Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
arasaki, treść i sposób wykorzystania łącza nie ma wpływu na prędkości DL/UL. Jednak duża ilość przesyłanych jednocześnie danych może, wraz ze zwiększona ilością użytkowników, spowodować znaczne obciążenie danego pasma, a wraz z tym ogólny spadek prędkości. Czy posiadasz numery zgłoszeń po ostatniej korespondencji? Jeśli to możliwe podaj je na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam,
czy na BT30823 w Rozprzy (woj. Łódzkie) prowadzone są jakieś prace serwisowe? Od wczoraj internet w ogóle nie działa, połączenie na paśmie 1800 jest, ale ping >500 a prędkość oscyluje w granicy 0.2MBit downloadu. Z góry dziękuję za odpowiedź.
czy na BT30823 w Rozprzy (woj. Łódzkie) prowadzone są jakieś prace serwisowe? Od wczoraj internet w ogóle nie działa, połączenie na paśmie 1800 jest, ale ping >500 a prędkość oscyluje w granicy 0.2MBit downloadu. Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
chrzonas, w obecnej chwili nie są prowadzone tam żadne prace. Zrestartuj sprzęt. Czy sytuacja nadal ma miejsce? Prędkości utrzymują się cały czas? Jaka jest wartość UL? Masz możliwość podać parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Już wszystko wróciło do normy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
chrzonas, bardzo się ciesze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Chyba za szybko się pochwaliłem :) Znowu nie łączy się z siecią. Nadmienie, że kolega który mieszka dwa domy dalej też ma problemy od wczoraj więc to raczej nie kwestia sprzętu. Przekładałem też kartę SIM do telefonu i efekt był ten sam: brak LTE, a 3G ledwo u nas działa.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
chrzonas, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Edycja: W obecnej chwili stacja pracuje prawidłowo. Nie rejestrowane są żadne nieprawidłowości w jej działaniu.
Edycja: W obecnej chwili stacja pracuje prawidłowo. Nie rejestrowane są żadne nieprawidłowości w jej działaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Od wczorajszego wieczoru wszystko jest ok :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
chrzonas. gdyby coś się zmieniło, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 20:21
Wolny internet
Miesiąc temu internet w plusie na dniu osiągał ponad 10m/s a w nocy nawet 40m/s . Ostatnio na dniu mam poniżej 1m/s a w nocy 10/ms. Proszę o szybką pomoc!!
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2021, o 15:03 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpisy do włsciwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpisy do włsciwego tematu.
Re: Wolny internet
Cześć. Może wyczerpałeś limit to pierwsza moja myśl? A druga sprawa jaka posiadasz taryfę,ofertę?
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 20:21
Re: Wolny internet
Limitu nie wyczerpałem ponieważ 5 kwietnia mi się odnowił a mam 90 gb.
EDIT:
Miałem ostatnio taryfę plus internet 70 gb , a obecnie mam taryfę plus internet 90 gb.
EDIT:
Miałem ostatnio taryfę plus internet 70 gb , a obecnie mam taryfę plus internet 90 gb.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2021, o 08:16 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim; proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim; proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Re: Wolny internet
No to pewnie stacja jest przeciążona. A jaki modem/router posiadasz?
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 20:21
Re: Wolny internet
Nie mam modemu a telefon samsung a10 i z niego udostępniam sobie internet ,jak dotąd był dobry ostatnio bardzo zwolnił.
EDIT:
Stacja nie jest przeciążona ponieważ, mój kolega ma ten sam internet i nie ma słabszego.
EDIT:
Stacja nie jest przeciążona ponieważ, mój kolega ma ten sam internet i nie ma słabszego.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2021, o 08:16 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim; proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ)!
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim; proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ)!
Re: Wolny internet
Nie pisz post pod postem jak co bo moderator będzie miał problem... :) A jeśli chodzi o internet to nie zabardzo Ci niestety pomogę w tej kwestii bo nie mam w tym zbyt dużego doświadczenia. Więc poczekaj niech się kto inny lepiej wypowie(jestem szczery przynajmniej). :)