Strona 158 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 8 sty 2018, o 16:28
autor: Michał_Plus
bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?

Re: Problem z prędkością LTE

: 8 sty 2018, o 19:39
autor: Defetysta
a byłem zapewniany przy przedłużeniu umowy że żadnych lejków nie będe miał bo jako osoba która przedłuża umowę mam pierwszeństwo co do pobierania... i bez względu na ilosc pobranych danych nie będzie lejka. Mam nagraną rozmowę z pracownicą i jutro udam się do salonu i powiem o tym lejku i jak mi nie zdejmie to załatwi się to drogą sądową

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 08:06
autor: bosinski6
Michał_Plus pisze:bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?
Posiadam abonament

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Niestety nie mam jak zrobić speedtestu na LTE ponieważ nigdzie nie mam zasięgu LTE

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 11:01
autor: Michał_Plus
Defetysta, FUP nie jest limitem / lejkiem. System ma zapewnić wszystkim Klientom równy dostęp do sieci i może to skutkować obniżaniem prędkości transmisji dla Klientów, przesyłającym znaczne ilości danych, po wykorzystaniu pakietu podstawowego. Jest opisany w regulaminie.

bosinski6, chodziło mi czy posiadasz taryfę głosową, czy internetową.

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 17:34
autor: bosinski6
Pakiet rozmowy i 5GB neta

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 18:44
autor: Ewa_Plus
bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 20:05
autor: Szymon6555
Od kilku dni kompletnie nie działa internet.
Na pewno nie dostałem lejka, bo 5 stycznia rozpoczęło się nowe rozliczanie. - termin płatności.
Na zwykłej karcie jest to samo.
Normalnie LTE wyciągało w granicach 40, a w nocy nawet 60.
Coś z nadajnikiem?
Nadajnik Sferia W m. Cielądz.

Co jest nie tak?
Testowane na karcie z abonamentu internetowego - LTE i na zwykłej do dzwonienia - LTE i 3G.
Wszędzie prędkości jak poniżej.
Pozdrawiam.

Obrazek

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 20:43
autor: Ron
@Szymon6555,
Jaka oferta/taryfa konkretnie ?

Re: Problem z prędkością LTE

: 9 sty 2018, o 22:58
autor: bosinski6
Ewa_Plus pisze:bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
Zmienione na plus tryb auto GSM/wcdma/LTE

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 10 sty 2018, o 11:03
autor: Michał_Plus
Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"
Daniel_Plus pisze:Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.

Re: Problem z prędkością LTE

: 10 sty 2018, o 15:35
autor: bosinski6
Michał_Plus pisze:Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"
Daniel_Plus pisze:Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Zrestartowałem urządzenie oto wyniki
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 10 sty 2018, o 15:59
autor: Michał_Plus
bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.

Re: Problem z prędkością LTE

: 10 sty 2018, o 17:24
autor: bosinski6
Michał_Plus pisze:bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.
Tylko że najlepszy wynik to 30 DL a 20 UP

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z prędkością LTE

: 10 sty 2018, o 22:34
autor: AdamP
Witam.
Co się dzieje z BT32316? Od początku stycznia transfer wygląda tak jak na screenie (co uniemożliwia korzystanie z internetu).
B525:-> RSRP: -11dBm, RSRQ: -79dB, RSS: -51dBm, SINR: 1dB. Pakiet nie wykorzystany nawet w połowie.

Re: Problem z prędkością LTE

: 11 sty 2018, o 11:21
autor: Michał_Plus
bosinski6, prędkość transmisji zależna jest od wielu czynników.

AdamP, dane, które podałeś, wskazują na duże obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiaru. W grudniu zostało na BT32316 dodane LTE900. Po uruchomieniu komercyjnym pasma sytuacja powinna się poprawić.