Teraz jest 21 wrz 2018, o 07:23

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1849
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post8 sty 2018, o 15:28

bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Defetysta

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 21 cze 2014, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: GT-I9300

Re: Problem z prędkością LTE

Post8 sty 2018, o 18:39

a byłem zapewniany przy przedłużeniu umowy że żadnych lejków nie będe miał bo jako osoba która przedłuża umowę mam pierwszeństwo co do pobierania... i bez względu na ilosc pobranych danych nie będzie lejka. Mam nagraną rozmowę z pracownicą i jutro udam się do salonu i powiem o tym lejku i jak mi nie zdejmie to załatwi się to drogą sądową
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 07:06

Michał_Plus napisał(a):bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?
Posiadam abonament

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Niestety nie mam jak zrobić speedtestu na LTE ponieważ nigdzie nie mam zasięgu LTE
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1849
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 10:01

Defetysta, FUP nie jest limitem / lejkiem. System ma zapewnić wszystkim Klientom równy dostęp do sieci i może to skutkować obniżaniem prędkości transmisji dla Klientów, przesyłającym znaczne ilości danych, po wykorzystaniu pakietu podstawowego. Jest opisany w regulaminie.

bosinski6, chodziło mi czy posiadasz taryfę głosową, czy internetową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 16:34

Pakiet rozmowy i 5GB neta

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4848
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 17:44

bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Szymon6555

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 12:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 19:05

Od kilku dni kompletnie nie działa internet.
Na pewno nie dostałem lejka, bo 5 stycznia rozpoczęło się nowe rozliczanie. - termin płatności.
Na zwykłej karcie jest to samo.
Normalnie LTE wyciągało w granicach 40, a w nocy nawet 60.
Coś z nadajnikiem?
Nadajnik Sferia W m. Cielądz.

Co jest nie tak?
Testowane na karcie z abonamentu internetowego - LTE i na zwykłej do dzwonienia - LTE i 3G.
Wszędzie prędkości jak poniżej.
Pozdrawiam.

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 19:43

@Szymon6555,
Jaka oferta/taryfa konkretnie ?
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post9 sty 2018, o 21:58

Ewa_Plus napisał(a):bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
Zmienione na plus tryb auto GSM/wcdma/LTE

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1849
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post10 sty 2018, o 10:03

Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"
Daniel_Plus napisał(a):Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post10 sty 2018, o 14:35

Michał_Plus napisał(a):Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"
Daniel_Plus napisał(a):Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Zrestartowałem urządzenie oto wyniki
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1849
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post10 sty 2018, o 14:59

bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post10 sty 2018, o 16:24

Michał_Plus napisał(a):bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.
Tylko że najlepszy wynik to 30 DL a 20 UP

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

AdamP

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 8 gru 2017, o 11:15
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE
  • Model telefonu: B525

Re: Problem z prędkością LTE

Post10 sty 2018, o 21:34

Witam.
Co się dzieje z BT32316? Od początku stycznia transfer wygląda tak jak na screenie (co uniemożliwia korzystanie z internetu).
B525:-> RSRP: -11dBm, RSRQ: -79dB, RSS: -51dBm, SINR: 1dB. Pakiet nie wykorzystany nawet w połowie.
Załączniki
test.png
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1849
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post11 sty 2018, o 10:21

bosinski6, prędkość transmisji zależna jest od wielu czynników.

AdamP, dane, które podałeś, wskazują na duże obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiaru. W grudniu zostało na BT32316 dodane LTE900. Po uruchomieniu komercyjnym pasma sytuacja powinna się poprawić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości