nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cointreau
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 13:05

Re: nie działa lte

Post autor: cointreau »

Krzysiek_Plus pisze:cointreau, niestety nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, proszę wyślij ponownie.
Przed chwilą ponownie wysłałem numer telefonu, to Daniel_Plus
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: nie działa lte

Post autor: Krzysiek_Plus »

sedzia20 pisze:Witam! Mam dziwny problem z nowo zakupioną usługa LTE 100GB w promocji Happy Days. Otóż dziś aktywowano mi kartę abonamentową i nie wiedzieć czemu nie działa LTE na apn plus.
W przypadku oferty Plus Internet LTE będzie działać tylko w ramach APN: internet.

marek256, jaką masz obecnie taryfę na tym numerze (sprawdź kodem *147#)? Jaki masz ustawiony APN w telefonie?

cointreau, przeloguj urządzenie, w którym obecnie jest karta SIM i sprawdź ponownie. Pamiętaj, że w ustawieniach powinien być wpisany APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Taryfa to plus na kartę, APN: plus
cointreau
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 13:05

Re: nie działa lte

Post autor: cointreau »

Krzysiek_Plus pisze:
cointreau, przeloguj urządzenie, w którym obecnie jest karta SIM i sprawdź ponownie. Pamiętaj, że w ustawieniach powinien być wpisany APN: plus.
Dziękuję bardzo za rozwiązanie problemu...w końcu LTE się pojawiło.

Prosiłbym mimo wszystko o podanie przyczyny braku 4G?
Na wielu różnych forach użytkownicy Plusa sugerują, że mają podobne problemy. Bardzo często dzwonią na Waszą infolinię (tak jak ja) i nie uzyskują pomocy.
Zastanawia mnie w czym tkwi problem:
- pewne ograniczenia w odbiorze LTE może stwarzać określona taryfa: prepaid, czy tez abonament? W moim przypadku był to abonament, a mimo wszystko i tak nie byłem w stanie uruchomić LTE
- aktywacja LTE w wielu sytuacjach (tak jak u mnie) jest możliwa wyłącznie przez Wasz dział? Są to problemy natury technicznej i użytkownik nie ma na to najmniejszego wpływu?...Po prostu trzeba się z Wami tutaj kontaktować...Nie ma alternatywy?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu: *101*11*24#?

cointreau, proszę, abyś zadał pytanie o przyczynę problemu poprzez kontakt e-mail.
W przypadku wystąpienia jakichś trudności możesz je zgłaszać do Działu Obsługi Klienta. Forum nie jest jedynym miejscem do wyjaśniania spraw, ale masz wybór kilku dróg komunikacji ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Po wpisaniu kodu, zawsze otrzymuje SMS-a, że "Usługa niedostępna. Sprawdź:
1) czy masz wymagane środki
2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługą
3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, czy odpowiedź na kod *147# była zatem pełna? W taryfie Plus na Kartę usługa LTE nie jest dostępna. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Czyli tu jest pies pogrzebany :). Czy jak przejdę na plus internet na kartę to stracę rok bez doładowania który aktywowałem miesiąc temu?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, nie stracisz ani ważności konta dla usług wychodzących, ani środków. Potwierdzenie znajdziesz w regulaminie ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Przeszłem do tej taryfy nowy plus internet na kartę i nadal po wstukaniu konu *101*11*24# pisze że usługa niedostępna.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, dla tej taryfy jest inny kod: *101*11*23# ;-) Regulamin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

Ok udało się włączyć internet Lte w końcu :). Tylko po przejściu do nowej taryfy usunął się Rok ważności konta i teraz mam do 18.11.2016r :(
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek256
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2016, o 21:51

Re: nie działa lte

Post autor: marek256 »

ok wysłałem nr przez formularz.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: nie działa lte

Post autor: Daniel_Plus »

marek256, dziękuję, wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ