Strona 184 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 12:36
autor: Cinas82
Miejscowość Skorzewo, okolice Kościerzyny (pomorze) od kilku dni prędkość LTE to max 600Kb/s. Posiadam dwa routery i na każdym działa tak samo. Zasięg bez zmian, pakiet podstawowy niewykorzystany. Skąd takie ograniczenia i ile to potrwa?

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 15:38
autor: grazia1963
A z jakiego pasma LTE w Plusie korzystasz ? W Skorzewie działa LTE1800Aero2, do tego było LTE800sferii ale możliwe że to już historia. Jest pozwolenie na LTE800aero2, trzeba sprawdzić czy działa.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 16:07
autor: Daniel_Plus
Cinas82, zamieść proszę wynik testu prędkości oraz podaj parametry sygnału z Panelu Admina (RSRQ, RSRP, RSSI, SINR).

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 16:15
autor: Cinas82
Mam router Huawei E5373, nie widzę opcji agregacji pasma. Może się mylę ale nie mogę tego sprawdzić a tym bardziej zmienić. Są jakieś sposoby dlatego routera?
PING 35ms
D0,4Mb/s, U0,48Mb/d
RSSI -73dBm
RSRP -95
Pozostałych parametrów nie widzę w panelu tego routera.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 18:02
autor: Daniel_Plus
Cinas82, ten modem nie obsługuje agregacji pasm.

Niski poziom sygnału (RSRP -95) przekłada się na niskie prędkości. Niedawno była przeprowadzona modernizacja najbliższej stacji. Zostało dodane pasmo LTE900. Gdy zostanie uruchomione komercyjnie to wtedy powinieneś zauważyć wyższe prędkości.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 20:14
autor: grazia1963
A w jaki sposób odczuje ta poprawę? Po pierwsze to LTE900 zostanie uruchomione na tym BTS-ie w zamian za zlikwidowane LTE800Sferii, obydwa na 5MHz w MIMO2x2. Klienci pasma zasięgowego LTE800 przesiądą się na LTE900aero2 i to LTE900 nic nie zmieni, zresztą szybko się zatka. Po drugie to on i tak nie zaloguje się na LTE900 przy automatycznych ustawieniach na E5373, RSRP-95dBm wewnątrz to jeszcze nie tragedia, zapewne na LTE1800aero2. To pasmo przy takich parametrach sygnału ma priorytet i modem automatycznie zaloguje się do niego. Przy RSRP na tym poziomie na LTE1800 powinien mieć dużo lepsze prędkości gdyby BTS nie był przeciążony. Do zarzadzania pasmami LTe i diagnostyki sygnału i CID BTS-a na E5373 służy https://www.lte-anbieter.info/ltewatch/ ... ltewatch_h lub http://www.mediafire.com/file/1yz26m6u8 ... 9.zip/file Po zalogowaniu się w nich na E5373 można wymusić i sprawdzić działanie , CID i parametry sygnału LTE1800, LTE800 i LTE900. Na każdym speedtest.

Re: Problem z prędkością LTE

: 19 gru 2018, o 21:54
autor: Cinas82
Niestety... LTEWatch - przy zmianie częstotliwości na jakąkolwiek nadal widnieje "automatically" a Toolbox 0.9 nie łączy się z routerem. Po wpisaniu usera i hasła i kliknięciu Connect wyskakuje info "error: wrong token" Dodam, że od zawsze LTE w mojej miejscowości śmigał na "trzech kreskach" zasięgu zadowalająco.

Znaczny spadek siły sygnału.

: 7 sty 2019, o 08:37
autor: MARAS68
Od około 3 tygodni obserwuję znaczny spadek siły sygnału.Zawsze na odbiorniku ODU 200 świeciła mi się niebieska lub fioletowa dioda.Teraz tylko pomarańczowa lub czerwona.Chwilami internetu poprostu w ogóle nie mam.Obawiam się ,że na wiosnę kiedy na drzewach będą liscie stracę sygnał całkowicie.Dodam jeszcze,że w mojej okolicy to samo zaobserwowało jeszcze kilku użytkowników.Moja likalizacja to G3VF+9X Huciska

Re: Problem z prędkością LTE

: 7 sty 2019, o 11:13
autor: Michał_Plus
MARAS68, podaj parametry sygnału z panelu admina.

Re: Problem z prędkością LTE

: 7 sty 2019, o 18:06
autor: Angest
Angest pisze:
Michał_Plus pisze:Angest, parametry sygnału są dość słabe. Skontroluj ustawienie anteny. Dodatkowo, z tego co widzę, stacja jest dość mocno przeciążona. Wszystko razem może powodować sytuację jaką masz obecnie.
Ponad 20 lat jestem w plusie i zawsze wszystkim polecałem sieć. BTS widzę z okna. LTE bez limitu.
Reklamy, że najlepszy i najszybszy internet w polsce.
Pierwszy raz muszę to powiedzieć, że plus to dziadostwo.
Witam ponownie.
Czy na BTS w moim mieście (BT33536 ) działa LTE900???
Jeśli działa na LTE900 i nadal nie mogę korzystać z internetu przez przeciążenie BTS to czy na tej podstawie mogę zerwać umowę??? Po co mi internet, z którego nie można korzystać??? Dokupiłem anteny do routera i nadal jest to samo.
Czy może coś się ruszyło w sprawie rozbudowy BTS w mojej miejscowości???

Re: Problem z prędkością LTE

: 7 sty 2019, o 18:37
autor: Daniel_Plus
Angest, BT33536 - działa LTE900. Obecnie nie ma planów na rozbudowę sieci w miejscowości Góra. Ostatnia duża modernizacja była około pół roku temu. Naturalne obciążenie sieci spowodowane ruchem klientów nie jest podstawą do zerwania umowy.

Re: Problem z prędkością LTE

: 7 sty 2019, o 21:15
autor: MARAS68
Michał_Plus pisze:MARAS68, podaj parametry sygnału z panelu admina.

Re: Problem z prędkością LTE

: 8 sty 2019, o 11:01
autor: Michał_Plus
MARAS68, sygnał jest mocno zakłócony. Sprawdź ustawienie anteny i okablowanie.

Re: Problem z prędkością LTE

: 8 sty 2019, o 15:24
autor: zbych_in_flames
@MARAS68, słaby RSRQ, ale bardzo dobry SINR - jakie uzyskujesz prędkości przy tym poziomie sygnału?

Re: Problem z prędkością LTE

: 8 sty 2019, o 15:37
autor: MARAS68
zbych_in_flames pisze:@MARAS68, słaby RSRQ, ale bardzo dobry SINR - jakie uzyskujesz prędkości przy tym poziomie sygnału?
Down.ok.6,50
Up. ok 0,50
SINR bardzo dobry?? przedtem miałem 20