Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jaszek7777 »

Modem Huawei E3372-h, obsługujący wszystkie pasma (chyba LTE cat. 4)

Obrazek

Skoro planów nie ma, to w sezonie turystycznym (weekend majowy, wakacje) się zatka, skoro już teraz jest przeciążone :) Na Mazurach Zachodnich naprawdę przybywa wtedy duuużo ludzi. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

jaszek7777, bardzo proszę. W razie pytań zapraszam ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joto
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 sty 2019, o 17:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Joto »

Jakoś coraz częściej występują problemy z internetem w plusie
Załączniki
202182249.png
202182249.png (48.76 KiB) Przejrzano 2566 razy
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Joto, stacja jest przeciążona. Myślałeś nad zakupem anteny kierunkowej i skierowanie jej na inne stacje w okolicy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joto
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 sty 2019, o 17:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Joto »

Nie brałem takiej opcji pod uwagę ponieważ dopiero w tym roku są takie problemy, wcześniej pobieranie i wysyłanie wahało się od 15 mbps do 21 mbps ping od 30 do 45 więc było ok, a w tym roku coś często są te przeciążenia.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Joto, wszystko jest zależne od ilości jednocześnie zalogowanych użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joto
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 sty 2019, o 17:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Joto »

Nawet w okresie świątecznym lub sylwestra kiedy są największe przeciążenia internet nie był taki słaby więc ilość zalogowanych użytkowników raczej odpada, tym bardziej, że od kilku dni taki stan internetu utrzymuje się bez względu na porę dnia
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Daniel_Plus »

Joto, czy taka prędkość utrzymuje się przez cały czas niezależnie od pory dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joto
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 sty 2019, o 17:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Joto »

No właśnie pora dnia niema znaczenia tak jest bez przerwy
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sedzia20 »

Witam!
Ten Internet LTE w Plus GSM jest tak słaby, że się w pale nie mieści!
Od grudnia mam Player BOXa i nie ma dnia, żeby nie przycinało, a nadajnik widzę z okna - parę metrów w linii prostej od anteny, która podpieta jest pod router. Żenada! Za namową znajomej próbuję T-mobile, na razie na kartę, i mają SIMkartę w tym samym urządzeniu, nie robiąc nic innego, oglądałem dziś cały mecz bez ani jednej zacinki, poprzez ten sam Player BOX. I co, można? Można!
Pomimo, że mam jeszcze umowę do grudnia, powyłączałem co się da, żeby jakoś opłacać te rachunki - cwaniaczki plusowe się tak zabezpieczyły karą umowną na 1600 zł, że nie opyla się rezygnować przed czasem, a wiadomo że reklamacja nic nie da, poza stratą nerwów. O, właśnie znów przycięło mi obraz hahaha - porażka na MAXA CO chwila wyskakuje info na ekranie TV, że problem z połączeniem...
Na jakie licho upychacie ludziom usługi, nie udrażniając sieci? Wkręcacie tylko nas w lipę. A wiecie jak to się skończy? Że ludzie zaczną odchodzić, wyniki Wam spadają na łeb na szyję, najwięcej na reklamy wydajecie (wiadomo, że im ich więcej tym gorszy produkt do upchnięcia - dobrych rzeczy reklamować nie trzeba). Ja oczywiście też odchodzę, w grudniu od niby LTE PLus, a zaraz pózniej z usługi głosowej (tutaj zastanawiam się nad odejściem i zapłatą kary umowne, bo o dziwo wartość ulg większa niż w taryfie internetowej, ale kara umowna o 1/6 mniejsza xD) - nie dam się robić więcej w balona :)
Ozywiście 21.02. mam nowy cykl billingowy, więc o FUP mowy nie może być - zwyczajnie usługa jest kiepska, ale o tym już wiecie :) Mam już awersję na PLUS-a i nic NIGDY, PRZENIGDY od Was nie wezmę, nawet za dopłatą z Waszej strony :)
Generalnie NIE POLECAM mieszkańcom Bydgoszczy!!!
misterecko
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2019, o 21:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misterecko »

Witam. Od mniej więcej miesiąca występuje u mnie problem z prędkością LTE. Miasto Ostrowiec Świętokrzyski, ulica Zagłoby. Z Lte korzystam na smartfonie i sytuacja wygląda tak: Przez chwilę LTE działa normalnie, następnie mimo prawie pełnego zasięgu prędkość spada do tego stopnia że strony nie mogą się wczytać, po restarcie telefonu lub włączeniu trybu samolotowego Lte działa poprawnie po czym sytuacja się powtarza. Zainstalowałem aplikację netmonitor i zauważyłem że kiedy smartfon łączy się na częstotliwości 900 wszystko jest ok, po chwili jednak przełącza się na 2600 i wtedy pojawia się problem. W załączeniu wstawiam screeny z netmonitora. W innych lokalizacjach na 2600 działa w miarę poprawnie, problemy pojawiają się w okolicy zamieszkania. Do stycznia wszystko było ok, choć wtedy nie sprawdzałem na jakiej częstotliwości łączy się smartfon.
Załączniki
Screenshot_20190224-174619.png
Screenshot_20190224-174536.png
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Joto, sugerowałbym, antenę kierunkową i skierowanie jej na inną stację w okolicy.

sedzia20, podaj parametry sygnału i lokalizację w jakiej występują utrudnienia.

misterecko, urządzenie zawsze stara się połączyć z wyższą częstotliwością. Czy taka sytuacja występuje niezależnie od pory dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misterecko
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2019, o 21:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misterecko »

Tak jest to niezależne od pory dnia. Problem występuje mniej więcej w okolicy o promieniu ok kilometra od miejsca zamieszkania. Dalej łapie mi już 2100 i tam LTE chodzi wręcz idealnie.
Joto
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 sty 2019, o 17:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Joto »

Jeśli klient płaci za usługę powinien mieć tą usługę bez ponoszenia dodatkowych kosztów,a od utrzymania jakości internetu jest usługodawca. Dzisiaj jest ok i zobaczymy jak długo.
Załączniki
202775888.png
202775888.png (49.38 KiB) Przejrzano 1347 razy
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

misterecko, sprawdź czy łapiesz LTE1800. Powinieneś być w zasięgu tego pasma.

Joto. jest to internet mobilny. Moc sygnału na urządzeniu końcowym jest zależna od wielu czynników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ