Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 20:21
Re: Wolny internet
ok dzięki
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wolny internet
Na początek podaj swoja lokalizacje, a najlepiej zainstaluj apk np.; Network cell info lite i wrzuć screeny z zakładki "dane".
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 20:21
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
PingWin4596, jakie masz prędkości wysyłania. Wykonaj speed-test i wklej wynik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Od podpisania nowej umowy zaczyna sie znow to samo co kiedys upload slaby i nawet nie raz przy podobnej predkosci nie idzie zadnej strony internetowej odpalic
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Umowa nie ma nic wspólnego z UL. UL w dużej mierze jest zależny od podstawowego pasma (jeśli jest agregacja) i od poziomy sygnału. Jeśli jako podstawowe pasmo wskoczy L900 to UL będą pewnie niskie, jeśli L1800/2600 to będą wyższe ( o ile będzie dobry poziom sygnału).
Przy tych prędkościach nie ma takiej opcji byś miał problemy z otworzeniem strony, jeśli są to na 99% nie są wynikiem prędkość DL czy UL.
Przy tych prędkościach nie ma takiej opcji byś miał problemy z otworzeniem strony, jeśli są to na 99% nie są wynikiem prędkość DL czy UL.
Re: Problem z prędkością LTE
Witaj misiek6104,
- na pewno nie ma to nic wspólnego z faktem podpisania umowy. W innych godzinach jakie wyniki osiągasz? Co to za lokalizacja?
- na pewno nie ma to nic wspólnego z faktem podpisania umowy. W innych godzinach jakie wyniki osiągasz? Co to za lokalizacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Woj Łodzkie Miasto Blaszki przez caly dzien 2 kreski zasieguEwa_Plus pisze:Witaj misiek6104,
- na pewno nie ma to nic wspólnego z faktem podpisania umowy. W innych godzinach jakie wyniki osiągasz? Co to za lokalizacja?
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104,
- nie widać, żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Ale poprosiłam o sprawdzenie stacji.
Edit. ale w statystykach stacji nie widać niczego niepokojącego. Słaby UL z reguły spowodowany jest niewystarczającym zasięgiem, zakłóceniami albo dużym obciążeniem stacji (choć w tym kierunku to raczej rzadkość, zwykle blokuje się DL). Trochę mało danych, żeby coś więcej powiedzieć. Np. od kiedy się tak pogorszyło, jak było wcześniej, czy o każdej porze tak jest, aktualny wyniku speed testu, gdzie to dokładnie jest (sprawdzenie zasięgu), nr telefonu. Jak możesz to podeślij te dane na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank to przekażę technikom do analizy. Pamiętaj tylko żeby w temacie zamieścić swój nick oraz dopisek "forum".
- nie widać, żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Ale poprosiłam o sprawdzenie stacji.
Edit. ale w statystykach stacji nie widać niczego niepokojącego. Słaby UL z reguły spowodowany jest niewystarczającym zasięgiem, zakłóceniami albo dużym obciążeniem stacji (choć w tym kierunku to raczej rzadkość, zwykle blokuje się DL). Trochę mało danych, żeby coś więcej powiedzieć. Np. od kiedy się tak pogorszyło, jak było wcześniej, czy o każdej porze tak jest, aktualny wyniku speed testu, gdzie to dokładnie jest (sprawdzenie zasięgu), nr telefonu. Jak możesz to podeślij te dane na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank to przekażę technikom do analizy. Pamiętaj tylko żeby w temacie zamieścić swój nick oraz dopisek "forum".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ewa_Plus pisze:misiek6104,
- nie widać, żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Ale poprosiłam o sprawdzenie stacji.
Edit. ale w statystykach stacji nie widać niczego niepokojącego. Słaby UL z reguły spowodowany jest niewystarczającym zasięgiem, zakłóceniami albo dużym obciążeniem stacji (choć w tym kierunku to raczej rzadkość, zwykle blokuje się DL). Trochę mało danych, żeby coś więcej powiedzieć. Np. od kiedy się tak pogorszyło, jak było wcześniej, czy o każdej porze tak jest, aktualny wyniku speed testu, gdzie to dokładnie jest (sprawdzenie zasięgu), nr telefonu. Jak możesz to podeślij te dane na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank to przekażę technikom do analizy. Pamiętaj tylko żeby w temacie zamieścić swój nick oraz dopisek "forum".
Do dzis bylo wporzadku a teraz to juz jest jakas paranoja .. . Aby zaladowac strone obojetnie jaka musze czekac kilka minut xD
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Jak masz poziom sygnału? Nie masz w tle jakieś apki, która mogła by wysyłać dane? Ile osób korzysta jednocześnie z routera, nikt nie prowadzi jakiegoś streamingu?
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
zbych_in_flames pisze:Jak masz poziom sygnału? Nie masz w tle jakieś apki, która mogła by wysyłać dane? Ile osób korzysta jednocześnie z routera, nikt nie prowadzi jakiegoś streamingu?
Dopiero co komputer odpalilem . Tylko ja korzystam . 2 kreski sygnalu i lipa . Na zadnym komputerze teraz nie moge internetu odpalic eh
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
A to ZTE MF 286 (w poprzednich postach wspominałeś ten model)? Jak wyłączysz/włączysz router to coś się zmienia np.: przez jakiś czasy jest np.: wyższy UL? Jakieś firewall albo antywirus działa w tle ( dla testu wyłącz na chwilę ochronę i sprawdź czy jest tak samo)?
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Tak to MF 286 . Nic reset nie daje
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Na kablu jesteś czy po wi-fi? (jeśli na wi-fi) zrób test na kablu.
No i w sumie pytanie, jak wygląda UL na innym urządzeniu z kartą Plusa, czy jest to samo (z tą kartą z routera albo inną jeśli masz)?
No i w sumie pytanie, jak wygląda UL na innym urządzeniu z kartą Plusa, czy jest to samo (z tą kartą z routera albo inną jeśli masz)?
?zbych_in_flames pisze:Jakieś firewall albo antywirus działa w tle ( dla testu wyłącz na chwilę ochronę i sprawdź czy jest tak samo)?