Strona 2 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 14:36
autor: Krzysiek_Plus
dembol23, a na jakim modelu routera/modemu korzystasz?

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 14:43
autor: dembol23
Krzysiek_Plus pisze:dembol23, a na jakim modelu routera/modemu korzystasz?

b593s-22

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 14:44
autor: Krzysiek_Plus
dembol23, w panelu admina: system -> diagnostyka -> status funkcji bezprzewodowej

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 16:41
autor: dembol23
prosze parametry z routera

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 18:00
autor: MarcinBeł
Krzysiek_Plus pisze:
Krzysiek_Plus pisze:Czy testowałeś 3G w miejscu zamieszkania?
3G możesz wymusić wybierając w panelu admina: Ustawienia -> Ustawienia połączenia -> Ustawienia sieci -> perforowany tryb zmieniasz na "Tylko 3G".

Niestety nie da się zmienić, ustawione jest automatycznie i nawet nie mogę tego wcisnąć.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 18:20
autor: Krzysiek_Plus
MarcinBeł, w pierwszej kolejności rozłącz się z internetem wtedy będzie możliwość modyfikacji.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 mar 2015, o 20:59
autor: dembol23
dembol23 pisze:prosze parametry z routera
i jakie wnioski z parametrów?

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 11:37
autor: Krzysiek_Plus
dembol23, spróbuj przestawić router by poprawić poziom sygnału, jednocześnie weryfikując czy jest poprawa w RSRQ i RSRP (im bliżej zera tym lepiej). Spróbuj uzyskać parametry na poziomie RSR -9 RSRP -110.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 12:51
autor: matus45
Wycieczki po domu aby złapać lepsze parametry sygnału brzmią śmiesznie. Sam mu napisałeś, ze ma 6-7 km do BTS-a LTE1800Mobylandu, po drodze kawał lasu więc antena zewnętrzna dual LTE na 1800MHz to konieczność. Ma słabe parametry sygnału, idzie wiosna , będą jeszcze gorsze więc nie ma co liczyć na cud. To fizyka i ma swoje prawa. Ludzie ogarnijcie się, chcecie korzystać z LTE w takich lokalizacjach i odległościach od BTS-a to od razu musicie kupować antenę na wybrane pasmo i to skuteczną. To internet mobilny, nikt wam nie nastawia BTS-ów co 2 km. Zamiast kupić antenę zgłaszasz do operatora i liczysz na cud. Zapomnij, antena za 200 zł ustawiona prawidłowo na konkretny BTS LTE1800Mobylandu poprawi parametry sygnału. Trudno powiedzieć jak wpłynie na transfery ale dopiero wtedy można reklamować u operatora jak nadal będą słabe.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 13:03
autor: Krzysiek_Plus
matus45 pisze:Sam mu napisałeś, ze ma 6-7 km do BTS-a LTE1800Mobylandu, po drodze kawał lasu więc antena zewnętrzna dual LTE na 1800MHz to konieczność.
Zgadza się, najlepszym rozwiązaniem byłaby antena zewnętrzna, ale również nie zaszkodzi przetestowanie innych lokalizacji w domu by nawet tymczasowo poprawić sytuacje.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 14:11
autor: MarcinBeł
Krzysiek_Plus pisze:MarcinBeł, w pierwszej kolejności rozłącz się z internetem wtedy będzie możliwość modyfikacji.
Po przestawieniu na 3G również nie ma szału, niby chodzi ale to nie to co internet od poprzedniego dostawcy.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 14:21
autor: Krzysiek_Plus
MarcinBeł, wymuś w takim wypadku LTE i ustaw (jeśli to możliwe) router przy oknie (najlepiej od strony wschodniej), najbliższy nadajnik LTE znajduje się około 750-800 m na północ od Twojej lokalizacji.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 14:59
autor: MarcinBeł
Ustawiałem już router w różnych miejscach niestety nic to nie dawało, cały czas tak samo. Zasięg mam dobry mieszkam na 11 piętrze

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 17:11
autor: Krzysiek_Plus
MarcinBeł, niestety bez parametrów takich jak RSRP i RSRQ trudno powiedzieć jaka dokładnie jest jakość uzyskiwanie przez Twoje urządzenie sygnału.

Tak jak prosiłem w poprzednim poście proszę wykonaj test prędkości w LTE umieszczając router na parapecie przy oknie.

Re: Problem z prędkością LTE

: 20 mar 2015, o 22:11
autor: mirecki62
U mnie wciąż są problemy z prędkością LTE. Parametry najczęściej są takie:
http://www.speedtest.net/my-result/4229155237
A w diagnostyce routera B593s-22 jest tak:

Status funkcji bezprzewodowej
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: N/A
4 RSRP (dBm): N/A
5 RSRQ (dB): N/A
6 Roaming: Nie

Nigdy bym nie przedłużył umowy, gdybym wiedział, że tak po kilku miesiącach
będzie działał internet "Szybszy od Neostrady".