Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
wymiatacz97, jaka jest prędkość UL na L900?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 gru 2016, o 14:45
Re: Problem z prędkością LTE
Wykonałem kilka testów, download obecnie pomiędzy 2-5Mbps, natomiast upload 3-5Mbps. Wieczorem troszkę gorzej. Dodaję zrzut jednego z nich.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
wymiatacz97, wskazuje to duże obciążenie pasma. Nie są prowadzone żadne prace na stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 gru 2016, o 14:45
Re: Problem z prędkością LTE
Rozumiem, a czy jest coś w planach na tę stację?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
wymiatacz97, niestety w tej chwili nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Jakos poprzedni miesiac bylo wszystko okej . W tym miesiacu nawet posluchac muzyki w najnizszej jakos nie idzie bo sie zawiesza . Ciekawe czy Pan by chciał płacic za cos co nie jest tak jak powinno byc . Jest nowy mieisac i nowy pakiet a u mnie widac ze co dzien upl jest coraz nizszymariusz9a pisze:Przecież to sieć mobilna a nie łącze kablowe. Parametry sieci nie są stałe w czasie dla każdego użytkownika. Raz będzie działać lepiej a raz gorzej - to przecież normalne.misiek6104 pisze:To niech mi Pan szanowny powie czemu taki slaby upload ? Widac zawsze ludzi robiliscie w bambuko . Skonczy sie umowa i przechodze do innej firmyMichał_Plus pisze:misiek6104, w tym rejonie nie są prowadzone żadne prace.
Reszty nie skomentuje - ugryzłem się w język i niektórym ludziom też to proponuję
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, sugeruję złożyć reklamację. Informacje jak przesłać zgłoszenie znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzień dobry,
Nadajnik: (Aero 2 (26017) ID: BT22955 Pawonków, maszt Plusa ) posiada pasma 900 i 1800.
Od kilku miesięcy zauważyłem znaczny spadek prędkości internetu LTE.
W promieniu 8-10km jest to jedyny nadajnik obsługujący sieć PLUS.
Przeciętna prędkość internetu to 2-6Mbps w godzinach 8:00-22:00
Link to speedtestu: https://www.speedtest.pl/test/270167362 ... et="_blank
Obserwując parametry sygnału LTE (SINR 5-7dB) można wywnioskować, że nadajnik jest przeciążony.
Chciałbym zapytać czy jest w planach modernizacja tego nadajnika?
Nadajnik: (Aero 2 (26017) ID: BT22955 Pawonków, maszt Plusa ) posiada pasma 900 i 1800.
Od kilku miesięcy zauważyłem znaczny spadek prędkości internetu LTE.
W promieniu 8-10km jest to jedyny nadajnik obsługujący sieć PLUS.
Przeciętna prędkość internetu to 2-6Mbps w godzinach 8:00-22:00
Link to speedtestu: https://www.speedtest.pl/test/270167362 ... et="_blank
Obserwując parametry sygnału LTE (SINR 5-7dB) można wywnioskować, że nadajnik jest przeciążony.
Chciałbym zapytać czy jest w planach modernizacja tego nadajnika?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
pmit, w tej chwili nie mam planów dla tej stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
A jest w planach budowa kolejnego nadajnika na terenie gminy Pawonków?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
pmit, nie mam informacji o planach dla tego rejonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam,
Od 2dni jestem posiadaczem waszej usługi Internetu LTE.
Niestety póki co prędkość internetu nie przekroczyła 10Mbps.
Łączy mnie poprzez ten nadajnik, chciałbym się dowiedzieć czy występuje tam jakaś usterka, czy taki poziom usługi w mojej lokalizacji to standard/max ?
Plus (26001) ID: BT34261
Gajków, ul. Fabryczna - maszt Orange
Jakieś sugestie/ uwagi ?
Pozdrawiam
Od 2dni jestem posiadaczem waszej usługi Internetu LTE.
Niestety póki co prędkość internetu nie przekroczyła 10Mbps.
Łączy mnie poprzez ten nadajnik, chciałbym się dowiedzieć czy występuje tam jakaś usterka, czy taki poziom usługi w mojej lokalizacji to standard/max ?
Plus (26001) ID: BT34261
Gajków, ul. Fabryczna - maszt Orange
Jakieś sugestie/ uwagi ?
Pozdrawiam
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
Jaki to sprzęt? 8770822 to L900, wymuś i przestesuj L1800 i 2600. Jeśli sprzęt obsługuje agregacje to możesz kombinować 900+1800 itp. Daleko jesteś od tej stacji, najlepiej podaj gdzie dokładnie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Alioth, pasmo L900 wygląda na mocno obciążone. Czy pozostałem pasma dają podobne wyniki? Podaj dokładną lokalizację gdzie się znajdujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Internet 5G (cell_id: 2717206 , BTS: BT10614)
Obserwuję dziwną zależność.
Początkowo przepływności były zwykle 150 Mbps/30Mbps i to jest dośc ok jak na 5G
wystarczyła godzina dwie streamowania gier z GForceNow i parametry spadają do oko 7Mbps/3Mbps.
Po kilku dniach oczekiwania i korespondencji z BOK parametry wróciły do około 100/10 Mbps,
Znowu godzina streamowania i bach znowu 7/3 Mbps.
Czy wy macie wbudowany jakiś mechanizm hamowania dla zbyt zachłannych użytkowników?
Uprzedzając spodziewane głupie pytania - tak w pakiecie mam jeszcze 360GB
Obserwuję dziwną zależność.
Początkowo przepływności były zwykle 150 Mbps/30Mbps i to jest dośc ok jak na 5G
wystarczyła godzina dwie streamowania gier z GForceNow i parametry spadają do oko 7Mbps/3Mbps.
Po kilku dniach oczekiwania i korespondencji z BOK parametry wróciły do około 100/10 Mbps,
Znowu godzina streamowania i bach znowu 7/3 Mbps.
Czy wy macie wbudowany jakiś mechanizm hamowania dla zbyt zachłannych użytkowników?
Uprzedzając spodziewane głupie pytania - tak w pakiecie mam jeszcze 360GB