Plus Forum • Zobacz wątek - nie działa lte

Teraz jest 20 sie 2018, o 02:12

Zostaw Kontakt





nie działa lte

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: nie działa lte

Post27 wrz 2017, o 09:12

Maalwii, jeśli karta działa poprawnie pod inny telefonem to ewidentnie jest to wina I-SE. Czy MMSy możesz wysłać? Masz możliwość sprawdzenia innej karty na tym telefonie? Spróbuj ustawić sieć PLUS na sztywno w wyborze operatora. Włącz roaming dla danach. Ostatecznie przywróć ustawienia fabryczne, ustaw ponownie konfiguracją konta i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post27 wrz 2017, o 15:21

Ustawiłam sieć plusa na sztywno, wprowadziłam jeszcze raz dane po powrocie do fabrycznych, nawet resetowałam telefon i nic bez zmian. Przełożyłam karty sim i wniosek jest taki, że internet na karcie z SE nie działa na SE i 6S natomiast internet z karty sim z iphona 6 działa na 6 i na SE. :/ czyli jest jakiś problem z kartą? Bo jak widać to nie wina telefonu. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia. Dodam że niedawno była brana nowa simka właśnie pod ten telefon bo do tej pory była używana ta stara duża karta sim.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1341
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 313 razy

Re: nie działa lte

Post27 wrz 2017, o 16:52

Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post27 wrz 2017, o 18:26

Daniel_Plus napisał(a):Maalwii, czy przed zmianą telefonu i karty SIM internet działał w Twoim poprzednim telefonie, na tym samym numerze?

Usługa internetu była włączona, opłacana lecz nie działała, albo inaczej, nie była używana gdyż to był stary samsung (nie smartfon). Jednak był też problem z odbieraniem i wysyłaniem mmsów ale nikt się nad tym specjalnie nie skupiał z racji przestarzałego telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: nie działa lte

Post27 wrz 2017, o 18:35

To jest abonament czy karta?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: nie działa lte

Post28 wrz 2017, o 09:10

Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post28 wrz 2017, o 12:23

Michał_Plus napisał(a):Maalwii, sprawdź proszę w Plus Online czy usługi są aktywne (zielone kropki).

Przy usłudze Lte jest zielona kropka. Numer jest na abonament.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1341
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 313 razy

Re: nie działa lte

Post28 wrz 2017, o 12:30

Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post28 wrz 2017, o 12:37

Daniel_Plus napisał(a):Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.

Dodam jeszcze, bo właśnie się dowiedziałam, że zarówno na tym numerze gdzie jest teraz iPhone SE jak i na drugim gdzie jest Nokia, jest ten sam problem. Nastąpił prawdopodobnie w momencie przedłużania umów na tych numerach z rozszerzeniem usług o internet w telefonie, bo wcześniej go nie było w abonamencie.
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post29 wrz 2017, o 14:01

Daniel_Plus napisał(a):Maalwii, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, a ja przekażę sprawę do działu technicznego.

czy jest jakaś szansa, że problem zostanie w miarę szybko rozwiązany? a nie np po 2 tygodniach? czy 30 dniach....?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1341
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 313 razy

Re: nie działa lte

Post29 wrz 2017, o 14:07

Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Maalwii

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 wrz 2017, o 20:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone

Re: nie działa lte

Post2 paź 2017, o 11:18

Daniel_Plus napisał(a):Maalwii, poprosiłem wczoraj o przyśpieszenie rozwiązania. Problem nie powinien już występować. Zrestartuj proszę oba telefony i spróbuj ponownie się połączyć.

Po resecie telefonów nadal nic nie działa...czy mogę prosić o jakiś kontakt do osoby rozwiązującej problem? chciałabym wiedzieć co się dzieje i kiedy to będzie naprawione, bo strasznie długo to trwa. Przez telefon w obsłudze klienta też nie potrafili pomów, w punkcie też nie, dopiero teraz po jakimś czasie zdecydowałam się tu napisać.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1341
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 313 razy

Re: nie działa lte

Post2 paź 2017, o 13:56

Maalwii, ponownie przekazałem problem do analizy. Numer zgłoszenia podałem w odpowiedzi na e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

skvrnsk

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 24 wrz 2017, o 21:00
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: LG G2

Re: nie działa lte

Post7 paź 2017, o 21:48

Jeszcze wrócę do tematu.
W manualnym wyborze operatora mam Plus i Polkomtel.
Z automatu wybiera zawsze Plusa, na którym mam max. H+, brak LTE. Dopiero manualne przełączenie na Polkomtela pozwala na korzystanie z LTE, ale to irytujące po każdym ponownym uruchomieniu wybierać ponownie operatora. Czasem jest słaby zasięg i trwa to w nieskończoność. Można zmusić telefon, żeby automatycznie logował się do sieci obsługującej LTE albo zrobić to jakoś odgórnie za pośrednictwem operatora?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: nie działa lte

Post9 paź 2017, o 09:19

skvrnsk, przez operatora nie. Nie mamy możliwości wynosić działania na urządzeniu. Skontaktuj się proszę z serwisem technicznym LG.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 28 gości