nie działa lte
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
Garentas, możliwe, że ta funkcja w Twoim aparacie została ograniczona tylko do tych opcji które są widoczne na pierwszym screenie. Z tych ustawień wynika, że telefon powinien logować się do sieci 3G/4G. W takim wypadku być może jest to błąd w oprogramowaniu telefonu, spróbuj zaznaczyć opcje "Wyłączono transmisję danych 3G/4G" a następnie ją odznaczyć, jeśli nie będzie zmiany pozostaje wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.
Rozumiem, że syn ma również telefon w ramach naszej sieci i obecnie działa mu zarówno 3G jak i LTE? Proszę podaj również swoją obecną lokalizację (miejscowość/ulice) .
Rozumiem, że syn ma również telefon w ramach naszej sieci i obecnie działa mu zarówno 3G jak i LTE? Proszę podaj również swoją obecną lokalizację (miejscowość/ulice) .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Przywrócenie ustawień fabrycznych, również nic nie dało, synowi bez problemu działa LTE jak i 3G, ponieważ w jego telefonie istnieje możliwość zmiany sieci. Poręba 42-480, Mickiewicza 7
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
Nie powinno być żadnego problemu w tej lokalizacji, co potwierdza fakt, że na telefonie Twojego syna nie ma problemu.Garentas pisze:Poręba 42-480, Mickiewicza 7
Dla pewności proszę prześlij jeszcze numer telefonu przez ten formularz. Poproszę o zweryfikowanie.
EDIT:
Odpowiedź wysłałem na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Mam ten sam problem co inni użytkownicy.
Poza LTE wszystko działa prawidłowo. Lokalizacja nie ma znaczenia w tym wypadku, ponieważ nie zależnie od tego gdzie się znajduję LTE i tak nie ściąga. Próbowałam już wielu kombinacji w ustawieniach sieci, jednak nic nie pomaga.
Będę wdzięczna za pomoc.
Poza LTE wszystko działa prawidłowo. Lokalizacja nie ma znaczenia w tym wypadku, ponieważ nie zależnie od tego gdzie się znajduję LTE i tak nie ściąga. Próbowałam już wielu kombinacji w ustawieniach sieci, jednak nic nie pomaga.
Będę wdzięczna za pomoc.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: nie działa lte
a.sugier, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do karty SIM, na której występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Witam wszystkich,
Podobnie jak u poprzedników nie działa u mnie LTE...pomimo, że w "dostępnych sieciach" otrzymuje wynik Plus 4G, to po wybraniu sieci mogę się połączyć jedynie z najszybszym pasmem: HSPA+DC
W skrócie:
- jestem w zasięgu nadajników LTE, sprawdzałem w dwóch różnych miastach (Krosno, Sanok, woj.podkarpackie) będąc nawet 500m od BTS'ów
- spróbowałem wpisać kod o którym tutaj wspominaliście (*101*11*24#), jednak otrzymuje taki komunikat: "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
- karta sim Plusa jest nowego typu, pisze na niej LTE
- jeśli chodzi o konfiguracje, to APN: PLUS; Typ APN: default, supl - próbowałem też bez supl oraz sam internet; Typ uwierzytelnienia: PAP. Innymi słowy ustawiam APN zgodnie z Waszymi zaleceniami: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
- mój telefon (Xiaomi Redmi 3) ma dual sim, jednak oba gniazda działają prawidłowo, wkładałem karty SIM innych operatorów i u nich nie ma żadnych problemów ze złapaniem LTE
- wszystkie pozostałe urządzenia z których korzystam w domu łapią sygnał LTE na kartach sim innych operatorów
Z góry dziękuję za pomoc
Podobnie jak u poprzedników nie działa u mnie LTE...pomimo, że w "dostępnych sieciach" otrzymuje wynik Plus 4G, to po wybraniu sieci mogę się połączyć jedynie z najszybszym pasmem: HSPA+DC
W skrócie:
- jestem w zasięgu nadajników LTE, sprawdzałem w dwóch różnych miastach (Krosno, Sanok, woj.podkarpackie) będąc nawet 500m od BTS'ów
- spróbowałem wpisać kod o którym tutaj wspominaliście (*101*11*24#), jednak otrzymuje taki komunikat: "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
- karta sim Plusa jest nowego typu, pisze na niej LTE
- jeśli chodzi o konfiguracje, to APN: PLUS; Typ APN: default, supl - próbowałem też bez supl oraz sam internet; Typ uwierzytelnienia: PAP. Innymi słowy ustawiam APN zgodnie z Waszymi zaleceniami: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
- mój telefon (Xiaomi Redmi 3) ma dual sim, jednak oba gniazda działają prawidłowo, wkładałem karty SIM innych operatorów i u nich nie ma żadnych problemów ze złapaniem LTE
- wszystkie pozostałe urządzenia z których korzystam w domu łapią sygnał LTE na kartach sim innych operatorów
Z góry dziękuję za pomoc
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
cointreau, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
To i ja podeślę numer znajomego, podobny problem, taki sam telefon jak kolegi powyżej.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
patryk7588, dobrze
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Witam ponownie,
Mniej więcej 11.10 podałem Wam mój numer telefonu poprzez formularz. Proszę mi powiedzieć ile mniej więcej dni trzeba czekać na odpowiedź? No i właśnie w jakiej formie ją otrzymam? Ktoś do mnie zadzwoni, czy też otrzymam odpowiedź tutaj...w prywatnej wiadomości?
Mniej więcej 11.10 podałem Wam mój numer telefonu poprzez formularz. Proszę mi powiedzieć ile mniej więcej dni trzeba czekać na odpowiedź? No i właśnie w jakiej formie ją otrzymam? Ktoś do mnie zadzwoni, czy też otrzymam odpowiedź tutaj...w prywatnej wiadomości?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
cointreau, niestety nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, proszę wyślij ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Witam! Mam dziwny problem z nowo zakupioną usługa LTE 100GB w promocji Happy Days. Otóż dziś aktywowano mi kartę abonamentową i nie wiedzieć czemu nie działa LTE na apn plus. Korzystam jeszcze z 2 kart w taryfie Plus Internet na Kartę i na abonamencie głosowym - mam apn plus i LTE hula nawet na odludziu jakim jest miejscowość Pustkowo. Router więc sprawuje się okey, tylko dlaczego na abonamencie internetowym nie działa apn plus, tylko apn Internet? Jak zatem mam mieć za darmo transfer danych w IPLA i HBO GO? Proszę o pomoc, mam jescze kilkanaście dni na odstąpienie od umowy. Dodam jeszcze, że w żadnej aplikacji PlusOnline nie widzę ilości danych, które mi pozostały - dlaczego? I co mam zrobić, żeby były widoczne?
Re: nie działa lte
Witam
Nie mogę włączyć usługi lte kodem *101*11*24# bo pisze że usługa jest niedostępna. Wymieniłem kartę z salonu plusa z nr seryjnym zaczynającym się od 16. Zgłaszałem dwa razy na infolinii, zapisali sobie zdarzenie ale prawie miesiąc czasu minęło i nadal nic. Mam taryfę plus na kartę.
Nie mogę włączyć usługi lte kodem *101*11*24# bo pisze że usługa jest niedostępna. Wymieniłem kartę z salonu plusa z nr seryjnym zaczynającym się od 16. Zgłaszałem dwa razy na infolinii, zapisali sobie zdarzenie ale prawie miesiąc czasu minęło i nadal nic. Mam taryfę plus na kartę.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
sedzia20, prześlij mi proszę swój numer usługi Plus Internet tym formularzem.
marek256, jaki posiadasz model telefonu? Czy masz ustawiony tryb pracy sieci w telefonie m.in. na LTE? Czy po przełożeniu innej karty SIM do tego telefonu pokazuje się ikona LTE?
marek256, jaki posiadasz model telefonu? Czy masz ustawiony tryb pracy sieci w telefonie m.in. na LTE? Czy po przełożeniu innej karty SIM do tego telefonu pokazuje się ikona LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Telefon to sony sp, w ustawieniach mam wszystko wlączone na 4g lte. Po przelożeniu karty sim od brata co dziala mu lte do mojego telefonu działa 4g na moim telefonie, a moją kartę jak włożyl to mu nie działało.