Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z prędkością LTE
Modem Huawei E3372-h, obsługujący wszystkie pasma (chyba LTE cat. 4)
Skoro planów nie ma, to w sezonie turystycznym (weekend majowy, wakacje) się zatka, skoro już teraz jest przeciążone :) Na Mazurach Zachodnich naprawdę przybywa wtedy duuużo ludzi. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Skoro planów nie ma, to w sezonie turystycznym (weekend majowy, wakacje) się zatka, skoro już teraz jest przeciążone :) Na Mazurach Zachodnich naprawdę przybywa wtedy duuużo ludzi. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jaszek7777, bardzo proszę. W razie pytań zapraszam ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Jakoś coraz częściej występują problemy z internetem w plusie
- Załączniki
-
- 202182249.png (48.76 KiB) Przejrzano 2566 razy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Joto, stacja jest przeciążona. Myślałeś nad zakupem anteny kierunkowej i skierowanie jej na inne stacje w okolicy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Nie brałem takiej opcji pod uwagę ponieważ dopiero w tym roku są takie problemy, wcześniej pobieranie i wysyłanie wahało się od 15 mbps do 21 mbps ping od 30 do 45 więc było ok, a w tym roku coś często są te przeciążenia.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Joto, wszystko jest zależne od ilości jednocześnie zalogowanych użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Nawet w okresie świątecznym lub sylwestra kiedy są największe przeciążenia internet nie był taki słaby więc ilość zalogowanych użytkowników raczej odpada, tym bardziej, że od kilku dni taki stan internetu utrzymuje się bez względu na porę dnia
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Joto, czy taka prędkość utrzymuje się przez cały czas niezależnie od pory dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
No właśnie pora dnia niema znaczenia tak jest bez przerwy
Re: Problem z prędkością LTE
Witam!
Ten Internet LTE w Plus GSM jest tak słaby, że się w pale nie mieści!
Od grudnia mam Player BOXa i nie ma dnia, żeby nie przycinało, a nadajnik widzę z okna - parę metrów w linii prostej od anteny, która podpieta jest pod router. Żenada! Za namową znajomej próbuję T-mobile, na razie na kartę, i mają SIMkartę w tym samym urządzeniu, nie robiąc nic innego, oglądałem dziś cały mecz bez ani jednej zacinki, poprzez ten sam Player BOX. I co, można? Można!
Pomimo, że mam jeszcze umowę do grudnia, powyłączałem co się da, żeby jakoś opłacać te rachunki - cwaniaczki plusowe się tak zabezpieczyły karą umowną na 1600 zł, że nie opyla się rezygnować przed czasem, a wiadomo że reklamacja nic nie da, poza stratą nerwów. O, właśnie znów przycięło mi obraz hahaha - porażka na MAXA CO chwila wyskakuje info na ekranie TV, że problem z połączeniem...
Na jakie licho upychacie ludziom usługi, nie udrażniając sieci? Wkręcacie tylko nas w lipę. A wiecie jak to się skończy? Że ludzie zaczną odchodzić, wyniki Wam spadają na łeb na szyję, najwięcej na reklamy wydajecie (wiadomo, że im ich więcej tym gorszy produkt do upchnięcia - dobrych rzeczy reklamować nie trzeba). Ja oczywiście też odchodzę, w grudniu od niby LTE PLus, a zaraz pózniej z usługi głosowej (tutaj zastanawiam się nad odejściem i zapłatą kary umowne, bo o dziwo wartość ulg większa niż w taryfie internetowej, ale kara umowna o 1/6 mniejsza xD) - nie dam się robić więcej w balona :)
Ozywiście 21.02. mam nowy cykl billingowy, więc o FUP mowy nie może być - zwyczajnie usługa jest kiepska, ale o tym już wiecie :) Mam już awersję na PLUS-a i nic NIGDY, PRZENIGDY od Was nie wezmę, nawet za dopłatą z Waszej strony :)
Generalnie NIE POLECAM mieszkańcom Bydgoszczy!!!
Ten Internet LTE w Plus GSM jest tak słaby, że się w pale nie mieści!
Od grudnia mam Player BOXa i nie ma dnia, żeby nie przycinało, a nadajnik widzę z okna - parę metrów w linii prostej od anteny, która podpieta jest pod router. Żenada! Za namową znajomej próbuję T-mobile, na razie na kartę, i mają SIMkartę w tym samym urządzeniu, nie robiąc nic innego, oglądałem dziś cały mecz bez ani jednej zacinki, poprzez ten sam Player BOX. I co, można? Można!
Pomimo, że mam jeszcze umowę do grudnia, powyłączałem co się da, żeby jakoś opłacać te rachunki - cwaniaczki plusowe się tak zabezpieczyły karą umowną na 1600 zł, że nie opyla się rezygnować przed czasem, a wiadomo że reklamacja nic nie da, poza stratą nerwów. O, właśnie znów przycięło mi obraz hahaha - porażka na MAXA CO chwila wyskakuje info na ekranie TV, że problem z połączeniem...
Na jakie licho upychacie ludziom usługi, nie udrażniając sieci? Wkręcacie tylko nas w lipę. A wiecie jak to się skończy? Że ludzie zaczną odchodzić, wyniki Wam spadają na łeb na szyję, najwięcej na reklamy wydajecie (wiadomo, że im ich więcej tym gorszy produkt do upchnięcia - dobrych rzeczy reklamować nie trzeba). Ja oczywiście też odchodzę, w grudniu od niby LTE PLus, a zaraz pózniej z usługi głosowej (tutaj zastanawiam się nad odejściem i zapłatą kary umowne, bo o dziwo wartość ulg większa niż w taryfie internetowej, ale kara umowna o 1/6 mniejsza xD) - nie dam się robić więcej w balona :)
Ozywiście 21.02. mam nowy cykl billingowy, więc o FUP mowy nie może być - zwyczajnie usługa jest kiepska, ale o tym już wiecie :) Mam już awersję na PLUS-a i nic NIGDY, PRZENIGDY od Was nie wezmę, nawet za dopłatą z Waszej strony :)
Generalnie NIE POLECAM mieszkańcom Bydgoszczy!!!
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 21:16
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Od mniej więcej miesiąca występuje u mnie problem z prędkością LTE. Miasto Ostrowiec Świętokrzyski, ulica Zagłoby. Z Lte korzystam na smartfonie i sytuacja wygląda tak: Przez chwilę LTE działa normalnie, następnie mimo prawie pełnego zasięgu prędkość spada do tego stopnia że strony nie mogą się wczytać, po restarcie telefonu lub włączeniu trybu samolotowego Lte działa poprawnie po czym sytuacja się powtarza. Zainstalowałem aplikację netmonitor i zauważyłem że kiedy smartfon łączy się na częstotliwości 900 wszystko jest ok, po chwili jednak przełącza się na 2600 i wtedy pojawia się problem. W załączeniu wstawiam screeny z netmonitora. W innych lokalizacjach na 2600 działa w miarę poprawnie, problemy pojawiają się w okolicy zamieszkania. Do stycznia wszystko było ok, choć wtedy nie sprawdzałem na jakiej częstotliwości łączy się smartfon.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Joto, sugerowałbym, antenę kierunkową i skierowanie jej na inną stację w okolicy.
sedzia20, podaj parametry sygnału i lokalizację w jakiej występują utrudnienia.
misterecko, urządzenie zawsze stara się połączyć z wyższą częstotliwością. Czy taka sytuacja występuje niezależnie od pory dnia?
sedzia20, podaj parametry sygnału i lokalizację w jakiej występują utrudnienia.
misterecko, urządzenie zawsze stara się połączyć z wyższą częstotliwością. Czy taka sytuacja występuje niezależnie od pory dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 21:16
Re: Problem z prędkością LTE
Tak jest to niezależne od pory dnia. Problem występuje mniej więcej w okolicy o promieniu ok kilometra od miejsca zamieszkania. Dalej łapie mi już 2100 i tam LTE chodzi wręcz idealnie.
Re: Problem z prędkością LTE
Jeśli klient płaci za usługę powinien mieć tą usługę bez ponoszenia dodatkowych kosztów,a od utrzymania jakości internetu jest usługodawca. Dzisiaj jest ok i zobaczymy jak długo.
- Załączniki
-
- 202775888.png (49.38 KiB) Przejrzano 1347 razy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misterecko, sprawdź czy łapiesz LTE1800. Powinieneś być w zasięgu tego pasma.
Joto. jest to internet mobilny. Moc sygnału na urządzeniu końcowym jest zależna od wielu czynników.
Joto. jest to internet mobilny. Moc sygnału na urządzeniu końcowym jest zależna od wielu czynników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ