Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48
Re: Problem z prędkością LTE
Pozwolę się dołączyć do tematu, zakupiłem niedawno router Huawei B525, jednak są jakieś problemy z agregacją moim zdaniem. W aplikacji HManager znaczek LTE+ co chwile znika i pojawia się podczas transmisji danych, w LTE Watch wykreś prędkości pobierania pokazuje ciągle na przemian szybciej wolniej szybciej wolniej - prędkości podczas agregacji sa niestabilne, gdy wymuszę samo LTE1800 lub 900 to prędkości są stabilniejsze. Korzystam z BTS na Przemysłowej 85 w Koninie (FUGO) zarówno z anteną zewnętrzną jak i bez niej. Mogą państwo sprawdzić czy nadajnik i agregacja na nim działa prawidłowo?
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Teraz moze byc?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Salvador, stacja pracuje prawidłowo. Prędkości mogą być zmienne w zależności od obciążenia konkretnego pasma i stopnia jego wykorzystania. W przypadku agregacji "głównym" pasmem będzie to o wyższej częstotliwości. W tym wypadku LTE1800.
misiek6104, z przesłanych informacji wynika że realny ping jest w normie. Strony ze speed testami bardzo często nie łączą się optymalnym serwerem.
misiek6104, z przesłanych informacji wynika że realny ping jest w normie. Strony ze speed testami bardzo często nie łączą się optymalnym serwerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Powiem Panu tak. Jest odczuwany ten ping jak przegladam Facebooka czy ogladam cos na youtubie. Co chwile sie film czy inne strony zacinaja.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, realny ping jest rzędu 40 ms. Zacinanie się YT i FB wynika raczej z konieczności buforowania treści wideo i zdjęć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ale nigdy tak nie mialem . Zawsze moglem ogladac w 4K filmy a teraz na 720 sie zacina
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, jak wyglądają parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam , czy niska prędkość spowodowana jest lejkiem?
Na innej karcie sim (co prawda lajt mobile) jest 4 Mb/s DL
Brodnica, kuj-pomorskie
Edit: od kilku dni to samo . Zmieniłem na hspa to było 32 Kb/s .
2 miesiące temu umowa była przedłużana. Miało być nadal LTE bez limitów (także prędkości) jak wcześniej. Mogę na priv podać MSISDN , jeśli macie możliwość sprawdzenia czy tak w rzeczywistości jest. Poprzednia umowa 30 m-cy bez problemów.
Na innej karcie sim (co prawda lajt mobile) jest 4 Mb/s DL
Brodnica, kuj-pomorskie
Edit: od kilku dni to samo . Zmieniłem na hspa to było 32 Kb/s .
2 miesiące temu umowa była przedłużana. Miało być nadal LTE bez limitów (także prędkości) jak wcześniej. Mogę na priv podać MSISDN , jeśli macie możliwość sprawdzenia czy tak w rzeczywistości jest. Poprzednia umowa 30 m-cy bez problemów.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2019, o 10:14 przez pel1906, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z prędkością LTE
A u mnie takie buty (okolice Miłomłyna, warmińsko-mazurskie):
3G:
Parametry:
4G LTE:
Parametry:
Przychodzi wracać do 3G...
3G:
Parametry:
4G LTE:
Parametry:
Przychodzi wracać do 3G...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
pel1906, stan pakietu sprawdzisz w Plus Online, jeśli nie został wykorzystany to nie mówimy o FUP. Nie otrzymaliśmy informacji o utrudnieniach w Twojej okolicy. Podaj parametry sygnału.
jaszek7777, które pasmo było testowane? Jakiego sprzętu używasz? W tej miejscowości jest pokrycie LTE900 i LTE1800.
jaszek7777, które pasmo było testowane? Jakiego sprzętu używasz? W tej miejscowości jest pokrycie LTE900 i LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Lejek jest na 100% ( od kilku dni równo 0,5 Mb/s to maksymalna przepustowość, inna sim teraz 20 Mb/s ) Pakiet podstawowy został wykorzystany . Podczas poprzedniej umowy co miesiąc był wykorzystywany ale pozostając w LTE prędkość nie była przycinana.
Czy podając na priv nr sim mogę otrzymać od Pana regulamin dla posiadanej promocji? Znalazłem na stronie Plusa tylko http://www.plus.pl/documents/16/1332323 ... gratis.pdf
W/g zapisów gdy wdrożona jest FUP obniżona prędkość jest do maksymalnie 32Kb/s. Tu mam 0,5 Mb/s , więc wynika z tego że FUP odpada.
W 1 okresie rozliczeniowym nie przycięło prędkość ponieważ na cały okres umowy przyznany był pakiet ( nie pamiętam ilu gigabajtów) danych , który prawdopodobnie wtedy został wykorzystany.
Ręki sobie uciąć nie dam ale były taryfy gdzie LTE po wykorzystaniu było właśnie 0,5 Mb/s , może to jest właśnie to.
Dodam tylko że internet cały czas w tym samym miejscu jest wykorzystywany. Sprzęt e5786 huawei.
Czy u Państwa istnieje możliwość "na żądanie" otrzymania rozmowy telefonicznej podczas której uzgadniane były warunki nowej umowy?
Czy podając na priv nr sim mogę otrzymać od Pana regulamin dla posiadanej promocji? Znalazłem na stronie Plusa tylko http://www.plus.pl/documents/16/1332323 ... gratis.pdf
W/g zapisów gdy wdrożona jest FUP obniżona prędkość jest do maksymalnie 32Kb/s. Tu mam 0,5 Mb/s , więc wynika z tego że FUP odpada.
W 1 okresie rozliczeniowym nie przycięło prędkość ponieważ na cały okres umowy przyznany był pakiet ( nie pamiętam ilu gigabajtów) danych , który prawdopodobnie wtedy został wykorzystany.
Ręki sobie uciąć nie dam ale były taryfy gdzie LTE po wykorzystaniu było właśnie 0,5 Mb/s , może to jest właśnie to.
Dodam tylko że internet cały czas w tym samym miejscu jest wykorzystywany. Sprzęt e5786 huawei.
Czy u Państwa istnieje możliwość "na żądanie" otrzymania rozmowy telefonicznej podczas której uzgadniane były warunki nowej umowy?
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z prędkością LTE
Używam tego https://eu.dlink.com/pl/pl/products/dwr-921e-pl routera. Niestety nie obsługuje on 900 MHz, zatem zapewne testowałem 1800 MHz. Router stał w tym samym miejscu, zmieniłem tylko technologię z LTE na 3G i z powrotem w ustawieniach.Michał_Plus pisze:jaszek7777, które pasmo było testowane? Jakiego sprzętu używasz? W tej miejscowości jest pokrycie LTE900 i LTE1800.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
pel1906, na forum nie mamy wglądu do informacji na koncie. Po uruchomieniu, FUP ogranicza prędkość stopniowo, w zależności od ilości pobranych danych.
jaszek7777, to pasmo jest mocno obciążone.
Nie, ale jeśli złożysz reklamację i powołasz się na ustalenia ustne, zostanie ona sprawdzona.pel1906 pisze:Czy u Państwa istnieje możliwość "na żądanie" otrzymania rozmowy telefonicznej podczas której uzgadniane były warunki nowej umowy?
jaszek7777, to pasmo jest mocno obciążone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z prędkością LTE
To można się domyślić. Może więc warto jednak coś zainwestować, ten BTS obsługuje prawie całą gminę wraz z miastem Miłomłyn.Nie zamierzam tu oczywiście wylewać swoich żali, bo nie o to chodzi, ale skoro 3G jest szybsze od LTE, to znaczy, że coś jest jednak nie tak... To cofanie się w postępie technologicznym. Potem sprawdzę na modemie Huawei E3372h jak to działa (ten modem obsługuje wszystkie pasma). Mamy umowy, internet jest używany do pracy, to niezbędne dzisiaj narzędzie. Z czasem się zatka definitywnie, bo użytkownicy potrzebują coraz większej ilości internetu. A w weekend majowy zjadą tu turyści (Mazury Zachodnie).Michał_Plus pisze:jaszek7777, to pasmo jest mocno obciążone.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jaszek7777, nie mam potwierdzonych planów dla tej okolicy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ