniej korzystałem z innego nadajnika oddalonego o dobre 8KM. Wtedy pobieranie było na podobnym poziomie ale upload niski. Tu i tu występowały lejki przy takim samym zużyciu danych. W ciągu miesiąca może przetworzę 100GB danych. Z tym, że te ostatnie GB tak jak pisałem to już z lejkiem 5 lub 1Mbps. Czy mógłby ktoś zobaczyć o co chodzi? Dać jakąś wskazówkę? Zbliża się okres wakacyjny i planuję wykupić dostęp do serwisu streamingowego wideo. Wtedy to boję się, że całkiem mnie od internetu odłączą z lejkiem 32kbps...
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2019, o 11:08 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Problem z prędkością LTE
Witaj Pietr,
- jeśli prędkość zostaje stopniowo zmniejszana po wykorzystaniu pakietu podstawowego, a następnie przywrócona wraz z nowym okresem rozliczeniowym, to FUP, o którym mowa w regulaminie:
"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z Usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do prędkości maksymalnej 32 kb/s."
Prędkość transmisji danych można przywrócić, wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra.
- jeśli prędkość zostaje stopniowo zmniejszana po wykorzystaniu pakietu podstawowego, a następnie przywrócona wraz z nowym okresem rozliczeniowym, to FUP, o którym mowa w regulaminie:
"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z Usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do prędkości maksymalnej 32 kb/s."
Prędkość transmisji danych można przywrócić, wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Eh... Czyli standardowa gadka. Na szczęście inna firma ma ciągnąć światłowody na koniec mojej umowy.
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z prędkością LTE
A to dopiero początek wakacji (BTS w Miłomłynie, Warmińsko-Mazurskie). To jak już tu wspominałem bardzo popularne wśród turystów Mazury zachodnie. Konkurencja kilkadziesiąt godzin temu uruchomiła LTE2100 (ten sam maszt). LTE 900 i LTE 1800 od Plusa po prostu zwyczajnie nie da tu rady.
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Po wyczerpaniu Internetu LTE powinno mi sie zalaczyc GB na caly kontrakt i to sie nie zalacza ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, sprawdź na Plus Online czy pakiet nie jest wyczerpany. Jeśli jest dostępny, prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym opisem sytuacji, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Juz z specjalista pisalem na chatlivie ( czy jak to tam sie zwie) i mi napisal ze zglosil to wyzej aby wlaczyli . Tylko moej pytanie brzmi teraz ile oni beda to wlaczac?Michał_Plus pisze:misiek6104, sprawdź na Plus Online czy pakiet nie jest wyczerpany. Jeśli jest dostępny, prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym opisem sytuacji, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, najszybciej jak to będzie możliwe. Jednak dokładnej informacji nie jestem w stanie udzielić. Jeśli posiadasz numer zgłoszenia mogę spróbować przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Własnie to byla rozmowa na Live Chat.;<
Re: Problem z prędkością LTE
Witam wszystkich,
Mam problem z prędkością internetu LTE w centrum Poznania ul. Mostowa prędkość pobierania średnio ok 1-2Mb/s wysyłanie max 10Mb/s. Używam anteny z routerem MIKROTIK ROUTERBOARD SXT LTE KIT umieszczonej na dachu kamienicy w kierunku nadajnika zgodnie z btsearch.pl UKE Poznań Ul. Grobla 15 ID: 32021 nadajnik z dachu widzę bez żadnych przeszkód po drodze, pełny zasięg. Czy mogę prosić o sugestie co może być źle, może inny nadajnik, jakieś konkretne pasmo bo sam już nie wiem czego szukać.
Mam problem z prędkością internetu LTE w centrum Poznania ul. Mostowa prędkość pobierania średnio ok 1-2Mb/s wysyłanie max 10Mb/s. Używam anteny z routerem MIKROTIK ROUTERBOARD SXT LTE KIT umieszczonej na dachu kamienicy w kierunku nadajnika zgodnie z btsearch.pl UKE Poznań Ul. Grobla 15 ID: 32021 nadajnik z dachu widzę bez żadnych przeszkód po drodze, pełny zasięg. Czy mogę prosić o sugestie co może być źle, może inny nadajnik, jakieś konkretne pasmo bo sam już nie wiem czego szukać.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
lucek_vip, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy występują w określonych godzinach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
A tak zapytam. Ta opcja od dodatkowego transferu co zalacza sie po wyczerpaniu podstawowego to gdzie go znajde na plus online?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, w zakładce pakiety.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ