Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
daltivigne
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sty 2020, o 13:09

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: daltivigne »

Witam, od 3 dni internet nie nadaje się do użytkowania. Najbliższy BTS (22180) jest oddalony o 6km.
Aktualizowane IDU,ODU 300. Oferta to Plus internet pakiet 50.

https://www.speedtest.net/result/898382 ... et="_blank

http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... et="_blank
Załączniki
PLUS2.png
PLUS2.png (13.31 KiB) Przejrzano 2289 razy
PLUS.png
Rossetia
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 9 sie 2019, o 05:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Rossetia »

Witam, od piątku wieczora mam problem z internetem, prędkość jest praktycznie zerowa, do tego bardzo duży ping. Dziś od rana wydawało się że jest już okej, no i było do jakieś 13:30 ping był niski, prędkość normalna, niestety teraz znowu się zaczęło. Na telefonie mam ponad 11gb dostępnego internetu, internet domowy to samo pakiet niewykorzystany. Rozmawiałam ze znajomymi i problem nie dotyczy tylko mnie. Miejscowość w której mieszkam Terpentyna, woj lubelskie.

coś się zaczyna zmieniać, ale nadal nie powinno tak być.
a po chwili znowu tak:
Załączniki
231239151.png
231239151.png (49.13 KiB) Przejrzano 2271 razy
231238586.png
231238586.png (49.34 KiB) Przejrzano 2271 razy
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj daltivigne,
- czy ta sytuacja ma miejsce o każdej porze dnia? Pakiet podstawowy nie został już wykorzystany?

Witaj Rossetia,
- podeślij jeszcze proszę parametry sygnału, można je sprawdzić np. za pomocą aplikacji Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rossetia
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 9 sie 2019, o 05:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Rossetia »

1. Parametry z telefonu
2. Parametry z routera
Załączniki
Screenshot_20200127-150524_Network Cell Info Lite.jpg
Bez tytułuvv.png
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Rossetia, poproszę o diagnostykę stacji. Dam znać jak tylko coś ustalę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rossetia
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 9 sie 2019, o 05:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Rossetia »

Michał_Plus pisze:Rossetia, poproszę o diagnostykę stacji. Dam znać jak tylko coś ustalę.
Dziękuję, prędkość pobierania skacze od 0 do kilku, kilkunastu mb/s upload ciągle koło 0, ping cały czas bardzo wysoki, ewidentnie coś się dzieje.
daltivigne
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2020, o 13:09

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: daltivigne »

Ewa_Plus

Pakiet niewykorzystany, a problem występuje ciągle bez znaczenia na pore dnia.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

daltivigne, sygnał nie jest najlepszy. Sprawdź ustawienie anteny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malkospablos
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 lut 2019, o 20:23

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: malkospablos »

malkospablos pisze:Witam
BTS ID: BT44108, miejscowość Sadki,jakieś 800m od nadajnika prędkości już od miesiąca nie przekraczają 1-3mb. Obiecane dołożenie częstotliwości 2600mhz w grudniu. Mamy drugą połowę stycznia. Brak szacunku ważne że płacimy - do czasu. Każdy w mojej okolicy kto ma + tylko czeka na koniec umowy.
Ewa_Plus pisze:malkospablos,
- według obecnych planów LTE2600 na stacji BT44108 będzie dołożone w bieżących kwartale.
Możesz podać aktualne parametry sygnału? Z jakiego urządzenia korzystasz?
Już nie wiem który raz podaje te parametry i tak nic to nie zmieni. I jak zwykle termin przełożony z drugiej strony mnie to nie dziwi. Znając życie to pewnie w tym półroczu się nie wyrobicie.
Moje parametry:
Urządzenie Huawei B525
godzina pomiaru 19.30
download: 1.06Mb/s
upload: 6.90Mb/s
Ping: 23ms
SINR 7dB
RSSI>=51dBm
RSRQ: -12dB
RSRP:-82dBm
Prędkość pobierania powala !
Rossetia
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 9 sie 2019, o 05:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Rossetia »

Od rana do 13 było wszystko ok, po 13 znowu zaczął się problem... Sprawdzałam co jakiś czas prędkość internetu w pracy. Wygląda na to, że problem zaczyna się po 13 i trwa do nocy, od rana do 13 jest ok. Najgorsze jest to, że dziś już jest wtorek, a problem zaczął się w piątek po południu...
Załączniki
screen z teraz
screen z teraz
28stycznia.png (49.12 KiB) Przejrzano 2188 razy
screen z rana
screen z rana
231304793.png (49.18 KiB) Przejrzano 2188 razy
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Ewa_Plus »

malkospablos,
- przesłane wyniki świadczą o przeciążeniu sieci.
Dodanie pasma L2600 powinno wnieść poprawę.

Rossetia,
- dział techniczny działa już na Twojej stacji. Zatem wkrótce sytuacja powinna się polepszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: mpmdembi »

Mam router Huawei, który pracuje w miejscu w którym rzadko bywam. Czasem (rzadko, bo nawet co kilka miesięcy) zdarza się, że urządzenie z którym się przez ten router łączę z domu (inteligenty dom) ma problemy z płynnym przesyłem danych. Problem rozwiązuje się po resecie routera. Czy istnieje zdalna możliwość resetu routera? Router jest mój prywatny.
Szybkość po resecie niby wiele się nie zmienia, pingi też, ale wszystko zaczyna działać poprawnie. Oczywiście mogę podłączyć router przez jakiś czasowy wyłącznik i sztywno co pewien czas robić mu hard reset, ale wolałbym zwyczajnie połączyć się z routerem i dać mu ręcznie sygnał do resetu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

mpmdembi, sprawdź czy masz w panelu admina opcje "Remote Management". Jeśli tak to należy je uaktywnić. Wpisać tam IP urządzenia z jakiego będziesz się łączyć plus wybrany port. Potem, tam gdzie jesteś, wpisujesz w przeglądarkę IP:wybrany port. Powinieneś móc się zalogować. Zalecam zmianę hasła i loginu do urządzenia. Opcja restartu jest zwykle dostępna w panelu administracyjnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rachob
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lut 2020, o 23:05

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: rachob »

Dzień dobry,
od kilku tygodni prędkość LTE w mojej lokalizacji (granica Michałowa-Grabiny i Józefowa, gm. Nieporęt, woj. mazowieckie) spada codziennie do około 1Mbps, co czyni te łącze bezużytecznym. Dobre parametry można uzyskać jedynie nad ranem (od 3 do max 7), później jest gwałtowne pogorszenie. Do abonamentu (Plus internet 70) mam wykupiony apn z publicznym statycznym IP (m2m), ale żadna z istotnych dla mnie funkcjonalności nie działa. "Plusem" jest to, że niskie transfery nie pozwalają na wykorzystanie limitu (u mnie 100GB) :lol:
Ten sam problem dotyczy drugiego, telefonicznego abonamentu (Ja+ 69,99)
Sprawę ratuje nieco konkurencja, Play przez całą dobę nie spada poniżej 30 Mbps, a nierzadko zapewnia 60 Mbps. Tylko to nie rozwiązuje problemu z Waszymi usługami.
Załączam zrzuty z telefonu, wykonane wewnątrz budynku (kilka miesięcy temu, przy gorszym zasięgu nie było problemu z uzyskaniem kilkudziesięciu Mbps).
Pozdrawiam
Tomek
Załączniki
Screenshot_20200203-220008_Speedtest.jpg
Screenshot_20200203-220258_Network Cell Info Lite.jpg
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj rachob,
- w tej okolicy są plany na nową stację:
BT13934 - pasma: GUL900, L1800
co powinno poprawić sytuację.
Na tę chwilę nie mamy jednak jeszcze daty realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ