nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas, możliwe, że ta funkcja w Twoim aparacie została ograniczona tylko do tych opcji które są widoczne na pierwszym screenie. Z tych ustawień wynika, że telefon powinien logować się do sieci 3G/4G. W takim wypadku być może jest to błąd w oprogramowaniu telefonu, spróbuj zaznaczyć opcje "Wyłączono transmisję danych 3G/4G" a następnie ją odznaczyć, jeśli nie będzie zmiany pozostaje wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.

Rozumiem, że syn ma również telefon w ramach naszej sieci i obecnie działa mu zarówno 3G jak i LTE? Proszę podaj również swoją obecną lokalizację (miejscowość/ulice) .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Garentas
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, o 12:28

Re: nie działa lte

Post autor: Garentas »

Przywrócenie ustawień fabrycznych, również nic nie dało, synowi bez problemu działa LTE jak i 3G, ponieważ w jego telefonie istnieje możliwość zmiany sieci. Poręba 42-480, Mickiewicza 7
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

Garentas pisze:Poręba 42-480, Mickiewicza 7
Nie powinno być żadnego problemu w tej lokalizacji, co potwierdza fakt, że na telefonie Twojego syna nie ma problemu.

Dla pewności proszę prześlij jeszcze numer telefonu przez ten formularz. Poproszę o zweryfikowanie.
EDIT:
Odpowiedź wysłałem na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
a.sugier
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2016, o 17:34

Re: nie działa lte

Post autor: a.sugier »

Mam ten sam problem co inni użytkownicy.
Poza LTE wszystko działa prawidłowo. Lokalizacja nie ma znaczenia w tym wypadku, ponieważ nie zależnie od tego gdzie się znajduję LTE i tak nie ściąga. Próbowałam już wielu kombinacji w ustawieniach sieci, jednak nic nie pomaga.
Będę wdzięczna za pomoc.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: nie działa lte

Post autor: Przemek_Plus »

a.sugier, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do karty SIM, na której występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cointreau
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 13:05

Re: nie działa lte

Post autor: cointreau »

Witam wszystkich,
Podobnie jak u poprzedników nie działa u mnie LTE...pomimo, że w "dostępnych sieciach" otrzymuje wynik Plus 4G, to po wybraniu sieci mogę się połączyć jedynie z najszybszym pasmem: HSPA+DC
W skrócie:
- jestem w zasięgu nadajników LTE, sprawdzałem w dwóch różnych miastach (Krosno, Sanok, woj.podkarpackie) będąc nawet 500m od BTS'ów
- spróbowałem wpisać kod o którym tutaj wspominaliście (*101*11*24#), jednak otrzymuje taki komunikat: "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
- karta sim Plusa jest nowego typu, pisze na niej LTE
- jeśli chodzi o konfiguracje, to APN: PLUS; Typ APN: default, supl - próbowałem też bez supl oraz sam internet; Typ uwierzytelnienia: PAP. Innymi słowy ustawiam APN zgodnie z Waszymi zaleceniami: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
- mój telefon (Xiaomi Redmi 3) ma dual sim, jednak oba gniazda działają prawidłowo, wkładałem karty SIM innych operatorów i u nich nie ma żadnych problemów ze złapaniem LTE
- wszystkie pozostałe urządzenia z których korzystam w domu łapią sygnał LTE na kartach sim innych operatorów

Z góry dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

cointreau, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: nie działa lte

Post autor: habish »

To i ja podeślę numer znajomego, podobny problem, taki sam telefon jak kolegi powyżej.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

patryk7588, dobrze ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cointreau
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 13:05

Re: nie działa lte

Post autor: cointreau »

Witam ponownie,
Mniej więcej 11.10 podałem Wam mój numer telefonu poprzez formularz. Proszę mi powiedzieć ile mniej więcej dni trzeba czekać na odpowiedź? No i właśnie w jakiej formie ją otrzymam? Ktoś do mnie zadzwoni, czy też otrzymam odpowiedź tutaj...w prywatnej wiadomości?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

cointreau, niestety nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, proszę wyślij ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: nie działa lte

Post autor: sedzia20 »

Witam! Mam dziwny problem z nowo zakupioną usługa LTE 100GB w promocji Happy Days. Otóż dziś aktywowano mi kartę abonamentową i nie wiedzieć czemu nie działa LTE na apn plus. Korzystam jeszcze z 2 kart w taryfie Plus Internet na Kartę i na abonamencie głosowym - mam apn plus i LTE hula nawet na odludziu jakim jest miejscowość Pustkowo. Router więc sprawuje się okey, tylko dlaczego na abonamencie internetowym nie działa apn plus, tylko apn Internet? Jak zatem mam mieć za darmo transfer danych w IPLA i HBO GO? Proszę o pomoc, mam jescze kilkanaście dni na odstąpienie od umowy. Dodam jeszcze, że w żadnej aplikacji PlusOnline nie widzę ilości danych, które mi pozostały - dlaczego? I co mam zrobić, żeby były widoczne?
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Witam
Nie mogę włączyć usługi lte kodem *101*11*24# bo pisze że usługa jest niedostępna. Wymieniłem kartę z salonu plusa z nr seryjnym zaczynającym się od 16. Zgłaszałem dwa razy na infolinii, zapisali sobie zdarzenie ale prawie miesiąc czasu minęło i nadal nic. Mam taryfę plus na kartę.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

sedzia20, prześlij mi proszę swój numer usługi Plus Internet tym formularzem.

marek256, jaki posiadasz model telefonu? Czy masz ustawiony tryb pracy sieci w telefonie m.in. na LTE? Czy po przełożeniu innej karty SIM do tego telefonu pokazuje się ikona LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Telefon to sony sp, w ustawieniach mam wszystko wlączone na 4g lte. Po przelożeniu karty sim od brata co dziala mu lte do mojego telefonu działa 4g na moim telefonie, a moją kartę jak włożyl to mu nie działało.
ODPOWIEDZ