Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 06:34
Re: Problem z prędkością LTE
Jakie są kryteria włączenia FUP? Jest to dla każdego użytkownika który przekroczył podstawowy transfer, czy dla losowego użytkownika który przekroczył podstawowy transfer?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, system FUP uruchamia się w zależności od wielu czynników, między innymi jest zależny od obciążenia sieci w danym rejonie. Proszę o zapoznanie się z tym tematem. Temat FUP był tu poruszany już wielokrotnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli te moje 40gb to drastyczny przypadek i "kopiowanie" internetu?
Re: Problem z prędkością LTE
Może tak być. Nikt nigdy nie podał publicznie algorytmu włączania FUP, zna go tylko Plus i to na najwyższym poziomie wtajemniczenia, czyli np. konsultanci nie maja pojęcia jak to naprawdę działa ("działa automatycznie")...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, nie mam dostępu do danych by móc odpowiadać na takie pytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dziękuję i tak za wszystkie odpowiedzi. Pozostaje mi tylko przemęczyć się do następnego okresu rozliczeniowego i zrobić reset routera aby móc monitorować pobrane dane. Mam jeszcze dwa pytania:
-kiedy w Plusie naliczany jest nowy okres rozliczeniowy?
-czy promocja ipla bez limitu danych dolicza dane z limitu podstawowego?
-kiedy w Plusie naliczany jest nowy okres rozliczeniowy?
-czy promocja ipla bez limitu danych dolicza dane z limitu podstawowego?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, jest przydzielany po aktywacji. Informacji jaki okres rozliczeniowy jest przypisany do Twojej umowy znajdziesz na fakturze.
Aby usługa działała bez naliczania danych do pakietu podstawowego konieczne jest ustawienie APN jako "plus".jasiek252 pisze:czy promocja ipla bez limitu danych dolicza dane z limitu podstawowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Przepraszam za moją dociekliwość, jednak będzie to już ostatnie pytanie z mojej strony, a mianowicie czy istnieje możliwość zdjęcia FUP-a przed następnym okresem rozliczeniowym? Zdiagnozowałem już co mogło wywołać nałożenie blokady- program który jednocześnie wysyłał i pobierał dane. Zdążyło mi się to pierwszy raz od ponad roku użytkowania przez nieuwagę, oczywiście się to już nie powtórzy. Przy aktualnej prędkości internetu jedyne co da się zrobić to przeczytanie tego forum :/
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, niestety nie ma takiej możliwości. FUP nie działa jednak przy aktywnym (niewyczerpanym) pakiecie. Należałoby aktywować dodatkowy pakiet internetowy. W tym celu zachęcam do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, gdzie konsultanci mają dostęp do danych systemowych. Numer telefonu do Działu Obsługi Klienta to: 601 102 601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 20:23
Re: Problem z prędkością LTE
Witam minął miesiąc i nadal nic a prędkości jeszcze gorsze:Ewa_Plus pisze:malkospablos,
- w planach mamy dołożenie LTE2600, co powinno poprawić sytuację.
A z jakiego urządzenia korzystasz? Próbowałeś może wymusić LTE900?
Witaj mareczek8484,
- jakiej lokalizacji dotyczy opisana przez Ciebie sytuacja? Z jakiego urządzenia korzystasz?
miejscowość - Sadki
31.03.2019 godz. 19:43
BTS - ID: BT44108
wymoszone LTE 1800
ping 104ms ( w większości pomiarów powyżej setki)
Download 1,5Mb/s
Upload 11,34Mb/s
SINR 10dB
RSSI: -69dBm
na wymuszonym LTE 900 to już nic nie działa:
Download 0,02Mb/s
Upload 0Mb/s
Prędkości jak na modemie analogowym albo i gorzej
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
malkospablos, parametry wskazują na przeciążenie stacji. Niestety, nie ma jeszcze ustalonej dokładnej daty dodania LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam.
Od tygodnia mam problem z predkoscia LTE w laptopie. Problem pojawil sie w trakcie pobierania dosc duzego pliku, juz tak mialem kiedys ale restart modemu wystarczyl. Tymrazem problem trwa w najlepsze. Informacje o przekroczeniu limitu dostalem 13 marca, internet dzialal dalej mimo to, az tu nagle taki bubel. Czy system zalozyl mi lejek tak nagle?
Wyniki speedtestu:
Ping - 40 MS
Download - 0,11 Mb/s
Upload - 0,44 Mb/s
Modem - Huawei B525
RSRQ: -13dB
RSRP: -94dBm
RSSI: -61dBm
SINR: 4dB
PLMN: 26001
Lokalizacja - Warszawa-Praga ul. Zamoyskiego
Od tygodnia mam problem z predkoscia LTE w laptopie. Problem pojawil sie w trakcie pobierania dosc duzego pliku, juz tak mialem kiedys ale restart modemu wystarczyl. Tymrazem problem trwa w najlepsze. Informacje o przekroczeniu limitu dostalem 13 marca, internet dzialal dalej mimo to, az tu nagle taki bubel. Czy system zalozyl mi lejek tak nagle?
Wyniki speedtestu:
Ping - 40 MS
Download - 0,11 Mb/s
Upload - 0,44 Mb/s
Modem - Huawei B525
RSRQ: -13dB
RSRP: -94dBm
RSSI: -61dBm
SINR: 4dB
PLMN: 26001
Lokalizacja - Warszawa-Praga ul. Zamoyskiego
Re: Problem z prędkością LTE
Witaj kebson,
- jaki masz cykl rozliczeniowy?
Jeśli taka sytuacja utrzymuje się przez całą dobę, to najprawdopodobniej prędkość została ograniczona przez FUP. W takim przypadku od pierwszego dnia nowego okresu wszystko wróci do normy.
Bez wglądu do konta nie mogę tego jednak zweryfikować. Ale możesz to sprawdzić kontaktując się z Działem Pomocy Technicznej.
- jaki masz cykl rozliczeniowy?
Jeśli taka sytuacja utrzymuje się przez całą dobę, to najprawdopodobniej prędkość została ograniczona przez FUP. W takim przypadku od pierwszego dnia nowego okresu wszystko wróci do normy.
Bez wglądu do konta nie mogę tego jednak zweryfikować. Ale możesz to sprawdzić kontaktując się z Działem Pomocy Technicznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z zestawem domowym
Zwalnia internet LTE w zestawie domowym IDU ODU 200, problem pojawia sie co miesiąc, prędkość internetu nie przekracza nawet 1 MBps, z początkiem nowego okresu rozliczeniowego wszystko wraca do normy ale po około 3 tygodniach znów to samo. Zazwyczaj normalnie mam jakies ~50MBps
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Barteku, sprawdź wykorzystanie pakietu podstawowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ