Kilka dni temu założyłem nowe okablowanie i przewiesiłem modem w inne miejsce.Niestety bez zmian. To nie jest wina po mojej stronie ,bo jak powiedziałem kilka osób w moim sąsiedztwie ma dokładnie to samo.Wszystkim spadła siła sygnału.Michał_Plus pisze:MARAS68, sygnał jest mocno zakłócony. Sprawdź ustawienie anteny i okablowanie.
Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2019, o 08:18
Re: Problem z prędkością LTE
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Ale ogólnie rzecz biorąc sam parametr dalej jest dobry poziomie.MARAS68 pisze:SINR bardzo dobry?? przedtem miałem 20
Wcześniej pewnie miałeś połączenie w LTE800, które obecnie jest już wyłączone, to pasmo zasięgowe i miałeś też bliżej BTS z tym pasem więc stąd był też lepszy sygnał. Teraz zamiast tego jest LTE900, które ODU 200 już nie obsługuje i dlatego z automatu przerzuciło cię na LTE1800. Napisz może reklamacje tak jak pinol opisał tutaj: viewtopic.php?f=100&t=24864&p=247087#p247076 to może tak jak on dostaniesz bezpłatną wymianę na ODU300 z obsługą LTE900 i już agregacją dwóch pasm.MARAS68 pisze:Kilka dni temu założyłem nowe okablowanie i przewiesiłem modem w inne miejsce.Niestety bez zmian. To nie jest wina po mojej stronie ,bo jak powiedziałem kilka osób w moim sąsiedztwie ma dokładnie to samo.Wszystkim spadła siła sygnału.
Re: Problem z prędkością LTE
O! to jest możliwe,tylko dziwne że jakoś nikt o tym nie informuje jak dzwonię na infolinię.Przecież podaję moją dokładną lokalizację.Wiszę na telefonie godzinami z konsultantem zmieniając ciągle jakieś ustawienia a tu rozwiązanie może być prozaicznie proste.Ciągle doszukują się usterki po mojej stronie i mówią ,że w tym rejonie nie odnotowano żadnej awarii.Wielkie dzięki za podpowiedź.Teraz pójdę tym tropem.Jak się w końcu wyjaśni to dam znać.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Katsu, w podanym rejonie nie odnotowaliśmy problemów z transmisją danych i nie były prowadzone prace w ostatnim czasie. Ok. 8 km od podanej miejscowości jest zaplanowana nowa stacja w lokalizacji Sieczka. Powinna ona znacząco poprawić dostęp do usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Okolice Drzewicy(łódzkie). Internet mobilny około 0.8 mb, ping cały czas 130-150, mimo maksymalnego zasięgu. Identycznie działa Internet w telefonie. Nie da się nic obejrzeć, strony wczytują się długo.
Re: Problem z prędkością LTE
RSRP -104 dBm
RSRQ -12 dB
RSSI -71 dB
SINR 2 dB
Informacja o lokalizacji 114
u mnei sa dwa nadajniki w godzinach popołudniowych transfery mam max ok 8 czasami jest ok 18 mb ogolnie zaczynam byc srednio zadwolony z internetu w plusie używam duzo NEtfixa i ok 6 dni przed koncem mam blokade na predkosc i ta śmieszna oferta LTE BEZ LIMITU jak dzwoniłem na infolinie to nawet nie porafii mi wytłumaczyzc na czym to polega.
RSRQ -12 dB
RSSI -71 dB
SINR 2 dB
Informacja o lokalizacji 114
u mnei sa dwa nadajniki w godzinach popołudniowych transfery mam max ok 8 czasami jest ok 18 mb ogolnie zaczynam byc srednio zadwolony z internetu w plusie używam duzo NEtfixa i ok 6 dni przed koncem mam blokade na predkosc i ta śmieszna oferta LTE BEZ LIMITU jak dzwoniłem na infolinie to nawet nie porafii mi wytłumaczyzc na czym to polega.
Re: Problem z prędkością LTE
Poprawiłem trochę antenę i teraz mam tak : transfer max 25mbit
RSRP -66 dBm
RSRQ -8 dB
RSSI -38 dB
SINR 11 dB
za co odpowiedzialne sa poszczegolne odczyty i jak mozna każdy z nich poprawić ?
RSRP -66 dBm
RSRQ -8 dB
RSSI -38 dB
SINR 11 dB
za co odpowiedzialne sa poszczegolne odczyty i jak mozna każdy z nich poprawić ?
Re: Problem z prędkością LTE
mam standardowa antenę od CP zastanawiam sie nad dodaniem drugiej kierunkowej, jeśli jest szansa na poprawę. Zastanawiam się tylko jaka antena będzie najlepsza ?
Problemy z prędkością internetu, Wrocław, Psie Pole, Ulica B
Jestem nowy na forum. Link do forumdostałem od Plusa, opisując na ich stronie FB problemy z moi internetem. Mam w abonamencie numer no limit z internetem 14 GB oraz dodatkowo mobilny internet 40 GB, LTE bez limitu. Z obu korzystam od jesieni 2015 roku. Mieszkam we Wrocławiu z mapy wynika, że najbliżej mam do nadajnika BT34263 (mniej niż 1km) w odległości około 1km są tęż BT34075 i BT34129, a w odległości około 1,5 km BT34207. Odkąd mam oba internety zawsze były problemy z ich prędkością. Mobilny działa na dostarczonym przez plusa modemie huawei E3372, przyłączonym do router D-linkDWR-116, a ten kablem do laptopa. Ze względu na to, że zawsze były problemy z prędkością kupiłem dodatkowo antenę wew dual LTE 1800MHz 14dBi, która przyłączona jest do modemu. Jako telefon używałem wcześniej my-phona, który to różnie odbierał internet, stąd ta antena. Ale teraz telefon jakiego używam od kilku miesięcy Motorola Moto G5s Plus, która to absolutnie nie ma problemów z LTE. W mieszkaniu pokazuje 3-4 kreski LTE+ więc to nie wina zasięgu. W każdym razie, szybkość internetu wieczorami rzadko przekracza 3 Mbps, a od kilku dni internet jest nie do użytkowania, dziś prędkość spadła do żenujących wartości 1 Mbps na telefonie i 0,6 Mbps przez modem. Zgłosiłem telefonicznie sprawę do centrum technicznego, i jedynie co mi polecono to przejście na pasmo 3G i tak uczyniłem, chcąc zmierzyć szybkość internetu dostałem komunikat - Sieć przeciążona. Moje pytanie brzmi czy można coś z tym zrobić, czy planuje się rozbudowę nadajników w tej części Psiego Pola we Wrocławiu w najbliższym czasie, czy po prostu opuścić Plusa i każdemu odradzać, skoro nie potrafi zadbać o swoich abonentów, chwaląc się najlepszym internetem w Polsce
Ostatnio zmieniony 21 sty 2019, o 18:30 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Eistovsky, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności.
Chuck_M, w kwestii pytań i problemów dotyczących usług i sprzętu Cyfrowego Polsatu, proszę kontaktować się bezpośrednio z nimi.
Chuck_M, w kwestii pytań i problemów dotyczących usług i sprzętu Cyfrowego Polsatu, proszę kontaktować się bezpośrednio z nimi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Trotyl, zaplanowana jest nowa stacja BT34181 z GSM, U900, LTE900 i LTE1800, której realizacja już się rozpoczęła. Aktualnie trwają ostatnie prace. Prawdopodobnie zostanie uruchomiona w ciągu miesiąca. Uruchomienie jej powinno pozytywnie wpłynąć na transfer, poprzez odciążenie sąsiednich stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Internet domowy z zestawem ODU-IDU 300 testuję od czwartku. Dzień w dzień prędkość internetu to około 1 Mb/s pobierania i 15 Mb/s prędkości wysyłania. Jedynym wyjątkiem była sobota (a myślałem, że wtedy stacja będzie całkowicie zapchana..) kiedy to przez cały dzień transfer stał na poziomie 20/20 Mb/s.
Od niedzieli znowu transfer stoi na poziomie 1/15 Mb/s bez znaczenia czy to godzina 7:00, 15:00 czy 21:30. ODU jest zamontowane na dachu najwyżej jak to możliwe. Zasięg LTE+ 4/5. Dioda na ODU niebieska.
Diagnostyka z routera:
Miejscowość: Czernichów (powiat krakowski)
Tutaj test robiony moment temu:
Od niedzieli znowu transfer stoi na poziomie 1/15 Mb/s bez znaczenia czy to godzina 7:00, 15:00 czy 21:30. ODU jest zamontowane na dachu najwyżej jak to możliwe. Zasięg LTE+ 4/5. Dioda na ODU niebieska.
Diagnostyka z routera:
Reszta częstotliwości nie działa - tylko 1800 MHz.Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -92 dBm
RSRQ -14 dB
RSSI -58 dB
SINR 1 dB
Informacja o lokalizacji 611
Pasmo 3 (1800 MHz)
Antena zewnętrzna Wyłączona
Dane w roamingu Wyłączone
Miejscowość: Czernichów (powiat krakowski)
Tutaj test robiony moment temu:
Re: Problem z prędkością LTE
Przecież plus i Cp to jeden i ten sam sprzęt ....
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
rheckr, niestety, wynik wskazuje na duże przeciążenie stacji.
Chuck_M, to forum dotyczy tematyki Plus. Regulamin PlusForum punkt 1.
Chuck_M, to forum dotyczy tematyki Plus. Regulamin PlusForum punkt 1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ